WoleProstoHeader

29.04.2014

Włos na dziś - zainspirowana Elsą

Jako posiadaczka włosów długich zawsze ubolewam nad tym, że jeśli chodzi o moje umiejętności tworzenia fryzur - jestem kompletną sierotą. Czasem przerasta mnie zrobienie zwykłego kucyka, o bardziej skomplikowanych upięciach nawet nie myślę, bo z góry mogę założyć, że nic mi z tego nie wyjdzie. Jednak czasem nawet taki ignorant jak ja trafia na tutorial, który jest w stanie mnie zmusić do działania. Swojego czasu filmik Karoliny ze stylizacje skłonił mnie do wypróbowania na swoich włosach tzw. rope braid, a wczoraj wędrując po internetach trafiłam na filmik poniższy:


Bajkę "Frozen" widziałam i na warkocz Elsy zwróciłam uwagę, choć nie wpadłabym na pomysł, żeby spróbować go odtworzyć na sobie. Jednak jako, że postanowiłam sobie, że zrobię w końcu jakiś pożytek z moich kłaków, dzisiaj rano przystąpiłam do działania. I nie sądziłam, że będę mogła to napisać, ale...wyszło mi i to całkiem od razu :). Co prawda jest to dość luźna wariacja na temat warkocza jednej z głównych bohaterek, ale i tak bardzo mi się podoba. Wydaje mi się, że taka fryzura nieco lepiej będzie wyglądać na jasnych włosach - mam wrażenie, że ten odwrócony francuz może trochę się zgubić przy ciemniejszym odcieniu włosów. U mnie wyszło dość dziwnie (choć to i po części wina światła), bo na moich rozjaśnionych niedawno włosach odbijało się światło od każdej jednej cząstki warkocza. Dodam, że włosy dość obficie spryskałam kupionym wczoraj sprayem z Pantene, żeby lepiej mi się zaplatało. Jak się okazało całkiem ładnie nabłyszcza. Nowy odcień włosów w rzeczywistości wygląda niemal tak samo jak na pierwszym zdjęciu z lewej. Taka ciekawostka :D. 


Jak Wam się podoba taka fryzura? Mam ambitny plan, żeby co jakiś czas wypróbować na włosach jakiś tutorial i dzielić się efektami, stąd tytuł posta - "włos na dziś". Mam nadzieję, że będą kolejne :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi sie takie fryzurki, niestety sama mam jeszcze za krótkie włosy, aby taką wykonać. :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z krótszych też pewnie wyjdzie, ale tak za ramiona to minimum chyba niestety ;)

      Usuń
  2. Chciałabym mieć takie lewe ręce jak Ty! Wyszło Ci superowo! Dziś obejrzałam właśnie ta bajkę i bardzo mi sie podobała, ale sama bym chyba nie dała takiego cuda stworzyć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę mam dwie lewe ręce!:) Ta fryzura jest po prostu dość łatwa i sposób jej wykonania jest w tym filmiku bardzo fajnie pokazany :) Próbuj :D

      Usuń
  3. taaakie grube włosy to można pleść warkocze:) ładnie Ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio faktycznie nie mogę narzekać na ich ilość, ale w sumie na upartego można poczochrać cieńsze włosy i też warkocz wyjdzie :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Chyba będę często uskuteczniać taką fryzurę na głowie :)

      Usuń
  5. Świetnie się prezentujesz :) Żałuję, że mam dwie lewe ręce do upięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dwie lewe, a się udało :D

      Usuń
  6. Wyszło pięknie! :)
    Szkoda, że ja jestem takim beztalenciem w kwestii robienia fryzur- umiem zrobić tylko kucyk... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem nawet z kucykiem mam problem ;)

      Usuń
  7. Pięknie wyszło :)) Ja też czasem próbuję "coś" zrobić ze swoimi włosami, ale często mi brakuje jeszcze jednej reki ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo! Nie wiem, co podoba mi się bardziej - włosy, makijaż, czy Ty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety, dziękuję :) Choć makijażu tu wybitnego nie ma, cień w kremie i kreska :D

      Usuń
  9. ale TY ślicznie wyglądasz w tym warkoczyku!
    ja w zeszłym roku latem miałam hopla na zaplatanie włosów a w zimę jakoś zapomniałam, ale jest wiosna to może znowu zacznę kombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny warkocz, ale podstawą są piękne, długie włosy, a mi ich Bozia nie dała niestety :( ledwie zapuszczę do ramion i już są mega zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio spróbowałam sobie upleść ten warkocz i też od razu mi wyszedł :D więc próbujcie dziewczyny, to nie jest wcale takie skomplikowane na jakie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Szkoda, że nie mam takich pięknych włosów, na moich cienkich nic by z tego nie było:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Ci wyszło!!! Ja mam długie i pocieniowane włosy więc pewnie będą mi wyłazić z tego warkocza, no ale spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki gruby warkocz i te refleksy *_*

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki gruby warkocz, jak byłam mała też tak miałam, a teraz licho i krotko : c

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze trochę i taki zaplotę hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci wyszedł ten francuz :) Ogólnie uwielbiam takie plecionki, ale osobiście nie potrafię ich wykonać. Raz mi się "jako tako" udało, więc poszłam w tej "fryzurze" na zajęcia. Jedna z koleżanek zapytała: "Co Ci się stało z fryzurą?!" i już wiedziałam- nie, nie wyszło mi wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i pasuje Ci bardzo :) Ja sobie muszę jeszcze trochę pozapuszczać żeby móc sobie tak zapleść :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny warkocz :) Spróbuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Normalnego francuza nie umiem robić, odwróconego nauczyłam się niecałe 2 lata temu i lubiłam bardzo nosić i z krótkimi, i długimi włosami. :) Niestety na taki boczny nigdy nie mogłam i nie będę mogła sobie pozwolić ze względu na moje hiper czoło:<

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny warkocz w Twoim wykonaniu i tej dziewczyny z filmiku (swoja droga wkurza mnie, ze tak sie drze :D)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna fryzura :) niestety jako posiadaczka grzywki chyba się w niej nie odnajdę, a szkoda, bo mnie zachęciłaś - również jestem fryzurowym ignorantem :D (głównie dlatego, że moje włosy są grube, śliskie i nie lubią być układane :>)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli mówisz ze jestes beztalenciem włosowym to chyba muszę spróbowac. Bo skoro Tobie tak swietnie wyszło, to moze i mi uda się coś zdziałać. Choć mam grzywkę, wiec musze coś pokombinować

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...