WoleProstoHeader

30.03.2014

Makijażowo - wiosna vol. 2

Pogoda nastraja optymistycznie, więc siłą rzeczy zaczęłam poszukiwać wokół siebie kolorów. Mam za oknem całą masę żółtych i różowych kwiatów - kicham od nich jak głupia, bo pylą jak wściekłe, ale i tak z radością wypisaną na kichającym obliczu, otwieram szeroko okna i cieszę się tymi wszechobecnymi kolorami. Dzisiaj skorzystałam z wolnego popołudnia i przeniosłam na powieki to, co widzę za oknami. Do tego dołożyłam równie wiosenny wianek i na chwilę przeistoczyłam się w Panią Wiosnę :).

Na twarzy mam:
krem CC Estee Lauder
kamuflaż Catrice
puder Prime and Fine z Catrice
bronzer Lily Lolo (South Beach)
Na brwiach:
liner do brwi z Vipery (03)
Na oczach:
baza MUA
cienie z palety Sleeka "Brights"
tusz Lovely 
Usta:
błyszczyk Joko (seria Marrakech Dream)
Na włosach:
opaska - wianek Glitter



Zostawiam Was z tym kolorowym akcentem na koniec przyjemnego jakże weekendu i pędzę zasiąść w ogródku piwnym na gliwickim rynku plotkując z koleżanką i łapiąc ostatnie promyki słońca.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Założenie było bardzo wiosenne, więc cieszę się, że wyszło :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No właśnie jakaś naburmuszona wyszłam na tych zdjęciach, więc fajnie, że jednak widać jakąś radość :D

      Usuń
  3. rewelacja!!! :) soczyście i konkretnie, tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiosennie to musi być i konkretnie, nie ma się co rozdrabniać :)

      Usuń
  4. mi kojarzy się ze świtezianką :) super Pani Wiosno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważnie :) Przy tym doborze cienie, Twoje oczy są jeszcze bardziej niebieskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskakujące połączenie
    ale w sumie tutaj najbardziej urzekła mnie Twoja fryzura *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się nie podoba w ogóle, wygląda bardzo infantylnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż sie słonecznika zrobiło : )

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...