WoleProstoHeader

01.05.2014

Makijażowo - zainspirowana Penelopą

Miałam wczoraj jakiś napad weny, więc wyskrobałam posta o efektach rozjaśniania włosów żelem z L'Oreala, a potem jeszcze zrobiłam makijaż, który chciałam pokazać w tymże poście. Teraz najprawdopodobniej jestem z Osobistym w drodze Ojcowa, gdzie to Osobisty zamierza mnie przeciągać po jaskiniach i innych (mam nadzieję, że nie spotkam żadnego nietoperza) pagórkach, więc post publikuje się automatycznie, a ja dopiero wieczorem odpowiem na Wasze komentarze. 

Niedawno mignęło mi gdzieś zdjęcie Penelope Cruz, z tego co kojarzę miała urodziny i wszystkie pudelki i inne tego typu portale informowały o tym fakcie, przy okazji pokazując na zdjęciach, że Penelope bardzo ładnie się starzeje (jakie starzeje?!). I tak mi jakoś utkwił w głowie jej makijaż i nie mogłam się go z tej mojej głowy pozbyć, więc stwierdziłam, że nie ma się co nad nim rozwodzić, tylko trzeba działać. I właśnie wczoraj, korzystając z chwili spokoju, złapałam za pędzle i spróbowałam go odtworzyć. W międzyczasie stwierdziłam, że jednak chyba przegięłam z mocą, ale i wzięłam pod uwagę, że aparat pewnie trochę tej mocy zeżre, więc zaczęłam gubić się w kalkulacjach.  

Krok po kroku zrobiłam to tak: na całą powiekę nałożyłam czarny żelowy liner Maybelline i roztarłam odrobinę ponad załamanie. Na całą ruchomą powiekę nałożyłam matowy brąz (Sleek, Darks) i roztarłam dość wysoko błyszczącym czekoladowym cieniem (MUA, Heaven&Earth). Całą powiekę obrysowałam dość grubo czarnym linerem (nie robiłam jaskółki, po prostu zwykły obrys), nie pomijając przy tym linii wodnej - wydaje mi się, że ten taki ciemny obrys oka to chyba najbardziej charakterystyczny element makijażu Penelope. Czerń na dolnej powiece roztarłam tym samym matowym brązem, który nakładałam na górną powiekę. Mocno wytuszowałam rzęsy (L'Oreal, So Couture). I z makijażu oka to właściwie wszystko - jak widać, nie jest to nic skomplikowanego. Brwi podkreśliłam linerem z Vipery (03). Na ustach mam mieszankę dwóch szminek (Sleek, Ballet). Na twarzy powędrował kamuflaż Catrice (010) i podkład Healthy Mix z Bourjois (51). Twarz przypudrowałam pudrem z Rimmela (Stay Matte, Transparent) i mocno wykonturowałam dość ciemnym bronzerem (Joko, Marrakech Dream). Gotowe :).

Mojego warkocza a'la Elsa nieco ztuningowałam i finalnie wyglądało to wszystko tak:




Dajcie znać jak się Wam podoba moja interpretacja makijażu Penelope Cruz :). A ja tymczasem życzę Wam udanego długiego weekendu i oby pogoda jednak dopisała :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

47 komentarzy:

  1. Penelopy nie lubię i nie rozumiem fenomenu jej urody. Za to rozumiem Twój fenomen ;D Genialny makijaż oczu (dlaczego ja tak nie potrafię... hlip.. hlip...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jej uroda bardzo podoba, choć można by powiedzieć, że jesteśmy kompletnie inne w każdym jednym względzie :D Makijaż oczu tutaj jest naprawdę banalny, wszystkie opiera się na ciemnej bazie i dobrym roztarciu :)

      Usuń
  2. Wow, piękny makijaż, piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Penelopę:-)
    PIĘKNY MAKIJAŻ I PIĘKNIE W NIM WYGLĄDASZ; ) udanego wypoczynku w Ojcowskim Parku; ) bardzo lubię tam jeździć i staram się tam być przynajmniej dwa razy w roku :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam pierwszy raz, aż wstyd się przyznać :) Ale będę bardzo miło wspominać :D

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż :) Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło rewelacyjnie! Jesteś przepiękne a makijaż idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię takie mocne makijaże, a jeszcze bardziej brązy, więc połączenie idealnie dla mnie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Miały być jeszcze czerwone usta, ale stwierdziłam, że nie będę przeginać z tą mocą :D

      Usuń
  7. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojców jest piękny, mam szczęście mieszkać niedaleko, acz z tymi nietoperzami to... Podoba mi się makijaż, cudnie podbija Ci kolor oczu :). Ale w sumie Penelope ma brązowe, więc może i do moich by pasował :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też daleko nie mamy, jakieś 1,5 godziny drogi :) Musimy tam wrócić, ale może w jakiś "normalny" dzień, bo te dzikie tłumy były tam no cóż...dzikie :P Do brązowych oczu będzie jeszcze ładniej, próbuj :D

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym makijażu. Obserwuję Cię od daaawna i jestem pod wrażeniem, idziesz jak burza, coraz lepiej, coraz piękniej. Niezbyt często się udzielam w komentarzach ale gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak miło mi to czytać :) Staram się iść do przodu i rozwijać się zarówno jeśli idzie o jakość zdjęć, no i samych makijaży :) Mam cichą nadzieję, że za jakiś czas będę na tyle pewna swoich umiejętności, że będę mogła bez oporów używać ich na innych :)

      Usuń
    2. Asia, ja od razu poszłam tą drogą - zaczęłam ćwiczyć makijaże na innych od razu, to dla mnie zupełnie inna bajka niż malowanie siebie :) Nie mówiąc już o opanowaniu fotografii, to dla mnie wciąż czarna magia, mimo trzech lat blogowania :)

      Usuń
    3. Ja ćwiczyć też ćwiczę na innych, ale głównie na koleżankach i rodzinie, jeszcze nie przeszłam do do etapu ogłaszania się do malowania i kasowania za to pieniędzy ;) Ze zdjęciami to już faktycznie bardziej skomplikowana sprawa, ale też staram się iść do przodu - inwestować w sprzęt no i próbować do skutku aż będzie idealnie ;)

      Usuń
  10. cudnyy! na imprezę w sam raz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Klasyka sama w sobie :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż! Chociaż kojarzy mi się nie z Penelopą, a z Anetą Kręglicką, ona często nosi takie "przydymione oko'. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie wiele aktorek/itp. nosi takie makijaże, mi najbardziej kojarzą się właśnie Penelope i Kim Kardashian :)

      Usuń
  12. Piękny makijaż, bardzo kobiecy:).

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny i głęboki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ty tam uważaj, żeby Sewek nie przeczytał :D:D

      Usuń
  15. Ale masz piękne oczy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asia, wyglądasz cudnie w tym makijażu! : ) pewnie to dziwnie zabrzmi ale napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) A to tylko zwykły, brązowy smok :D Jednak sprawdza się, że klasyka jest najlepsza :D

      Usuń
  17. Penelopę Cruz uwielbiam a Twój makijaż jest przepiękny choć niby prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To mój ulubiony Twój make up :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie! Aż sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny makijaż i bardzo precyzyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...