WoleProstoHeader

06.02.2014

Muszę, no muszę!

Bo inaczej się uduszę ;). Czyli post czysto chwalipięcki. A jest się czym chwalić, bo po raz kolejny już zostałam szczodrze obdarowana przez nasze przesympatyczne "Eriski" i tak sobie siedzę i nie wiem co mam macać w pierwszej kolejności. Na pewno się z Wami podzielę, więc spodziewajcie się jakiegoś konkursiku w najbliższym czasie, a tymczasem rzut oka na zawartość ogromnego kartonu, który został z ledwością wniesiony przez Pana Kuriera na pierwsze piętro :).


Cała masa nowości kosmetycznych - kremy, podkłady, balsamy, kosmetyki do demakijażu i...


...jak to u Erisek - słodziaśne gadżety. Torba z kotem, która momentalnie przywołała mi w głowie Oleśkę, słoje z cukierkami (tata już do nich dobrał) i budzik (może w końcu przestanę zasypiać z rana?:D).

No i same powiedzcie - czym ja się mam smarować w pierwszej kolejności?:D

Pozdrawiam,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. cudne :) a zegarek taki szukam żeby kupic

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! A jaki budzik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "wypasiona" paczka! :D
    gadżety - bomba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bym najpierw macała cukierki ;) Tata dobrze kombinuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę! Świetna paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ahhahh pozytywnie zazdroszczę
    śliczna paczucha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wytrzymam i muszę to napisać - zazdroszczę! I czemu oni mnie nie chcą :((( Buu.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę :) Większość rzeczy chciałabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna paczka, aż zazdroszczę :) a budzik jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paka, oj zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę budzika, ja dostałam płaszczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźna pokaźna ilośc smarowidel hmmm co wybrać trudny wybór za dużo tego do wyboru jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężki wybór :D Ja bez wahania- jak Twój tata- w pierwszej kolejności sięgnęłabym po cukierki :D
    Ale moją uwagę przykuwają te dwa produkty wybielające :) Ciekawa jestem, co to jest i czy są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeee, ale zazdroszczę! :D Ta firma zdecydowanie wie jak dbać o blogerki ;) Torba z kotkiem jest urocza,też chcę ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paka :)) Też podobną dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG! Panie Eriski rozpieszczają Was do granic możliwości ;) Trzeba przyznać, że inicjatywa jest strzałem w 10! Każde podarunki wypasione, pełne niespodzianek i nowości ;) Gratuluję tylu dobroci! A torebka i zegarek są po prostu przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to czym? Balsamem Youngy! Miałam już wersję mango i papaja i obie były świetne, dlatego cieszę się, że teraz przetestuję pozostałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i tyle wspaniałości aż oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudownosci! a budzik jest moim marzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym próbowała jako pierwsze to coś z Pharmaceris :) i też zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej Ty szczęściaro, super paczka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna zawartość :) Zegarek jest prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ paka...pełen odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  25. zazdroszczę! i cukierki m iby się dzisiaj też przydały!

    OdpowiedzUsuń
  26. cukierki mnie totalnie rozwaliły:) niby nic, a człowiek się cieszy jakby miał 5 lat:) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Same cudowności, gratuluję takiej świetnej paczki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności! Tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...