WoleProstoHeader

17.06.2014

Makijażowo | Provoke

Pewnie już zdążyłyście się zorientować, że obecnie trwa konkurs zorganizowany przez Eriski dla blogerek - jeśli jeszcze nie natknęłyście się na konkursowe prace, zapewniam Was, że na pewno wkrótce zaczną się pojawiać :). Ja sama również skusiłam się na udział. Nie wpadłam jednak na to, że konkursowy makijaż musi być w całości wykonany kosmetykami, które otrzymałyśmy do tego celu. W skład zestawu wchodził modelator twarzy (r óż/bronzer/rozświetlacz), kredka do brwi, baza pod cienie, podwójne cienie, tusz do rzęs, a także próbki podkładu. Tematem przewodnim konkursu jest prowokujący, oryginalny letni makijaż oczu, co wynika oczywiście z nazwy linii kosmetyków od dr Eris - Provoke. Jak widać zadanie było dość utrudnione, choćby ze względu na fakt, że mogłam wykorzystać tylko dwa cienie - ja wybrałam zestaw z wersją złoto - turkusową. Sprawę znacznie ułatwił modelator, ponieważ wykorzystałam z niego róż i rozświetlacz do makijażu oka - różem lekko podkreśliłam załamanie powieki, a rozświetlacz nałożyłam pod brew, do wewnętrznego kącika oraz rozcierałam nim granice cieni. Same cienie mają dość delikatną pigmentację, w związku z czym baza okazała się dużym pomocnikiem. Dla dodatkowego wzmocnienia koloru, cienie nakładałam na mokro. Złoto powędrowało na dolną i górną powiekę, a z turkusem trochę zaszalałam. Zastanowiłam się przez chwilę, jak temat może uchwycić cała reszta - mnie naturalne wydawało się nałożenie turkusu do zewnętrznego kącika, na dolną powiekę, zrobienie nim kreski itd. Więc zrobiłam praktycznie odwrotnie. Turkus powędrował do kącika wewnętrznego, starałam się nie rozcierać zbytnio jego górnej granicy, żeby efekt był "mocniejszy". Od połowy oka dołożyłam również kreskę przy rzęsach i wyciągnęłam ją na zewnątrz, a na sam koniec dodałam również odrobinę turkusu na linię wodną. Rzęsy wytuszowałam maskarą Amazing Lashes (której potem nie mogłam zmyć :P). Z twarzą było prościej - nałożyłam podkład rozświetlający w minimalnej ilości (jest dla mnie nieco za ciemny), a następnie mocno wymodelowałam twarz. Brwi podkreśliłam kredką do brwi w wersji dla brunetek. Z ustami znów miałam zagwozdkę - nie chciałam ich zostawiać całkiem "gołych", ale jednocześnie miałam dość ograniczone pole manewru. W końcu wklepałam w nie podkład, a łuk kupidyna dość mocno rozświetliłam mieszanką złotego cienia i rozświetlacza z modelatora. 


O samych kosmetykach na pewno pojawi się jakiś osobny post, na razie daję sobie trochę czasu na bardziej gruntowne ich przetestowanie. Na razie mogę jedynie napisać, że najlepiej zapowiada się modelator do twarzy i baza pod cienie :).
Ale nie o tym na razie - dziś ma być makijaż. Światło było dzisiaj cudne, więc nawet nie bawiłam się w wyciąganie lamp i zwyczajnie cyknęłam kilka fotek z ręki i przy oknie - jak za starych czasów :). Zdjęć będzie dużo, bo nie mogłam się zdecydować. Od razu uprzedzę pytanie, które zawsze pada - nie, nie noszę soczewek, ani też nie koloruję tęczówek w fotoszopie - po prostu przy oknie, przy dobrej jasności i czystym niebie takie wychodzą :D.








I na koniec samo oko w pakiecie. Rzęsy nie wyglądają zachęcająco, ale tusz należy do gatunku "musi trochę poleżeć". 



Jak Wam się podoba moja wersja prowokującego makijażu?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

58 komentarzy:

  1. Piękny, bo i Ty przepiękna! Kolor w połączeniu z Twoją tęczówką elektryzuje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie podeszłaś do tematu! Efekt końcowy jest przepiękny ;) Jak dla mnie wyglądasz jak zjawiskowa SYRENA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardziej kojarzyło z elfem, ale może być i syrena :D

      Usuń
    2. to moje takie pierwsze wrażenie, ale elf też może być hihi ;))) tak czy inaczej pięknie!!!

      Usuń
  3. łooooo genialny! Jak dla mnie idealny letni makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są bardzo letnie :) Ciekawa jestem jak dziewczyny, które wybrały drugi zestaw kolorystyczny ugryzą temat :D

      Usuń
  4. Piękny :) też się skusiłam i muszę teraz coś skombinowac haha ;) a zadanie mocno trudne, bo dla mnie makijaż bez użycia eyelinera to istna tortura, no uwielbiam po prostu... bez niego wyglądam jakoś tak 'dziwnie', ale zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam nadzieję, że coś z czernią da radę tu pokombinować, że kredka będzie ciemna i będzie można coś nią zmalować na oku, ale bez szans :P Przynajmniej możemy przełamać naszą makijażową rytunę haha :D

      Usuń
  5. O mamuniu! Wyglądasz rewelacyjnie i bardzo fajnie wykorzystałaś ograniczone możliwości *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam :D Dzięki :)

      Usuń
  6. Wyglądasz przepięknie! Włosy, makijaż wszystko po prostu przecudownie. Robisz efekt opadającej szczeny. Czekam na swatche i recenzje cieni bo wyglądają bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że z fryzurą też zaszaleję, żeby oprawa była odpowiednia :) Dzięki :)

      Usuń
  7. pięknie wyszło :) ja zamierzam spróbować swych sił w najbliższy weekend
    szkoda, że zakres produktów ograniczony ;)
    ja póki co bardzo, bardzo polubiłam kredke do brwi, daje niezwykle naturalne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta kredka tak średnio leży, bo ja właśnie nie lubię takiego lekkiego efektu, tzn. mam za jasne włoski, żeby taka lekka kredka zrobiła sama co trzeba :)

      Usuń
  8. Bardzo interesujący, podoba mi się ten akcent turkusu w dwóch miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, łał, łał, nic innego nie przychodzi mi w tym momencie do głowy, po tym pięknym widoku który ujrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnia Ci to wyszło! Ten turkus bardzo fajnie podkreśla Twoją tęczówkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ogólnie turkus ze złotem robią cuda z niebieską tęczówką :)

      Usuń
  11. oczy piękne :) choć jednak mnie brakuje czegoś na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też, ale tyle dało się zrobić przy takim zestawie ;)

      Usuń
  12. istnie anielski wygląd! niebieskie oczęta, turkusowy cień i jasne loki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie taki anioł, że hej :P Dzięki :)

      Usuń
  13. Piękny makijaż i do tego ta cudna burza loków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mi zajęło zrobienie tej burzy :D

      Usuń
  14. Piękny makijaż, świetne zdjęcia i przeszywające spojrzenie c; Naprawdę prześliczne oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. uuuuuu la la Joasiu - trzymam mocno kciuki bo z tego co widziałam do tej pory jesteś definitywnie moja faworytką <3 wielkie love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie widziałam dwie prace, pewnie wysyp będzie na dniach :D Dzięki słonko, Ty to mi zawsze ego podniesiesz!:)

      Usuń
    2. wiesz że znowu tutaj weszłam :) musiałam raz jeszcze spojrzec na niego z perspektywy zakończonego konkursu i publikacji miliona postów - nadal według mnie Twoja praca na prowadzeniu.

      Usuń
    3. Dzięki Siouxie, Ty mi zawsze humor poprawisz :*
      Ale mnie się tam podobają inne prace :D Na pewno kilka dziewczyn większą pomysłowością się wykazała ;)

      Usuń
  16. Piękność z ciebie :-) Makijaż iście letni i wakacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory od razu się kojarzą z latem :)

      Usuń
  17. Ja malowałam modelkę ale dzisiaj testowałam tusz i również nie mogłam sobie z nim dać rady zwykłym płynem micelarnym, będę go zmywała dwufazówką. Makijaż zdecydowanie efektywny ze względu na turkus od wewnętrznego kącika a dobre zdjęcia dają jeszcze lepszy rezultat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tusz faktycznie mocny i nie do zdarcia, wczoraj z ciekawości poszłam w nim na basen i trzymał się jak przyspawany :D
      A zdjęcia jak zdjęcia - zwykłe foty z ręki bez dodatkowego doświetlenia :P

      Usuń
    2. Niby tak ale wyszły fajnie. Ja mam problem ze zdjęciami i zazdroszczę nawet takich zwykłych skoro je tak określasz :)

      Usuń
    3. Ja się ciągle uczę mojego aparatu, trochę praktyki i naprawdę w każdych warunkach można zrobić fajne zdjęcia ;)

      Usuń
  18. przepięknie :)
    a te włosy! *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy makijaż :) Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są bardzo letnie, także myślę, że będę częściej sięgać po ten duet cieni, choć pewnie będę stosować inne kosmetyki do wzmocnienia efektu :)

      Usuń
  20. OMG <3 Panna Joanna, jest Pani dla mnie mistrzem <3 masakra, jak mi się ten makijaż podoba! Ja właśnie wstawiłam pierwszą wersję, bo im wiecej prób tym wychodziło mi gorzej... mam dwie lewe ręce i tyle... ale ten Twój makijaż to cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, bez przesady :D Twoją pracę również widziałam i bardzo mi się podobała, te piegi były mega pomysłowe :D

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze? Ze wszystkich prac, które już są opublikowane - Twój jest najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że makijaż Ci się podoba :)

      Usuń
  23. Widziałam kilka makijaży wykonanych tymi kosmetykami, ale Twój podoba mi się zdecydowanie najbardziej. Podoba mi się ta świeżość i rozświetlenie. Kojarzy mi się z latem i wakacjami nad ciepłym morzem ;) Poza tym fajnie podkreśla kolor tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten makijaż :) Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...