WoleProstoHeader

21.03.2014

e-makeupownia po raz ósmy

Nowy numer magazynu e-makeupownia już jest dostępny! Zapraszamy do obejrzenia bardzo wiosennych i bardzo kolorowych makijaży. Oprócz tego kilka makijaży ślubnych, trendy na wiosnę 2014, dużo inspiracji i kilka makijaży gościnnych. Mój udział tym razem nieduży, bo tylko dwa makijaże udało mi się zrobić ze względu na grafik. Ślub w klimacie retro i przedwiośnie to dwa tematy, którymi się zaopiekowałam, poniżej możecie zobaczyć co mi z tego wyszło :). Długo dumałam jak ugryźć oba te makijaże, bo początkowo na żaden nie miałam konkretnego pomysłu. Ślubny retro look kojarzył mi się bardzo naturalnie, w odcieniach brązów, beży, kremowych koronek, do tego herbaciana róża we włosach. Mocno podkreśliłam oczy, usta również zaznaczyłam dość wyrazistym kolorem. Chciałam aby zdjęcia również oddawały klimat, więc zrobione są w nieco innym stylu niż zazwyczaj. Przy przedwiośniu było nieco łatwiej, bo to temat, który od samego początku kojarzył mi się z połączeniem wiosennych kwiatów i śniegu. Miało być kolorowo, oko miało przypominać płatek dopiero co zakwitłego kwiatu, a to wszystko otoczył delikatnie osypany śnieżny brokat. Co z tego wyszło? Zobaczcie same:


Więcej zdjęć znajdziecie oczywiście w magazynie, który znajdziecie TUTAJ. A ja przy okazji chciałam pokazać Wam jeszcze okładkę najnowszego numeru, a na niej makijaż autorstwa naszej zdolnej Emilki:


Pogoda nas dzisiaj rozpieszcza, przynajmniej na śląsku, mam nadzieję, że i do Was dotarło to grzejące słoneczko :). Miłego weekendu!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

28 komentarzy:

  1. Ten pierwszy makijaż jest cudowny! Oczy wyglądają nieziemsko i klimat zdjęcia faktycznie retro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z przedmówczynią - 1y makijaż obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba makijaże sa przecudne! Ale ten teczowy powalił mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama nie wiem, który wolę <3 oba cudne!
    i okładka genialna, brawa dla Emilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja retro bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wyglądasz w tym pierwszym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba makijaże piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz jak jakaś ballerina <3 cudownie i delikatnie - taką Ciebie uwielbiam Joasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ballerina od szyi w górę tylko i wyłącznie :P Dzięki Siouxie :*

      Usuń
  9. Jesteś mistrzynią piękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa makijaże rewelaycjne:). Nie umiałabym się zdecydować, który lepszy bo są zupełnie różne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślubny makijaż bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ten ślubny makijaż w stylu retro jest przepiękny (sam klimat zdjęcia dużo daje) :)
    drugi makijaż też jest niesamowity, ale wiadomo, że to zupełnie inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wasz magazyn, szkoda, że nie jest do kupienia w wersji papierowej :) piękne makijaże Asiu! czuję się zainspirowana :)))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...