WoleProstoHeader

22.03.2014

Makijażowo - witaj wiosno!

Wiosna, ach wiosna. Mimo, że tęskniłam do zimy, wyczekiwałam śniegu i ogólnie złorzeczyłam na klimat za taką lipną zimową - niezimową pogodę, tak teraz zdecydowanie cieszę się z wiosny. A ta daje o sobie znać z każdej strony. Pod moim oknem zakwitł jakiś wściekle żółty krzaczek, pod wydziałem kwitną magnolie, trawka się zieleni, słońce grzeje, no żyć, nie umierać (byle nie padało). Zachęcona pogodą, wolnym dniem i jakimś dziwnym przyrostem sił witalnych, złapałam za pędzle i zmalowałam kolorowy makijaż. Ot tak, na powitanie wiosny. 

Na twarzy mam same kosmetyki mineralne:
Podkład Annabelle Minerals (Golden Fairest)
Korektor Annabelle Minerals (Medium)
Bronzer Lily Lolo (South Beach)
Rozświetlacz BareFaced Beauty (Jasmin)
Na brwiach:
Vipera mineralny liner do brwi (03)
Na oczach:
Baza MUA
Cienie Sleek (paleta Brights i Monaco)
Cienie MUA (Heaven&Earth)
Liner Rimmel (Scandal Eyes)
Tusz Lovely (żółty)
Na ustach:
Błyszczyk Vipera Splash (18)




Tym kolorowym akcentem życzę miłego weekendu :). Jutrzejszy makijaż (mam takowy w planach) będzie zgoła inny - mroczny, ciemny i inspirowany ostatnio widzianym filmem.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. Bardzo fajny makijaż :) Ja bym pewnie zrobiła sobie coś w stylu starszej pani z niebieskimi powiekami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieskiego nie należy się bać :D Choć trzeba też do niego nieco odwagi, ale warto się przełamać :)

      Usuń
  2. Wybrałaś idealne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się zdecydować między niebieskim, a zielonym, więc jest trochę tego i trochę tego :)

      Usuń
  3. Ale taki makijaż podbija Ci kolor tęczówki :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią, że niebieski do niebieskich oczu nie, a okazuje się, że a i owszem :)

      Usuń
  4. Genialnie pasuje Ci taki makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kolory fajne, ale wyjątkowo nie lubię tej paletki Sleeka :)

      Usuń
  6. Pięęęękny <3 Moje kolorki mmm ^___^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanei lubie takei kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć ostatnio rzadko nosiłam :)

      Usuń
  8. wiosna przyszła i od razu fajne kolory pojawiają się na oczkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ileż można brązowe smoky nosić :D

      Usuń
  9. soczyście,świeżo i zdecydowanie wiosennie,podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie nie wiem dlaczego, ale nie umiem przekonać się do takich żywych barw w makijażu. Chociaż makijaż wykonany naprawdę bardzo dobrze i świetna jakość zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy się dobrze czuje w takich kolorach, ja akurat lubię :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż i ty wyglądasz tak świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...