WoleProstoHeader

28.06.2014

Oko na dziś | weekendowo

Dzisiejsze "oko na dziś", z racji weekendu, znów będzie nieco bardziej imprezowe. Wyciągnięte mocno w bok, nadające spojrzeniu nieco kociego kształtu i z kolorowym akcentem na dolnej powiece. 
Do makijażu użyłam bazy Inglota, paletki Sleeka Vintage Romance, cielistego cienia z paletki PPQ i szarości z tej samej palety. W ruch poszły również nowe kredki Rimmela - niebieska i czarna. Na rzęsach jak zawsze mam maskarę So Couture z L'Oreala, a na brwiach liner do brwi z Vipery w odcieniu 03. 







Na jutrzejszy dzień przygotowałam coś spokojniejszego - również z kolorowym akcentem, ale dużo lżejszego i idealnego również na co dzień. Postaram się posta wstawić jutro, gdyby jednak się on nie pojawił, znaczyć to będzie, że zostałam pokonana przez stres (w poniedziałek mam aż dwie rozmowy kwalifikacyjne!) i najprawdopodobniej wgryzam się właśnie zębami w ścianę :P. Także w razie "w" - proszę o cierpliwość. 

Na blogu zaszło też kilka kosmetycznych poprawek - zmieniłam nieco kolorystykę na bardziej letnią, mam nadzieję, że stary - nowy wystrój się Wam spodoba :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

21 komentarzy:

  1. Pięknie! Podoba mi się ten akcent z niebieską kredką na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo polubiłam zaznaczanie linii wodnej na kolorowo :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż, bardzo podoba mi się połączenie złotego i turkusu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto i turkus to połączenie, z którego często korzystam :)

      Usuń
  3. Sprawdziła się u Ciebie ta baza z inglota? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo ją lubię, aczkolwiek jest dość specyficzna :) Jest taka dość mocno "silikonowa" i ma...ciemny kolor, tzn. jest widoczna na powiece (coś jak ciemniejszy podkład). Ale swoje zadanie spełnia bardzo dobrze, przy czym nie nadaje się np. do jasnych cieni :)

      Usuń
    2. To dobrze, że działa ;) Bo kupiłam ją jakiś czas temu, ale na razie czeka w kolejce do otwarcia.

      Usuń
  4. No i jak zwykle piękne oko :) Ciekawe czy kiedyś jakieś nie będzie mi się podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż :) Jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, zwłaszcza z tą niebieskością na linii wodnej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny makijaż, bardzo wakacyjny! ja ostatnio stawiam na kolorową kredkę ale na dolnej powiece :) jakoś mam wewnętrzny strach przed szczypiącymi oczami przy nakładaniu kredek na linię wodną, ale bardzo mi się ten myk podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie kolorów, czuję się zainspirowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne kolorki, iscie wakacyjny klimat wyczuwam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten turkusowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mi się podoba. Chyba będę naśladować ... :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...