WoleProstoHeader

19.03.2014

Pomarańczowo - miodowe otulenie

Uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki do kąpieli i pod prysznic. Wersje zapachowe, po które sięgam, z reguły są ściśle związane z porą roku, pogodą czy moim nastrojem. Zimą lubię wszelkie jedzeniowe zapachy, wiosną kwiatowe, a latem mocno orzeźwiające, owocowe czy miętowe. Jednak trafiłam ostatnio na zapach, który świetnie wpasowuje się we wszystkie moje potrzeby i po który na dobrą sprawę chętnie sięgałabym przez cały rok. Wycisnęłam z niego parę dni temu ostatnie krople i od razu poleciałam po kolejną butelkę.


Miodowy Nektar do mycia ciała z Lirene znalazłam w ostatniej paczce od Pań Erisek. Nektary były dwa - wspomniany miodowy i migdałowy. Migdałowa wersja poleciała do mojej cioci, ja za to z dużą chęcią dobrałam się do tej pięknie pachnącej miodem i pomarańczami. Po opisie spodziewałam się raczej miodowego zapachu (który lubię raczej umiarkowanie), ale okazało się, że kompozycja zapachowa jest dużo bardziej udana. Ja wyczuwam głównie pomarańcze, jakąś śmietankową nutę i jedynie odrobinę miodu. Jak dla mnie bomba. Zapach jest dość intensywny, po kąpieli długo jeszcze czuć go w łazience, ale na skórze pozostaje jedynie chwilę. Szkoda, bo z jednej strony nie pogniewałabym się, gdyby jednak skóra pachniała nim dłużej, ale może i dobrze, bo nie gryzie się z zapachem balsamu czy perfum. A jak pozostałe właściwości?


Przede wszystkim żel jest bardzo kremowy, dość gęsty. Pieni się przyzwoicie, a piana jest równie kremowa jak sam żel. Oczywiście jeśli do tego produktu użyjemy dodatkowo myjki, to i wydajność się zwiększa i piany będzie więcej. Nie lubię produktów myjących, które wysuszają skórę i powodują natychmiastową potrzebę użycia balsamu. Tutaj ten problem nie występuje. Może żel nie jest wybitnie nawilżający, ale jednocześnie nie wysusza. Balsam po użyciu jest wskazany, ale nie niezbędny. Wydajność zależy od sposobu użytkowania, przy myjce czy gąbce jest dużo większa. Ciężko ocenić czy skończył się szybko, ponieważ upodobała go sobie cała moja rodzina. Teraz chyba będę musiała go chować :). 
Pojemność jest duża, bo butla ma aż 400 ml i kosztuje niewiele jak na taką pojemność, bo około 13 złotych.
Podsumowując - wspaniały zapach, przyjemne działanie, brak wysuszania skóry, do tego duża butelka i mała cena. Ja jestem na tak :).


Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. Obłędnie pachnie, tez go bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niesamowity, zgadzam się :)

      Usuń
  2. zakochałabym się chyba w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałabym się chyba w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach faktycznie jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham piękne zapachy:) . Masz piękne zdjęcie w Okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu muszę skusić się na któryś nektar z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaskoczę jak napiszę, że polecam ten miodowy :D

      Usuń
  7. Musiałabym powąchać, bo nie wszystkie miodowe zapachy mi pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale ten nie jest taki miodowo - miodowy :D

      Usuń
  8. uwielbiam produkty wytwarzajace taka gęęęsta piane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On robi taką gęstą i kremową pianę :))

      Usuń
  9. Ooo, miód i pomarańcza - brzmi bosko! Podoba mi się nazwa tego produktu: "Miodowy nektar do mycia ciała", nie spotkałam się nigdy z taką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię produkty o zapachu miodu, mleka itd...
    Delawell ma taką serię miodową, kiedys też miałam z Oriflame miodowe żele pod prysznic. Cudny jest ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie taki mleczno - pomarańczowy z nutą miodu :)

      Usuń
  11. A mnie ten miodowy nie podpasował zapachem :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten z miodem! Jak dla mnie pachnie słodkim mandarynkowym jogurtem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma coś jogurtowo - mlecznego w sobie :)

      Usuń
  13. muszę go powąchać przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powąchaj, może akurat się spodoba :)

      Usuń
  14. powącham przy okazji, może akurat mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi cudownie! miód i pomarańczka?! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mleko, względnie coś innego mlecznego :)

      Usuń
  16. Nie przepadam za miodowymi zapachami, ale to połączenie mogło by być ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam ogólnie jest mało miodu, więc może akurat Ci się spodoba :)

      Usuń
  17. Muszę go koniecznie powąchać i może kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...