WoleProstoHeader

30.06.2014

Oko na dziś | mogę się złościć na niespełnione sny

Mimo zabieganego dnia przybywam do Was z kolejnym "okiem". Dzień był zwariowany od początku do końca - przeżyłam swoją pierwszą rozmowę kwalifikacyjną (uff!), a nawet dwie, później zapisałam się na kurs prawa jazdy (z góry przepraszam wszystkich, którzy kiedykolwiek trafią na mnie na drodze :P), a teraz siedzę i dumam nad tym, co mam zrobić z życiem. Najchętniej zrzuciłabym decyzję na kogoś innego (ktoś chętny?). W każdym razie przeżywam ciężkie wahania nastroju, od euforii (będzie dobrze, podbiję świat, jestem królową wszechświata, itd.) po skrajne załamania (będzie do dupy, ja jestem do dupy, dupę mam do dupy, itd.), stąd też mój makijaż jest dzisiaj wręcz wybuchowy. Uspokajam wszystkich zainteresowanych - nie poszłam w nim na rozmowy kwalifikacyjne, makijaż powstał "po", kiedy już chciałam się tylko i wyłącznie wyżyć pseudo - artystycznie. Bardzo dobrze oddaje mój nastrój, więc możecie zobaczyć na tymże oku, co dzieje się mi się w głowie. Asia taka mroczna.






Do makijażu użyłam bazy Inglota, cieni z paletki Sparkle ze Sleeka (czerń, szarość, srebro), cielistego cienia z paletki PPQ, czarnej kredki Rimmela (rewelacyjna, napiszę o niej za jakiś czas), oraz tuszu So Couture z L'Oreala. Na brwiach liner do brwi z Vipery, ale nie patrzymy specjalnie na brwi, bo tylko je poprawiłam "po wierzchu" :). Pod oczami mam korektor z Maybelline (Affinitone) - ostatnio bardzo go polubiłam.

Ps. Z racji natłoku postów, mam coraz mniej pomysłów na ich sensowne tytuły, czerpać więc będę inspiracje z zewnątrz. Kto zgadnie skąd wytrzasnęłam dzisiejszy?:) 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

48 komentarzy:

  1. Podoba mi się oko Asi w takim mrocznym wydaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia się sobie też podoba w mrocznym wydaniu, aczkolwiek wolałabym, żeby ten mrok się na oczach kończył ;)

      Usuń
  2. Lubię takie makijaże ;) Szkoda tylko, że nie ma zdj całej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oko to oko :P Ale parę podobnych maków jest na blogu z całą twarzą :)

      Usuń
  3. Oko daje radę! trzymam kciuki za rozmowy kwalifikacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami też mam ochotę na taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio najchętniej codziennie bym sobie takie oko robiła :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają takie makijaże, niestety kiepsko wyglądam w takich chłodnych barwach. Ale na Twoich oczach wygląda przecudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w takich całkiem chłodnych też nie najlepiej czuję, zdecydowanie wolę wtedy dodać złoto/brąz niż srebro, ale czasem i tak można ;)

      Usuń
  6. te kredki Rimmela są super! a oko podobno w trendach na lato :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę niebieską na razie tylko na linii wodnej wypróbowałam, ale czarna jest codziennie w użytku :)

      Usuń
  7. Jakoś się "zgrałyśmy" dziś ;)) Pomalowałam bardzo podobnie oczy na wieczorny wypad do kina, dodałam więcej czerni. Pięknie wyglądasz :))
    ... Zamknij na chwilę oczy, nie myśl o tym, czy boisz się czy nie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, widocznie pogoda nas też nastroiła odpowiednio :D W letni, gorący wieczór u mnie pewnie taki makijaż by nie przeszedł ;)
      Dokładnie to, świetna piosenka ;)

      Usuń
  8. piosenka Grześka Hyżego, prawda? : ))
    Ten makijaż chciałabym zobaczyć w całości, razem z twarzą, mrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, katuję się dzisiaj jego płytą już chyba dziesiąty raz :)
      Może następną razą ;)))

      Usuń
  9. Ładnie ;) Fajne wyraziste zdjęcia, masz we mnie obserwatorkę hehe pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sie polecam do podejmowania decyzji;) ale napiszesz mi ostatni rozdzial magisterki?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym Ci cały referat dylematów wysłać, chyba szybciej Ci jednak będzie przebrnąć przez magisterkę :D

      Usuń
  11. kocham jasne tęczówki w smokach, cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i też mam w planach zapisać się na prawko :D

      Usuń
    2. Ja też lubię wzmacniać sobie oprawę oka :)
      A prawka sie boję jak jasna cholera, całe życie byłam przekonana, że to nie dla mnie, dwa razy siedziałam w aucie i raz zaliczyłabym wjazd w stodołę, a raz moja koleżanka miałaby złamane obie nogi gdyby nie jej zabójczo dobry refleks, także....good luck Joanna, good luck :P Ale trochę sytuacja mnie zmusiła - pracodawcy teraz wręcz standardowo życzą sobie prawka w cv ;/

      Usuń
  12. Powodzenia w rozmowach i lekcjach.Każdy ma takie momenty,że najchętniej zrzucił by wszystkie decyzje na kogoś innego.Dorosłość jest do dupy.Nie wiem po co jak byłam młoda to tak strasznie chciałam być dorosła i o wszystkim decydować.Teraz chętnie bym oddała komuś ten przywilej,więc cię rozumiem.Ale jutro wyjdzie słońce i znowu świat będzie do zdobycia!Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie wiem po co jak byłam młoda to tak strasznie chciałam być dorosła" - dokładnie to samo ostatnio powiedziałam...Beztroska gdzieś polazła w dal. Dzięki za słowa otuchy!:)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zrobię na dniach zdjęcia i jakąś małą prezentację na oku :)

      Usuń
  14. High five, ja też siedzę i kombinuję, czym by się tu w życiu zająć... Okres ochronny się skończył, wyniosłam się z domu i nie mogę się już bimbać po szkołach językowych jako lektor na 1/3 etatu. Decyzje takie trudne.

    Oko takie mhroczne. Takie piękne (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się czuję trochę przytłoczona rzeczywistością, nagle okazuje się, że trzeba szukać pracy, wysyłać cv, na "coś" się zdecydować, a ja mam wrażenie, że dopiero do liceum szłam, nie mam pojęcia jakim cudem te 8 lat tak szybko przeleciało :O
      A bo mrok ogólnie bywa piękny ;)

      Usuń
  15. Zakochałam się w tym makijażu oczka! Można prosić o tutorial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale nie obiecuję, że już na jutro zdążę :) Na szczęście to dość prosty makijaż, więc może uda się machnąć na szybko :)

      Usuń
  16. jak zwykle jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I nawet ja ostatnio lubie takie makijaże wieczorami : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie! Mi w tak mrocznych makijażach nie do twarzy, ale Twoje oko wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się taki makijaż. Znając moje zdolności wyglądałabym jakbym miała podbite oko ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne oko! I bardzo fajne zdjęcia, dobrze się na takie patrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczne spojrzenie ;) uwielbiam mocne makijaże i ten zdecydowanie ląduje w moich ulubieńcach !!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...