WoleProstoHeader

06.01.2014

Tydzień w zdjęciach

Poniedziałek mamy psze Państwa, więc pora na kolejny fotomix (ach ta moja wytrwałość). Tydzień ubiegły w stopniu znacznym zdominowany był przez lenistwo, sylwestrową zabawę, kilka fajnych prezentów i kilka równie fajnych spotkań.


1. Przedsylwestrowe przygotowania i "Ogniste sombrero". Nie lubię robić sałatek, ale przy tej jakoś sprawnie i szybko poszło, sałatka smakowała, a ja nie zrobiłam sobie krzywdy tym wielkim nożem, więc można odnotować to wszystko jako sukces :D.
2. O paletce MUA już pisałam - Osobisty postanowił zrobić mi niespodziankę i udało mu się jak nie wiem co, ponieważ paletka od dość długiego czasu wisiała na mojej "wish liście". Paletka była częścią rocznicowego prezentu (to już siedem lat za nami!) :).
3. W sobotę bawiliśmy się na parapetówce u kolegi. Kolega dostał od nas winko, które zdążył już otworzyć podczas imprezy i całe szczęście bo okazało się po prostu przepyszne. Spróbujcie kiedyś jak będziecie mieć okazję, pycha :).
4.  Dostałam swój własny podgłówek. Swojego czasu intensywnie grywałam w Angry Birdsy na wykładach (jak na nie chodziłam :P), a teraz jedno ptaszątko o wyrazie "twarzy" tak przyjaznym jak i mój, mam na własność. 
5. Z serii znalezione podczas porządków - mój pies ma niesamowicie rozwiniętą mimikę. To zdjęcie zawsze poprawia mi humor, ilekroć je widzę. I śmieję się razem z nią :).
6. Za oknem wiosna...A mi smutno, bo ja chciałabym już śnieg i mróz i śnieg i jestem naprawdę oburzona tym, co widzę za oknem.
7. Mój nowy rozpraszacz, czyli kolejna książka spod "pióra" Małgorzaty Gutowskiej - Adamczyk. I jak tu się uczyć, jak tu książka na mnie patrzy?
8. A uczyć się trzeba, bo na polibudzie nagle wszyscy powariowali i stwierdzili, że jużzarazteraz rąbniemy wam stos zaliczeń, więc siedzę sobie biedna i uczę się włoskiego, mimo, że tak naprawdę wybitnie mi się chce...
9. ...ale, że są rzeczy ważne i najważniejsze - najpierw pomaluję paznokcie, a potem zajmę się resztą, czyli nowy mani z błyszczącym akcentem już niedługo na blogu :).

A jak Wam minął poprzedni tydzień? Nowy rok dobrze się zaczął?:)

Ps. Jest już Was ze mną aż 2000! Dziękuję każdemu z osobna :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

23 komentarze:

  1. Dobrze, szczegolnie ten weekend:D slodkie leniswto. Powodzenia w nauce ja tez powinnam....ale jakos to bedzie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Goldeny maja niesamowita mimike, moja staruszka jak wyrazi swoje uczucia to czasami wszyscy placza ze smiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za szybko wolne minęło, ale chociaż trochę się zregenerowałam:) Lubię tę serię postów, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski! yeaaaah! właśnie też muszę się za niego zabrać :D i podszkolić się z ostatnich zajęć;)

    Psina świetna:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję pięknej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!
    zdjęcie pieska jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak slodko sie psina usmiecha :))

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, jaka słodka psinka :D

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo włoski na polibudzie :D Ciekawe, czy masz go z tą samą "żywiołową" babką co ja miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta paletka! Za mną chodzi od jakiegoś czasu Natural glow z Barry M ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję 2 tysi, życzę kolejnych 2:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Angry Bird :) Cudny, ale i tak nic nie przebije Twojego Psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się straszliwie nie chce zmotywować do nauki.

    OdpowiedzUsuń
  14. piesek jest rozbrajający! genialny uśmiech :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli tydzień udany ;) Narobiłaś mi smaka na to wino, a ja nie mogę czerwonego

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta poducha Angry Birds :D ja co prawda wolę ich grę wyścigi, ale i tak jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratki tylu obserwatorów :D Nie przepadałam nigdy za zimą, ale okazało się, że tęsknię za nią... chociaż troszkę śniegu bym chciała;/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...