WoleProstoHeader

21.06.2014

Oko na dziś | Keep calm and go to the beach

Chciałam coś zmienić, coś dodać, coś ująć, sprawić by w życiu i tym blogowym i tym całkiem moim pojawiło się więcej kolorów. Za dużo nie wymyśliłam, ale wpadłam na pomysł stworzenia nowej serii - oko na dziś. Zrobienie pełnego makijażu, łącznie z makijażem twarzy, potem zrobienie zdjęć, na których nie będę wyglądać jak głupek - to wszystko zajmowało sporo czasu. Natomiast zaledwie chwilę zajmuje pomalowanie samego oka, wyciągnięcie zwykłej pierścieniówki i cyknięcie dziesięciu fot, na których widać samą patrzałkę. Nie wiem jeszcze czy będą to makijaże robione specjalnie do postów, czy bardziej coś w rodzaju makijażowego pamiętnika (skłaniam się ku tej drugiej opcji) - wyjdzie w praniu. Mnie będzie to mobilizować do nieco większej twórczości w zakresie tworzenia makijażu oczu i jednocześnie będzie stwarzać dobre okazje do wypróbowania możliwości kosmetyku, który chciałabym Wam pokazać. Codziennego dodawania takiego posta nie obiecuję, ale postaram się robić to przynajmniej co drugi dzień - dzięki temu nieco zapełnię ten blog swoją obecnością, bo ostatnio nie szaleję w tej kwestii. Zaczynam już dziś!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam dwa piękne linery z limitowanej kolekcji Beach cruisers od Essence. Oba linery, odkąd je kupiłam, praktycznie codziennie goszczą na moich oczach. Używam ich do kresek, na dolną powiekę, jako błyszczący akcent przy ciemniejszym makijażu. Uwielbiam je coraz bardziej z dnia na dzień. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż z użyciem linera turkusowego. Nie występuje on w nim jako główny element, chciałam dla odmiany stworzyć dla niego nieco bardziej kolorowe tło - na co dzień z reguły stosuję go w towarzystwie cielistego cienia, więc tym razem miałam ochotę ma małe szaleństwo. 

Użyłam: bazy Provoke, cieni z paletki Sleeka Del Mar (biel, błyszczący beż, turkus, niebieski, fiolet, limonkowa zieleń), szarej żelowej kredki Essence, tuszu So Couture z L'Oreala i oczywiście linera Keep calm and go to the beach z LE Beach cruisers.







Dajcie znać jak się podoba liner w akcji i oczywiście - co sądzicie o pomyśle "Oko na dziś" :)).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

42 komentarze:

  1. Piękne, wakacyjne oczko :)) a pomysł też ciekawy, bo można bardziej zaszaleć z pomysłami, kolorami itp. Może następnym razem oczko z ciemną zielenią a' la smoky ? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być i ciemna zieleń, postaram się coś stworzyć :)

      Usuń
  2. Jak cudownie!!!
    Podoba mi się taka pamiętnikowa seria postów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne oczy :> No, przynajmniej jedno, które tu widać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczek na blogu dość sporo i to nawet obu naraz :D Dzięki ;)

      Usuń
  4. Ten liner jest boski! Żałuję, że go nie wzięłam! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, żałuj :D Dawno tak ładnego turkusu nie widziałam :D

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje makijażę <3 Ja chętnie zobaczyłabym coś z neonowym różem i pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, a ten liner cudo! Miałam na niego wielką ochotę, ale niestety w mojej Naturze były wykupione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to szczęście, że trafiłam na pełny stand, dawno już mi się nie trafiło ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie najlepszy kosmetyczny zakup ostatnich tygodni :)

      Usuń
  8. eyeliner cudownie podkreśla kolor oka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus świetnie komponuje się z niebieską tęczówką :)

      Usuń
  9. Pięknie rozświetliłaś oko turkusem. Pomysł serii fajny, dla mnie byłoby to nie lada wyzwanie, bo ja w kwestii makijażu oka jestem dość monotonna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie ostatnio też, także może to mnie zmotywuje do jakiejś większej kreatywności ;)

      Usuń
  10. Fajne! Ten liner rzeczywiście ma moc...a ja go nie wzięłam.
    Jak już zabraknie Ci pomysłów (w co wątpię), to możesz zmalować jakieś oczko ślubne/nude/lekki smoky :) To tak w sezonie letnim drugi biegun do kolorowych makijaży:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisuję sobie w kalendarzu wszystkie Wasze propozycje i będę je w miarę możliwości realizować :)

      Usuń
  11. Piękny, tęczowy makijaż. Z przyjemnością będę śledziła Twój nietypowy "pamiętnik":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję, że znajdziesz tu coś ciekawego ;)

      Usuń
  12. a niech to, muszę wrócić o ten eyeliner, mimo, że mam chyba ze dwa turkusy, ale nie o takim wykończeniu <3
    piękne cieniowanie

    mam miedziany i jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy turkus jest inny :P
      Miedziany też lubię, jutro planuję połączyć go z zielenią ;)

      Usuń
  13. uroczy makijaż, piękne pastelowe cienie i kreska nadająca całości charakteru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bez kreski byłoby zbyt mdło, ten turkus robi cały efekt :) Dzięki :)

      Usuń
  14. Podoba mi się ten kolor eyelinera, i oczywiście cały makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czadowa ta kreska ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żesz, że w essence w moim hebe już wymiotło te eye linery... prezentują się świetnie!
    Pomysł z "oko na dziś" jak najbardziej trafiony. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł się podoba :) A limitka była też w Naturach - może tam się coś jeszcze uchowało?:)

      Usuń
  17. Piękny makijaż, ten eyeliner wygląda zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jest jeszcze bardziej zabójczy, migocze jak szalony :)

      Usuń
  18. Makijaż na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...