WoleProstoHeader

16.02.2014

Makijażowo - na przekór

Wczoraj zapowiadałam sesję, dzisiaj wrzucam. To będzie takie małe obalenie mitu o tym, że nie należy malować oczu cieniami o takim samym odcieniu jak kolor tęczówek. Moja siostra ma dziwaczny kolor oczu - w zależności od światła jej tęczówki są albo żółte albo zielone. Mnie kojarzą się z takim "wężowym" odcieniem. Wybrałam dla niej dość przekorny makijaż, bo właśnie...zielono - złoty. Cienie to paletka Sparkle ze Sleeka. Na twarzy cienka warstwa Colorstaya (150), rozświetlające kulki Kobo, bronzer Joko (Marrakech Dream) i róż Wibo (z edycji śniegowej). Na ustach błyszczyk Virtual, brwi to liner z Vipery, a na oczach żółty tusz Lovely.



I jeszcze zbliżenie na samo oko:


Jak się Wam podoba?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna 

36 komentarzy:

  1. To chyba nie Ty jesteś na zdjęciach?, make up fajny aczkolwiek ja gustuję w bardziej beżowych barwach, no i faktycznie porównanie, że jest wężowy bardzo trafne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest napisane, że to siostra :>

      Usuń
    2. Beże nie są złe, ale czasem warto skusić się na kolor :)
      A na zdjęciach siostra, jak zresztą jest napisane w poście ;)

      Usuń
  2. Na początku myślałam, ze to Ty, ale kolor oczu mi nie pasował ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim cudem?:P Przecież my jesteśmy do siebie tak niepodobne, że jak ktoś nie wie, że jesteśmy rodzeństwem to aż nie wierzy :P

      Usuń
    2. coo? chyba głupcy :D przecież od razu widać, że rodzeństwo, jesteście naprawdę podobne! na miniaturze byłam pewna, że to Ty, i wchodząc pomyślałam 'kurczę, przecież dzisiaj miał być makijaż na kimś innym' xD

      Usuń
  3. Jaki łądny kolo oczu <3 piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor oczu taki, że się zastanawiam czy ktoś nam jej nie podrzucił jak była mała :P Dzięki :)

      Usuń
  4. Na miniaturze zdjecia w blogrollu myslalam, ze to Ty;)
    Makijaz zacny. Ja uwielbiam brazowe makijaze u siebie mimo ze mam b.brazowe oczy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię niebieskie na moich niebieskich :D

      Usuń
    2. Jaka podobna:) Też po miniaturkach myslałam, że to ty, tylko z ciemniejszymi włosami.

      Usuń
  5. No właśnie jak dla mnie, to bardzo intrygująco i ciekawie :) Sama mam zielone oczy i lubię je podkreślać zieleniami, uważam że to wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle odcieni zieleni, że do każdych zielonych oczu można coś wybrać :) Tutaj np. jakaś trawiasta zieleń by mi nie pasowała, a już taka lekko "zgnita" jak najbardziej :)

      Usuń
  6. Podobne jesteście do siebie nie ma co :D Ładny makijaż a kolor oczu faktycznie inny, wyjątkowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteśmy :D Dziękuję w imieniu siostry :)

      Usuń
    2. Jesteście, jesteście :D

      Usuń
  7. Zdecydowanie pasują Ci takie kolorki do Twojego typu urody:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, że wyszło super, strasznie ciekawie wygląda wężowy makijaż na wężowych oczach. Chociaż kojarzy mi się z jakąś jadowitą, złą kobietą przez to :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja tu widzę tego węża :))

      Usuń
  10. Masz piękną siostrę, obie jesteście piękne :) bardzo jej pasuje ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale jesteście podobne :-) Faktycznie, siostra ma zadziwiający kolor oczu. Makijaż na przekór bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem gdzie Wy to podobieństwo widzicie ;)) Dzięki :)

      Usuń
  12. Wygląda to przepieknie, tak romantycznie i delikatnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Makijaż bardzo ładny, aczkolwiek ja pomimo moich zielonych oczu nie czuję się w takich kolorach :)
    I tak, jesteście bardzo podobne!

    OdpowiedzUsuń
  14. O matko, jakie hipnotyzujące spojrzenie; Twoja siostra ma bardzo niespotykany kolor tęczówki, a makijaż podkreśla to jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście bardzo podobne. Piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie kocie oko:) Drapieżne i instrygujące spojrzenie! Obie jesteście piękne;) No i jeszcze ten make up:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna zieleń, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj podoba się podoba!!!!!!! uwielbiam takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteście z siostrą strasznie podobne do siebie! Makijaż piękny, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...