WoleProstoHeader

30.06.2014

Lato w kosmetyczce wg Biedronki | co warto kupić?

Dzisiaj pojawiam się jako siewca dobrych wiadomości :). Jak pewnie wiecie (lub nie wiecie - jeśli nie, to właśnie informuję), Biedronka co jakiś czas wypuszcza tzw. gazetki kosmetyczne. W gazetkach tych najczęściej pojawiają się produkty takich marek jak choćby Celia, Bell, Lirene czy Garnier. To co kusi to oczywiście niskie ceny (przeważnie nieco niższe lub porównywalne w stosunku do drogerii) oraz dostępność - kto z nas nie ma na osiedlu choć jednej Biedronki? Ja mam pod nosem nawet dwie i często zdarza mi się do nich maszerować w poszukiwaniu kosmetycznych łupów, przy okazji właśnie wspomnianych gazetek. Ostatnia urodowa gazetka zaowocowała kupnem peelingu z Bielendy, który bardzo przypadł mi do gustu, a także kompletu pędzli, z których cztery sztuki na cztery okazały się bardzo przyjemne. Gdy tym razem pojawiła się informacja o kolejnej gazetce, z ciekawością zajrzałam do środka. Tym razem oferta jest nieco mniejsza, ale za to wg mnie sporo ciekawsza. Sama znalazłam w tej gazetce dwie rzeczy, po które na pewno się przejdę w czwartek (to od wtedy właśnie dostępne będą produkty z gazetki "Lato w kosmetyczce"). O jakich produktach mowa? Same zobaczcie!

Biedronka tym razem pozytywnie zaskoczyła mnie wprowadzeniem do gazetkowej oferty suchych szamponów Batiste - od dawna się na nie czaję, ale jakoś zawsze było mi nie po drodze, więc tym razem na pewno skuszę się choć na jedną sztukę (apropo - który z nich polecacie?). Cena jest bardzo korzystna - w Hebe, za szampon Batiste o tej samej pojemności zapłacimy 14,99 zł. Kolejne zaskoczenie to suplement diety Vitalsss plus skrzyp optima forte w zestawie ze...szczotką do włosów. Mało tego - szczotka nie byle jaka, bo bardzo podobna do słynnego Tangle Teezera. Ja co prawda posiadam oryginalną wersję, ale chętnie sięgnę po zapasową sztukę - za 14,99 zł aż żal nie brać. To fajna opcja również dla dziewczyn, które z TT nie miały jeszcze styczności i chciałyby wypróbować tego typu szczotkę na swoich włosach. Nawet jeśli się nie sprawdzi, to wciąż mamy do wykorzystania 45 kapsułek suplementu diety, a szczotkę zawsze można "zużyć" na zwierzaku - mój pies uwielbia się miziać moją starą szczotką :).

Wybieracie się na zakupy? Całą gazetkę możecie obejrzeć TUTAJ.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

51 komentarzy:

  1. Na Batiste się skuszę, bo nigdy go nie próbowałam, a cena zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo :) Do Hebe jakoś nie mogłam po niego dotrzeć ;)

      Usuń
  2. Spodziewałam się wiecej po tej gazetce ... ale skoro to cz.1 to będzie i część 2 i licze na to, że tam coś znajde dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe kiedy będzie druga część :) Ja w tej gazetce w zasadzie wynalazłam tylko te dwie wymienione w poście rzeczy :)

      Usuń
  3. Dzięki za cynk ;-) na Batiste skuszę się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też od dawna poluje na suche szampony i na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka wiedziała na co postawić :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tyle z Was się po niego wybiera, że aż zaczęłam się zastanawiać jak szybko on u mnie zejdzie :P

      Usuń
  6. O kurczę, nie wiedziałam o tej ofercie. Może podskoczę do Biedry gdy ktoś już coś napisze co to za szczotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka wygląda mocno tangleteezerowato :P Ale co to będzie to jeszcze dokładnie nie wiadomo :)

      Usuń
  7. Szok! Batiste w biedrze :D kupię! Tropikalny bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam :D O wersji tropikalnej myślałam od początku więc pewnie właśnie ten wrzucę do koszyka ;)

      Usuń
    2. Też słyszałam,że tropikalna wersja jest najlepsza!:)

      Usuń
  8. Ooo, dziękujemy za cynk ;D Batiste - zbieram szczękę z podłogi ;D Czas zrobić zapas ;D A ostatnio w Biedrze w GL dorwałam odżywkę AiK Garniera wraz z szamponem w duecie za całe 9,99! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni potem zawsze robią wyprz tego co się nie sprzedało, też mi się zdarzyło upolować po taniości jakieś szampony itp. :)

      Usuń
  9. Co prawwda niedawno kupilam TT oryginalny, ale tam samo jak Ty chyba sie skusze na podróbe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego zamówiłam jakiś miesiąc - dwa temu? Ale te szczotki sie mimo wszystko "zużywają", więc zapas się przyda :)

      Usuń
  10. Wow, fantastyczna sprawa z tymi Batiste! Mam nadzieję, że będą często dostępne w Biedronce, bo do Hebe mi nie po drodze... Ja osobiście najbardziej lubię zapach Tropical, choć używałam oprócz niego jeszcze tylko Blush i Cherry. Dziś kupiłam Oriental, ale nie miałam okazji go jeszcze używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już któraś osoba z kolei mi ten tropikalny poleca, także wybór stał się prostszy :)

      Usuń
  11. super cena :) ja mam jeszcze swój tropikalny, więc nie będę kupować na zapas. Chyba.

    OdpowiedzUsuń
  12. O! Polecę po Batiste! U mnie nie ma ich nigdzie stacjonarnie, a już jakiś czas przymierzam się do kupna suchych szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są w Hebe co prawda, ale widzę, że jednak drożej niż w Biedrze, więc teraz już nie mam wymówek, żeby po nie zajść :)

      Usuń
  13. O! Właśnie dzisiaj czytałam na Twitterze informację, że w Biedronce będzie Batiste, ale jakoś mi się wierzyć nie chciało. Koniecznie muszę się po niego wybrać, bo nie miała okazji z niego skorzystać, bo do Hebe mi nie po drodze, a ciekawa jestem czy rzeczywiście jest taki dobry, jak wszyscy zachwalają. Skusiłabym się też na Vitalsss z tą szczotką (szkoda mi pieniędzy na TT, szczególnie po wpisie Ani: http://www.aniamaluje.com/2013/08/tangle-teezer-orygina-i-odpowiednik-za.html), ale tabletek nie mogę brać ze względu na to, że piję herbatę z pokrzywy, a to mogłoby być już za dużo.
    Ehh, a miałam w najbliższym czasu enie robić zakupów kosmetycznych, bo wszystko mam... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te podróby TT się wiele od oryginału nie różnią :) Ja długo używałam tańszego Detanglera i byłam z niego ogromnie zadowolona :)

      Usuń
  14. na batiste na pewno się skuszę bo u mnie nie ma ich nigdzie stacjonarnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że będą zbiorowe zakupy szamponów ;D

      Usuń
  15. Polecam Batiste zloty - Tropical, natomiast ten rozowy ma niezbyt fajny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już kolejną osobą, która poleca tropikalną wersję, coś w tym musi być :)

      Usuń
  16. Super, że napisałaś o tym, Batiste już dawno chciałam kupić, ale u siebie w mieście Hebe nie mam, więc wreszcie mam okazję go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Hebe, ale Batiste jeszcze nie wypróbowałam ;) Za to w Biedronce taniej jakby nie bylo :D

      Usuń
  17. Skuszę się na Batiste, nigdy nie używałam. Którą wersję polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nigdy nie używałam, ale dużo osób poleca wersję tropikalną :)

      Usuń
  18. ah ! Nie ma u mnie Hebe.Batiste ciałam już tak dłuuugo ! Biorę 2 flaszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę wziąć jakieś dwie wersje :)

      Usuń
  19. Nie szaleję za Batiste, ale skuszę się żeby wypróbować inne warianty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu będę miała szansę się przekonać czy jest za czym tak szaleć ;)

      Usuń
  20. Ja musze kupic zapas batiste i te suplementy z podróbą tangle : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Batiste w Biedronce :O Muszę upolować! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Po Batiste na pewno się wybieram, ale teraz się jeszcze zastanawiam nad tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na zestaw się też skuszę o ile jakiś dorwę :) Szczotkę chcę choćby po to, żeby porównać ją do TT i ewentualnie wrzucić do torby :D

      Usuń
  23. kiedy spacerowałam po moim osiedlu i zobaczylam w gablocie biedronki wlasnie tą gazetke ucieszyłam się jak male dziecko. Nie tyle co batiste ale z tej podróbki TT. W sumie od dawna się zbierałam żeby łykac coś na wlosy a szczotka przy okazji, moge ją sprawdzić no i zobaczymy czy moge sie skusić na orginał. Jutro od rana poluję na to :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Batiste już mam, te kapsułki tez miałam tyle że z masażerem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. no i mam szczotke :) super jest, faktycznie nie szarpie za wlosy i swietnie rozczesuje. nie mam porownania z oryginalem ale jestem zadowolona :)
    bardzo duzo jest tego w biedronce a balam sie ze jak pojde po poludniu to juz bedzie wykupione. podejrzewam ze babcie ktore wykupuja wszystko z rana nie znaja po prostu tego wynalazku i sie nie polakomily na to :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Batiste podobno najlepszy wiśniowy. Zbieram się i lecę do Biedry :D mam TT wersję ori, ale może taka biedronkowa przyda się na wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie także skusił szampon i zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...