WoleProstoHeader

13.02.2014

Makijażowo - Be My Valentine

Z okazji jutrzejszych walentynek zapanował mały walentynkowy szał. Wszędzie widzę serduszka, pluszowe misie (oczywiście z serduszkami), czekoladki w kształcie serduszek, w radiu lecą romantyczne smęty, a ja boję się otworzyć lodówkę w obawie przed tym, że niedajboże wyleci z niej jakiś nawiedzony Kupidyn. Jak pewnie zauważyłyście (subtelność to moje drugie imię ;)), za walentynkami specjalnie nie przepadam, bo komercha, bo fajnie jest sobie okazywać uczucia na co dzień itd. itd. Jutrzejszy wieczór spędzę tak jak każdy inny piątkowy - w towarzystwie Osobistego, jakiegoś filmu i z jego kotem jęczącym pod drzwiami ;). Ale jednego nie mogłam sobie odmówić - makijażu. Kolorystyka walentynek, te wszędobylskie róże, czerwienie, fiolety, to zdecydowanie do mnie przemawia. A że miałam dzisiaj wolny, luźny dzień, chciałam wypróbować nowy sprzęt - wyciągnęłam kilka "walentynkowych" kosmetyków i stworzyłam makijaż bardzo romantyczny, bardzo różowy. Lubię taką kolorystykę, zwłaszcza w towarzystwie złota, więc niezastąpiony okazał się pigment TKB o nazwie, o zgrozo, "Be My Valentine". Ciepły, średni róż z bardzo widocznym złotym shimmerem. Do tego odrobina fioletu z paletki Sleeka (Vintage Romance - więc też całkiem...romantycznie), złoty pyłek z My Secret i wytuszowane rzęsy. Na usta nałożyłam pomadkę Essence "Wear Berries", twarz to standardowo kamuflaż Catrice, podkład Under Twenty, puder Affinitone z Maybelline, bronzer Joko (Marrakech Dream), róż Paese i rozświetlacz Essence (Into the wild). 




Pobawiłam się trochę aparatem, oświetleniem, więc zdjęcia mocno się od siebie różnią kolorystycznie. Powyższe robione przy pierścieniówce, na jasnym tle, poniższe w świetle dziennym, z rąsi ;), na tle ciemnym. 


Jestem mega zadowolona z aparatu, czekam jeszcze na żarówki, które powinny przyjść dzisiaj/jutro i będę też mogła działać z softboxami, które odziedziczyłam po Ewesce :). Słowem - będzie się działo!

Wszystkim tym z Was, które będą jutro świętować walentynki życzę miłej zabawy i dużo miłości, a tym, które walentynek nie obchodzą...życzę dokładnie tego samego :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. Ale cudownie podbił kolor Twoich tęczówek !! Niezmiernie mi się podoba ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To wszystko zasługa tego złotego połysku, bez niego nie byłoby aż takiego efektu :)

      Usuń
  2. przepiękny, delikatny i zarazem bardzo kobiecy ;) A zdjęcia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ! Taki uroczo dziewczęco serduszkowy :D Jak najbardziej kojarzy się z Walentynkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to taka walentynkowa kolorystyka :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Zdjęcia z oświetleniem dziennym bardziej mi się się podobają ;) przy pozostałych zdjęciach (gdzie zdjęcia są cieplejsze) makijaż nie bardzo Ci pasuje, wyglądasz w nim na chorą, więc mam nadzieję, że zdjęcia z naturalnym oświetleniem lepiej oddają realia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Realia to pewnie coś pomiędzy :) Jeszcze nie znalazłam złotego środka, cały czas się bawię :)

      Usuń
  5. Też postanowiłaś nas pognębić walentynkowo? ;)
    Żartuję, nie mam nic przeciwko, oby więcej takich inspiracji.
    Ślicznie, promiennie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam dodać jeszcze takie konfetti w kształcie serduszek padające na blogu, ale no cholera nie znalazłam :D:D
      Dziękuję ślicznie!:)

      Usuń
  6. Przepięknie podkreśla Twoje oczy :)) Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladny ten walentynkowy makijaz :) Przychodzi mi namysl pluszowy mis z serduszkiem jak na niego patrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żałuję, że jutro nigdzie nie wychodzę, bo zrobiłabym sobie taki makijaż :-) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż! Bardzo do Ciebie pasuje! Też lubię połączenie różu i złota. A co do Walentynek, to święto jak każde inne ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wdzięczny ten twój makijaż. Sama świeżość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEPIĘKNY! Nie mogę się napatrzeć... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo delikatny i romantyczny. Jednym słowem bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. czuć wiosnę i miłość w powietrzu :> pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz RE-WE-LA-CYJ-NIE :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny, oryginalny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo subtelnie i kobieco :) fajny ten lakier na paznokciach :)) no i te tęczówki. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia śliczne a oczy robia wrażenie piorunujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać różnicę w kolorze tęczówki pomiędzy tymi zdjęciami. Efekt tak czy inaczej bardzo mi się podoba bo iście walentynkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże, jak ja uwielbiam Twoje makijaże <3

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...