WoleProstoHeader

30.05.2014

Lakierowo - Wonder woman

Cały dzień dniem ameby, więc post krótki i na temat. Ostatnio przyuważyłam u koleżanki fajne zestawienie kolorystyczne na paznokciach - brzoskwinia i brokatowe złoto. Niewiele się namyślając, znalazłam coś w miarę podobnego w swoich lakierowych zbiorach i zabrałam się za malowanie. Na paznokcie powędrował oranżowy lakier Virtuala z serii Fashion Mania w odcieniu 195 Wonder woman. Na kciukach i serdecznych mały miszmasz - żółty lakier Joko z serii Orient Express o numerze J176 Vienna Imperial i złoty piasek z kolekcji Snow Dust z Lovely. Wszystko pokryte nabłyszczającym topem.




 
O lakierach firmy Virtual już parokrotnie pisałam - serię Fashion Mania bardzo lubię, mam sporo kolorów i nie znalazłam ani jednej czarnej owcy pośród nich. Wonder woman to mocny, bardzo soczysty oranż. Zdecydowanie nie jest to czerwień wpadająca w pomarańcz, czy jakaś lekka brzoskwinka, tylko właśnie nasycony, konkretny odcień, na żywo nieco ciemniejszy niż na zdjęciach. Do krycia potrzebuje dwóch warstw, nie robi prześwitów i jest całkowicie kremowy. Jakości nie mogę nic zarzucić - wszystkie lakiery z tej serii trzymają się u mnie bardzo dobrze. 

Przygotowałam też zdjęcia do posta o ulubieńcach, więc jutro lub najpóźniej w niedzielę podzielę się z Wami moimi ostatnimi kolorówkowymi okryciami.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

6 komentarzy:

  1. ja faktycznie fajny ten pomarańczek! zresztą jak całe to połączenie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory totalnie nie moje ale przyznaję, że to połączenie całkiem udane:)
    A wydawać by się mogło, że pomarańcz i żółć będą się gryzly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kształt paznokci. Bardzo podoba mi się ten pomarańcz :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...