WoleProstoHeader

27.02.2014

Makijażowo - oliwka na szybko

Nie byłam nigdy specjalnie przekonana do zieleni na oku, chyba, że była to zieleń trawiasta, soczysta i najlepiej matowa. Jednak z paletki PPQ Sleeka zerkała na mnie zieleń metaliczna, oliwkowa, z żółtymi nutami. Stwierdziłam, że cóż mi szkodzi - spróbuję raz jeszcze. Połączyłam ją z brązem i odrobiną złota, całość odgrodziłam od oka wyraźną, czarną kreską, dołożyłam do tego cielistą szminkę i gotowe.


I...sama nie wiem. O ile złoto i brąz to właściwie mój zestaw standardowy, tak do tej oliwki coś nie mogę się przekonać. Ale na pewno będę próbować, bo odcień sam w sobie bardzo mi się podoba, muszę tylko znaleźć na niego sposób. Jakieś propozycje?:)

Na twarzy - kamuflaż Catrice (Ivory), podkład Pharmaceris (Ivory), kulki rozświetlające Kobo, bronzer Joko (Marrakech Dream, wersja dla brunetek), róż Mary Kay (Sunny Spice).
Na oczach - Sleeki: PPQ, Showstoppers, Vintage Romance, żółty tusz Lovely
Brwi - liner Vipera (03)
Usta - pomadka Essence (In the nude)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

16 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego masz takie obiekcje, jak dla mnie wygląda fenomenalnie i świetnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mi się wydaje, że w takim połączeniu wyglądam na taką chorą i szarą ;)

      Usuń
    2. Zgadza się z Iwetto :)

      Usuń
    3. Wyglądasz świetnie :-)

      Usuń
  2. Pięknie tu wyglądasz! A ta oliwka bardzo mi się podoba, śliczny odcień ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, może się jeszcze przekonam do takiego połączenia ;)

      Usuń
  3. musisz się przekonać do tego połaczenia bo świetnie wyglądasz w nim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolory, ostatnio również po takie sięgam. Nawet dziś mam coś podobnego, tylko odrobinę przyciemnionego

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz Asiu!Dopracowane brwi,piękny makijaż,kreska!

    OdpowiedzUsuń
  6. masz tak piękny błękitny kolor oczu, że chyba większość cieni dobrze gra z nimi :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz :)) ... i bardzo fajnie podkresla niebieskie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to genialne połączenie i brunetkom baardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, w takim wydaniu oliwka nie jest nachalna, nie musisz się jej obawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim skromnym zdaniem, pięknie Ci w zieleni :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...