WoleProstoHeader

15.02.2014

Makijażowo - pierwszy powiew wiosny

W końcu udało mi się skompletować sprzęt - wczoraj nareszcie dotarły do mnie żarówki do softboxów, więc dzisiaj z okazji soboty postanowiłam wypróbować to wszystko w akcji. Pomijając wypadki oczywiste, jak choćby potykanie się o kable, muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Zdecydowałam się na żarówki 125W/600W, softboxy są dość spore (nie mam metra, więc nie zmierzę, ale możliwe, że to 60x40 cm), więc światła mam teraz aż nadto. Nie miałam gdzie się rozstawić ze sprzętem, moja stała miejscówka okazała się za mała, więc dzisiaj w roli pro tła - moja bardzo profesjonalnie pomalowana ściana :D.
A sam makijaż? Kolorowy, już powoli wiosenny. Pistacjowa zieleń, fiolet, trochę turkusu. Na usta powędrowała ulubiona ostatnio pomadka, Airy Fairy z Rimmela. Całość doprawiona prostującymi się powoli lokami. Wybaczcie średnie rzęsy, ale tusz mi się zesechł ;).


 

Rozpędziłam się i zrobiłam też kilka zdjęć nie - makijażowych. 


Jak już rozłożyłam się z kosmetykami i lampami, to w międzyczasie dopadła mnie jeszcze siostra i też zażyczyła sobie makijaż i sesję, więc jutro będziecie mogły pooglądać zdjęcia makijażu na...wężowych oczach :).

Zmiana na plus? Może macie jakieś sugestie? A może jest jakiś makijaż, który chciałybyście zobaczyć krok po kroku? Mam ostatnio jakąś wenę na malowanie :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

51 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawienie kolorystyczne. Podoba mi się ogromnie. W jakich kolorach czujesz się najlepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wszystkich!:) Nie lubię jedynie pomarańczu na oczach :)

      Usuń
  2. Ja bym poprosila o jakis makijaz z pazurem, ale do pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach coś co można pod to podpiąć, więc wyglądaj :))

      Usuń
    2. Super:D bo wcale nie jestem zwolenniczka teorii, ze w prac musi byc nudno;)

      Usuń
  3. Proszę o włożenie mi w dłonie umiejetnosci malarskich twarzy ;D
    też chce mieć takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj taaam, akurat ten dzisiejszy makijaż to taki na szybko, bo chciałam po prostu sprzęt wypróbować :) Nic odkrywczego pewnie, ale naprawdę warto ćwiczyć, samo się wyrobi :)

      Usuń
  4. Ach jak ja lubię takie kolory <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ostatnio na nowo przekonałam do kolorów, coś długo nie nosiłam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiosnę to ja miałam w pokoju jak okno na oścież otworzyłam ;D

      Usuń
  6. Czekam na makijaz siostry :)
    Ten wyszedł Ci bardzo ładnie, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż siostry też będzie w kolorze, ale w całkiem innym klimacie :)

      Usuń
  7. nie podoba mi się na brwiach ta krecha od początku, powinna być trochę roztarta - może się czepiam ale mnie to razi w oczy :) Sam makijaż oka baardzo mi się podoba ale brwi psują efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam krechy nie widzę, ale może to dlatego że już długo tak podkreślam brwi i się przyzwyczaiłam do ich wyglądu ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. A mnie ostatnio denerwują i coraz bardziej chciałabym podciąć ;))

      Usuń
  9. Widzę zmianę w brwiach, na plus. Makijaż świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liner z Vipery, w końcu chyba mam taki całkiem mój odcień :) Dzięki :)

      Usuń
  10. Tak a propos sprzętu, to mogłabyś wymienić co trzeba mieć, żeby zrobić dobrze oświetlone zdjęcie makijażu? bo już tak czytam od jakiegoś czasu w sieci o tych lampach pierścieniowych, softboxach i innych blendach i już mam mały mętlik:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję cały wpis na ten temat, także będzie i o pierścieniówce i o softboxach, o świetle ogólnie :) Tak na szybko ciężko wymienić, bo zależy jakiego efektu oczekujesz :) Ja długo korzystałam z pierścieniówki i byłam (nadal jestem) zadowolona z efektów przy niej uzyskiwanych, jeszcze wcześniej doświetlałam się...lustrami, także na różne sposoby można kombinować :)

      Usuń
  11. Cudownie, radośnie, wiosennie i mega kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Fiolet jest super, a w połączeniu z zielenią to już w ogóle :D

      Usuń
  13. bardzo swiezo i dziewczeco! podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, pełna profeska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż i byle do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :) Mój pies zaczął zrzucać futro jak szalony, więc to znak, że wiosna już za progiem :)

      Usuń
  16. a mnie ujęły Twoje włosy! Robiłaś ombre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie ;/ Mi włosy bardzo szybko jaśnieją od słońca, wystarczyło parę dni bez czapki i już się zdążyły zażółcić po zimie. Góra ciemniejsza niż dół bo przedziałek sobie przerzuciłam kawałek dalej ;)

      Usuń
    2. Poważnie?! Jak zadawałam to pytanie to sobie myślę "napisałam jak blondynka, no przecież wiadomo, że zrobiła ombre", a tu takie zaskoczenie :-) Mi tak włosy jaśnieją latem ale nie aż taak drastycznie :) Fajny efekt, ombre bez palenia włosów rozjasniaczem :)

      Usuń
    3. A widzisz, a tu taka niespodzianka :) Efekt może fajny, ale myślę nad lekkim przyciemnieniem :)

      Usuń
  17. To nie poczujesz farbowania, same Ci się włosy zmieniają :) Piękny makijaż, bardzo ładnie Ci w nim:) Poza tym po prostu jesteś ładna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, moje włosy żyją własnym życiem, zwłaszcza jeśli chodzi o kolor :)
      Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  18. Super makijaż.
    Jakoś nie wpadłam nigdy na pomysł wykorzystania lawendy do rozświetlenia wewnętrznego kącika oka. Chyba wypróbuję na sobie takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię lawendę w wewnętrznym kąciku :) Spróbuj koniecznie :)

      Usuń
  19. Pięknie. Iście wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy Ci w odcieniach wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny makijaż! wydaje mi się, że Gray pokazywała swego czasu coś podobnego : ))
    również będę niecierpliwie czekać na post o sprzęcie, bo mimo kupionej ostatnio pierścieniówki zdjęcia wcale nie wychodzą mi tak, jak powinny : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Już nie mogę doczekać się wiosny by móc nosić na sobie takie kolory! super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów-patrząc na ten makijaż poczułam, że chcesz nim przywołać wiosnę:) Mam rację?:) Jeszcze te romantyczne fale:)) Miodzioooo

    OdpowiedzUsuń
  24. oświetlenie pierwsza klasa i makijaż śliczny! lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia przepiękne! Nie wspominam nawet o makijażu, bo jesteś mistrzynią ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...