WoleProstoHeader

11.03.2014

Lakierowo - Paryska zieleń

Obiecałam, więc przybywam z prezentacją miętki. Miętka okazała się bardzo przyjemna w użyciu i bardzo fotogeniczna, więc zdjęć będzie sporo. Podczas sklejania zdjęć zorientowałam się, że lakiery marki Kinetics to tak naprawdę jakiś odłam Sense&Body, czyli firmy, której pędzle można znaleźć również w Hebe. 


Szukałam mięty i tylko po miętę sięgnęłam, ale już żałuję, bo to jeden z przyjemniejszych w obsłudze pasteli. Szeroki pędzelek sprawia, że maluje się bardzo wygodnie (uwielbiam szerokie pędzelki!), a konsystencja jest po prostu w sam raz - nie za rzadka, nie za gęsta. Na paznokcie nałożyłam dwie normalnej grubości warstwy i to w zupełności wystarczyło do pokrycia paznokci. Lakier sam w sobie ma spory połysk. Jest całkowicie kremowy - bez żadnych drobinek czy innych błyskotek. Nie wiem jak z wysychaniem, ponieważ ja zawsze używam wysuszacza i zawsze jest to Insta Dri z Sally Hansen. Trwałość to jak wiadomo rzecz względna - u mnie lakiery potrafią bez uszczerbku trwać nawet i tydzień. Jak będzie z tym - zobaczymy :).



Kolor jaki jest każdy widzi - dla mnie to taka pastelowa, akuratna mięta. Nie za dużo niebieskich tonów, ale też nie całkiem zieleń. Takiego koloru szukałam i cieszę się, że przypadkiem ten konkretny lakier dostrzegłam na półce w Hebe. Jak już wczoraj wspomniałam - normalnie lakiery Kinetics kosztują około 15 złotych, a aktualnie są w promocji (z kartą Hebe) i kosztują koło 10 zł. Ja się chyba wybiorę do Hebe (przypadkiem oczywiście) jeszcze raz, bo widziałam taką śliczną rozbieloną lawendę :D. 

Jak Wam się podoba Paryska zieleń? Czy tylko ja czując wiosnę przerzuciłam się na różniaste pastele?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

48 komentarzy:

  1. Mieta to nie noj klimat, ale tez czuje wiosne bo odstawilam czerwienie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienie to mój numer jeden zimą :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też :) I jeszcze błękity, morele i inne takie róże :D

      Usuń
  3. Moje paznokcie są ostatnio w rozsypce, dlatego używam tylko odżywki i serum z lovely. Robię kurację. Wiosną i latem również używam przeważnie pastelowych kolorów. To mój must have :) Szczególnie uwielbiam miętę, Twoja jest prześliczna :) Łączę pozdrowienia Asiu, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ostatnio też były w średniej formie, ale "kąpiele" w ciepłej olejowej mieszance szybko pomogły :)

      Usuń
  4. czaję się na 3 kolory z Kinetics, w tym właśnie na tę miętę. Ich wysuszacz jest równie fajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wysuszacz mi coś mówi, ale gdzieś mi mignęło, że jest wycofany? Ja jestem co prawda wierna Insta Dri, ale może bym spróbowała :)

      Usuń
  5. Cudowna <3 I same zdjęcia też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam z oświetleniem, trochę inne ustawienia i tak wyszło :) Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  6. Przecudowny kolor, idealnie wiosenny. U mnie jeszcze królują ciemne lakiery na paznokciach, ale już powoli wyciągam z szuflady wszelkie pastele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy nie za szybko pochowałam zimowe kolory, bo coś straszą, że zima wraca :P

      Usuń
  7. Właśnie ostatnio zastanawiałam się czy przypadkiem nie wrzucić jakiegoś lakieru z Kinetics do koszyka. Coś czuję, że teraz nie będę miała dylematu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam jeden bo w sumie nieznana mi marka i nie chciałam ryzykować, ale czuję, że warto wrócić po więcej ;)

      Usuń
  8. No jak mięta gości na paznokciach to znaczy, że mamy wiosnę! :-) Ładnie komponuje się z odcieniem twoich dłoni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że nie daje takiego trupiego efektu, czyli trafiłam z odcieniem :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Śliczny i do tego przyjemny w obsłudze :)

      Usuń
  10. Jejku! Ojejku! Jaki kolor! <3 Zakochałam się!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, od razu go wyłowiłam wzrokiem na półce :D

      Usuń
  11. czemu mi to robisz? Te lakiery wyglądają na świetne! miałam nie kupować już żadnych, ale....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :D Kupować można, prędzej czy później się zużyje :) Widziałam właśnie na Twoim blogu, że Cię 8w1 załatwiło ;/ Polecam olejki wmasowywać w paznokcie, szybko powinny się zregenerować :)

      Usuń
  12. cudny! w moim ekranie bardziej niż miętą zalatuje jaśniutkim turkusem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, on właśnie ma więcej zieleni w sobie, przez co jednak widać, że to mięta :)) Ale pewnie co monitor to inny odcień :D

      Usuń
  13. Zakupy "przypadkiem" to zawsze najlepsze zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja :) I to zawsze w Hebe mi się tak przytrafia przypadkiem ;d

      Usuń
  14. Lubię takie kolorki nosić wiosną:)
    Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiosna to ogólnie jakiś taki lakierowo - makijażowy powrót do kolorów, przynajmniej dla mnie :)

      Usuń
  15. Śliczna pastelowa miętka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki klasyk można by powiedzieć :)

      Usuń
  16. Asiu Twoje paznokcie! Wow <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się mięta nigdy nie znudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiesz może czy w Hebe można znaleźć top coat tej firmy? Będę wdzięczna za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc pojęcia nie mam ;/ Wiem, że był bardzo dobry wysuszacz tej marki, ale obiło mi się o uszy, że został wycofany.

      Usuń
  19. łaaaał, piękny :) ja nie mam żadnej mięty, wstyd!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio jestem sama sobą zaskoczona, bo generalnie za miętą nie przepadam, ale zaczęła mi się podobać na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. No to mnie namówiłaś! Dzisiaj po zajęciach nogi same zaprowadziły mnie do Hebe i kupiłam tę miętę. W buteleczce wygląda obiecująco, kto wie - być może wreszcie trafię na "miętę idealną". Do tej pory posiadane przeze mnie odcienie tego koloru od innych firm były albo zbyt niebieskie, prawie turkusowe, albo zbyt blade. No cóż, pożyjemy zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna mięta! Dlaczego u mnie nie ma Hebe!? :((

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...