WoleProstoHeader

31.03.2014

Lakierowo - Punk Rock!

Mimo, że na moich paznokciach goszczą ostatnio bardzo spokojne, jasne kolory, to kiedy dostałam od Rimmela lakier z serii Salon Pro w odcieniu Punk Rock, który to lakier już dawno chciałam wypróbować, na chwilę zrezygnowałam z mięty, brzoskwini i jasnego różu, a na paznokcie nałożyłam kolor ciemny, bardziej mroczny i...trudny do zdefiniowania. Bo jego kolor po prostu ciężko opisać, Idalia miała rację pisząc, że ten kolor jest bardzo niejednowymiarowy. W niektórych momentach wygląda jak granat, w innych widać w nim więcej fioletu, a to wszystko jeszcze dodatkowo pomieszane jest delikatnie z szarością. 


Sam lakier jest bardzo przyjemny w obsłudze, pędzelek jest szeroki, a lakier ma odpowiednią konsystencję. Krycie jest wzorowe, jedna warstwa już daje dobry efekt, ja dołożyłam drugą tylko dla lekkiego "wyrównania". Nie wiem jak z wysychaniem, ponieważ użyłam wysuszacza (SH, Insta Dri). Trwałość przyjemnie mnie zaskoczyła, lakier zmyłam po bodajże 5 dniach i miałam jedynie delikatnie starte końcówki. Ogólnie sam produkt zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, na tyle, że mam ochotę sięgnąć po inne odcienie. 


Miałam wstawić dzisiaj kolejny post z serii "Tydzień w zdjęciach", ale naprawdę niewiele się w tym tygodniu działo i telefonem zrobiłam może z pięć zdjęć, więc nawet specjalnie nie mam w czym wybierać :P. Za tydzień postaram się rozszerzyć posta :)). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. lakierki rimmel to jest to co lubię! sto lat temu już używałam serii Pro, ta jest równie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chorowałam na niego, ale w końcu nie kupiłam. Teraz mam lakierowy odwyk, więc mogę tylko powzdychać to twoich zdjęć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii 227 New Romantic (pastelowy róż) i muszę przyznać, że jest bardzo trwały. I mam ochotę na inny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go na żywo i mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ciemne lakiery na paznokciach,czernie,grafity,granaty,więc ten lakier jest w moim stylu,ciężko mi je porzucić na okres wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie ten kolor, musze sobie go w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie to, ze mamy wiosnę to skusiłabym się, bo nie wiem czemu obecnie kieruję się porą roku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny kształt :)
    kolor też

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, też pokazywałam niedawno na blogu ;) Skusiła mnie Idalia, bardzolubię jego niejednoznaczny kolor ^_^

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę go w końcu nabyć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda dostałam go ostatnio od zaprzyjaźnionej blogerki, ale jeszcze nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor, faktycznie nietypowy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodził za mną, chodził za mną, aż w końcu go kupiłam i się go pozbyłam. Nie odpowiada mi to jak wyglądał na moich dłoniach. U kogoś jak dla mnie jest idealny :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kolor i gdybym nie miała podobnego z Bourjois na pewno trafiłby do mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery z tej serii. Kolor przepiękny, taki nieoczywisty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi sie ze lakiery z eveline daja podobny efekt

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi sie ze lakiery z eveline daja podobny efekt

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...