WoleProstoHeader

24.06.2014

Oko na dziś | sunset

Nie podejrzewałabym siebie samej o taką wytrwałość, ale mija czwarty dzień odkąd podjęłam makijażowe wyzwanie, a ja ciągle jeszcze nie ominęłam ani jednego wpisu. 
Dzisiejsze oko będzie bardziej wieczorowe, mocniejsze, choć wciąż mocno kolorowe. Modlę się właśnie do notatek do ostatniego kolokwium w życiu (oczywiście na koniec musieli dowalić najgorsze...), więc makijażem chciałam się choć na chwilę przenieść na jakąś plażę, zobaczyć zachodzące słońce i poczuć pod stopami gorący piasek. Całość wykonana na bazie Provoke, do tego cienie z paletek Sleeka Brights (chyba nigdy nie polubię tej paletki) i Monaco (tę z kolei uwielbiam), liner MUA (taki odblaskowy żółty i migoczącymi drobinkami - nałożyłam go odrobinę na dolną powiekę). Użyłam cieni o bardzo ciepłych kolorach - mamy tu pomarańcz, żółć, purpurę i trochę różu. Na dolnej powiece jeden z moich ulubionych cieni ze Sleeka - Sunset z paletki Monaco. Rzęsy wytuszowałam dość delikatnie maskarą So Couture z L'Oreala. 

Co prawda makijaż tutaj pokazany jest tylko na oku, ale jeśli miałabym wybrać się w nim np. na jakąś letnią imprezę, dodałabym na twarz ziemię egipską i piękny, lekko ceglasty róż z Glazela, usta pewnie zostawiłabym dość delikatne, ale wciąż raczej w ciepłej oprawie. 






Pozdrawiam, 
Panna Joannaa

38 komentarzy:

  1. Niesamowite makijaże! Z radością wchodzę na Twojego bloga i zawsze widzę magię :) Niestety najbardziej ubolewam nad tym, że sama nie mogę robić sobie takich makijaży bo mam stałe problemy z powiekami :( A tyyyle cieni w szafie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło to czytać :)
      A z powiekami jakieś problemy uczuleniowe? Szkoda, tym bardziej, że cieni wokół tak wiele ;)

      Usuń
  2. Bardzo odważny makijaż :) Piękne kolorki i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Może i odważny, ale czasem można zaszaleć :)

      Usuń
  3. Z dnia na dzień co raz piękniejsze oko ! Plaża, piasek, zachód słońca - cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) O taki plażowy efekt mi chodziło :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż a drobinki na dolnej powiece robią mega efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten liner jest świetny, ubolewam nad tym, ze wydłubałam z niego ostatnią resztkę...

      Usuń
  5. Uwielbiam połączenie pomarańczowego i fioletu. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jakoś nigdy nie wpadłam na to, żeby połączyć te dwa kolory :) A muszę to robić częściej!:)

      Usuń
  6. jeszcze nie testowałam takiego połączenia kolorów! ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie :D Dziękuję :)

      Usuń
  7. bombowa kolorystyka, wszystko idealnie połączone i roztarte, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!! Ten brokacik niesamowitego smaczku dodaje całości :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż, jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Inspiracja kolorowa to i makijaż kolorowy :)

      Usuń
  11. Najbardziej podoba mi się dolna powieka z tą odrobinką brokatu, przywodzi mi na myśl nawet lawe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O lawie bym nie pomyślała, ale może być i lawa :D Dzięki :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...