WoleProstoHeader

23.06.2014

Oko na dziś | na mechu miedź

Coś się dzisiaj dziwnego dzieje z blogerem, lista czytelnicza nieco świruje, ale mam nadzieję, że post dotrze choć do części z Was - pospamuję nim też trochę na facebooku :). Posta miało nie być, bo dzisiejszy dzień był dla mnie zwyczajnie ciężki, ale zebrałam się w sobie i zrobiłam coś, o co prosiła jedna z Was. Pisałam Wam już, że zapisuję sobie Wasze propozycje, także jeśli macie dla mnie jakiś motyw przewodni, kolor, kształt makijażu - piszcie! Postaram się w miarę możliwości realizować podrzucone pomysły. 

Dzisiaj będzie z zielenią w roli głównej. Sama tak ciemną zieleń noszę dość rzadko - do niebieskiej tęczówki wydaje mi się jednak nieco przytłaczająca. Takie odcienie zdecydowanie lepiej będą wyglądać przy oczach brązowych, z ciemniejszą oprawą. Ja dla zrównoważenia tej zieleni, dodałam akcent w postaci miedzianej kreski. Dzięki temu "odgrodziłam" butelkowy kolor od oka. Dodałam też do wewnętrznego kącika trochę limonkowego odcienia. 
Do makijażu użyłam bazy Provoke (dalej intensywnie ją testuję), paletek Sleeka: Darks (butelkowa zieleń,  brąz, cielisty) i Del Mar (limonka, biel, beż), tuszu So Couture z L'Oreala, szarej żelowej kredki z Essence i miedzianego linera z LE Beach cruisers z Essence. 







Co będzie jutro to się okaże, może najdzie mnie wena na jakiś makijaż inspirowany latem?:) Szykuję też posta o drugim (choć właściwie to nie drugim, a trzecim) wrażeniu odnośnie pędzli Glambrush. Miałam z nimi sporo przebojów, nawet był moment, że myślałam, że kozy polecą z powrotem do sklepu, ale znalazłam na nie sposób i niestraszne mi teraz żadne rozczapierzanie i pośmierdywanie. Ciekawe?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. ja jestem ciekawa opinii o pędzlach! a makijaz w 100% podchodzi pod moje ostatnie upodobanie do zieleni : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pędzlach może nawet będzie filmik, ale muszę najpierw spróbować go poskładać ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam ta zieleń ze sleeka i takie miedziane kolory, jak kreska ;)

    A już myślałam, ze to tylko u mnie takie problemy z lista-wyświetla mi sie tylko jeden wpis i nie idzie załadować pozostałych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to mam, od wczoraj :c

      Usuń
    2. Całe szczęście, że już naprawili :D

      Usuń
  3. Fajne zestawienie: rzeczywiście "miedź na mchu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam lepszego pomysłu na tytuł ;)

      Usuń
  4. spróbuję tego połączenia kolorystycznego :)
    miedź do niebieskich oczu wygląda świetnie, do zielonych też powinna pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :)) dziękuję za realizację ^^ dla mnie właśnie zieleń jest trudnym tematem i chciałam zobaczyć coś dobrego w wersji "do ludzi", że tak powiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :) Co prawda taka całkiem dzienna wersja mi nie wyszła, ale też nie ma sensu nakładać zieleni tylko na dolną powiekę, jak szaleć to szaleć :)

      Usuń
  6. Świetny makijaż. Podoba mi się to połączenie tego eyelinera z całością. Przypomina mi las :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta zieleń jest piękna :) a eyeliner cudownie podkreśla ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń z paletki Darks jest najlepsza ;)

      Usuń
  8. Chyba nie do końca mnie to połączenie przekonuje, ale możliwe, że gdybym zobaczyła zdjęcie całej twarzy, byłabym zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kiedyś pozbyć lenistwa na tyle, żeby robić jeszcze zdjęcia całej twarzy :D

      Usuń
  9. To oko podoba mi się chyba najbardziej :) Mam bardzo podobny zielony cień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod Karoliną W - to oko podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. powyrywaj sobie te odrastające brwi bo to psuje cały efekt, fuuu

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...