WoleProstoHeader

22.06.2014

Oko na dziś | make up no make up

Dzień drugi "okowego" cyklu! Dzisiaj dla odmiany obyło się bez szaleństw - na oczy powędrował makijaż typu no - make up. Wybierałam się na urodziny dziadka, rano miałam dość mało czasu na ogarnięcie się, więc sięgnęłam po sprawdzone zestawienie - paletka MUA Heaven&Earth, do tego tusz na rzęsy i mocno różowe usta. Paletki MUA bardzo lubię, są dla mnie porównywalne do coraz to droższego Sleeka. Heaven&Earth była na mojej liście dość długo, w końcu niespodziewanie sprezentował mi ją Osobisty, a ja odkąd ją mam bardzo często korzystam z niej, gdy chcę sięgnąć po "normalne" odcienie - złoto i brąz zawsze świetnie sprawdzają się przy mojej niebieskiej tęczówce.






Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Pięknie! Uwielbiam makijaż tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, najczęściej noszę takie zwyklaki ostatnio jak nic więcej nie chce mi się czarować :P

      Usuń
  2. Taki makijaż lubię najbardziej i najczęściej to on ląduje u mnie na oku ;)
    Nie mogę czytać takich postów. Zawsze zapatruję się na zdjęcia oka i nadal nie jestem w stanie zrobić choćby podobnego. To mnie wpędza w depresję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko odwzorować makijaż tak kropka w kropkę, choćby dlatego, że oczy są różne, skóra jest inna ;) Ja też jak patrzę na makijaż na kimś i robię go na sobie, to z reguły nie ma on wiele wspólnego z pierwotną wersją poza zamysłem :D

      Usuń
  3. prosto i pięknie :) do tego uwielbiam brązy do niebieskich tęczówek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, brązowych cieni jest u mnie najwięcej :)

      Usuń
  4. Ślicznie. Uwielbiam taki typ makijażu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalnie i z klasą, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny make up jest najlepszy na co dzień :)

      Usuń
  6. Piękny, delikatniutki makijaż :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo był odrobinę mocniejszy, ale wiadomo - aparat też swoje zje :D

      Usuń
  7. lubię takie stonowane makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza jak się spieszę :)

      Usuń
  8. Taki makijaż to moja ulubiona dzienna wersja, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie oko lubię, a że mam też niebieskie, to tego :)
    Czy ten tusz to Provoke? A może jeszcze coś innego - mocno czarny, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz to So Couture z L'Oreala :) Polecam, naprawdę świetny! Provoke musi trochę poleżeć, bo na razie się za bardzo do niczego nie nadaje :)

      Usuń
  10. Śliczny, idealny dzienniak :) To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny makijaż ale dlaczego tak strasznie posklejane rzęsy? ojjj

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...