WoleProstoHeader

04.01.2014

nową paletkę mam

Post czysto chwalipięcki, bo na nic bardziej sensownego nie mam dzisiaj siły. I lubię się chwalić. A zwłaszcza tym, jakiego fajnego mam chłopaka. 
Pod postem o nudziakowych paletach, a konkretniej podczas porównania paletki Lovely i MUA Undressed, w komentarzu Alieneczka napisała, że ma z MUA paletę Heaven and Earth, ja jej odpisałam, że mnie również ta paletka bardzo się podoba, a wczoraj Osobisty z wyraźnym zadowoleniem na twarzy wręczył mi właśnie ową paletkę. Na moją zdziwioną do granic bólu minę odpowiedział, że przecież pisałam na blogu, że mi się podoba. No i mam <3







Zdążyłam ją już oczywiście zmacać wzdłuż i wszerz i cienie wydają się równie dobre jakościowo co cienie z palety Undressed, więc spodziewam się po tej nowej znajomości dużo dobrego :).

Ps. Was też tak szpiegują na blogach?:P

Pozdrawiam,
Panna Joanna

98 komentarzy:

  1. Wspaniała, ale masz dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę domyślnego chłopaka;) a paleta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo domyślny jest, nawet nie muszę go naprowadzać jak widać, sam szuka :D:D

      Usuń
  3. Mnie mój Luby nie szpieguje a chciałabym, żeby czasem wiedział, że coś mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odpal mu czasami bloga, może zadziała :)))

      Usuń
  4. Haha, mój mnie szpieguje:) W sumie codziennie pyta mnie: "Dodałaś dzisiaj posta na bloga?" Jak mówię, że tak to zaraz włącza i czyta:) Komentarze też:)
    Paleta jest bardzo ładna, ale chyba jej nie widziałam tutaj nigdzie (pewnie wykupiona). Musiałabym ją zmacać, żeby stwierdzić, czy jakościowo mi się też podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha zupełnie jak mój. A wygadałam się przez przypadek:D

      Usuń
    2. Mój od razu widzi czy coś opublikowałam bo jest administratorem mojego fp na facebooku, więc od razu mu się wyświetla :D A paletkę nie wiem jeszcze jak opisać "namacalnie", ale cienie są takie jak te bardziej "mokre" sleeki, miękkie, dobrze zmielone, ale o dziwo nawet się jakoś specjalnie nie sypia :)

      Usuń
  5. Właśnie ostatnio myślałam o tej palecie :) Nie polubiłam się z Au Naturel Sleeka i myślałam o pozbyciu się jej na rzecz MUA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Au Naturel miałam, ale ciężko mi je porównać, bo dla mnie to dwie zupełnie inne palety :) AN jest po prostu neutralno - naturalna, a ta H&E dość złota, miedziana, zdecydowanie ciepła ;)

      Usuń
  6. niektóre są świetnie napigmentowane ale niektóre to masakra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, ja je zdążyłam tak na szybko zmacać wszystkie i żaden nie wydał mi się masakryczny :D

      Usuń
  7. Mam ją i wręcz uwielbiam :) Świetna do makijaży dziennych i wieczorowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem, wczoraj machnęłam nią właśnie taki wieczorowy :D

      Usuń
  8. Hehe toz to zaskoczenie. Ja mowie wprost albo gdzies miedzy slowami. I slucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolorki :) mam jeden cień z mua, ale niestety strasznie się osypuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka, paletę i kilka pojedynczych i nie miałam takich problemów ;)

      Usuń
  10. Absolutnie piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mój najbardziej smieje się z projektu denko :)
    a paletka cudowna, gdyby nie to, że niezbyt lubie się w nudziakowych odcieniach to już by była moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię tam w nudziakach widzę :D Ale Ty mi się jakoś zawsze w czerwonych ustach pojawiasz przed oczami, co tam masz na oczach to nie wiem haha :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja się też z nią polubię, już po pierwszej próbie dobre wrażenie na mnie zrobiła :)

      Usuń
  13. moje ulubione kolory cieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też :D Złote brązy to jest to, co lubię najbardziej :)

      Usuń
  14. Też bym ją chętnie przygarnęła ;) Mnie na (nie)szczęście nikt nie szpieguje. Z jednej str dobrze, że nie widzą ile tego kupuję, a z drugiej taki prezent na pewno zawsze by mnie ucieszył d;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się i tak nie idzie połapać co nowe itd. więc tyle dobrze :D Czasem dobrze jest mieć takiego szpiega:)

      Usuń
  15. też ją mam i zdjęcia do posta już też przygotowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będę czekać na posta, ciekawa jestem Twojej opinii :)

      Usuń
  16. jest piękna! :) gość się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda rewelacyjnie! :) Szkoda tylko, że większość cieni ma w sobie drobinki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty to nie są, ale drobin tam też nie ma, raczej taka błyszcząca, złotawo - metaliczna satyna :)

      Usuń
  18. piękna paletka :) mnie nikt nie szpieguje (chyba ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. paletki z mua są cudne,mam jedną i ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dwie, a jeszcze się zaczajam na trzecią :D

      Usuń
  20. Mam tą paletkę od kilku miesięcy i bardzo często jej używam :) Gdyby nie miała tych kilku cieni z miedzianymi tonami, byłaby dla mnie ideałem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One jak dla mnie wszystkie są złoto - miedziane, zdecydowanie ciepła paletka :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że póki co prawie same pozytywne opinie o niej czytam :D

      Usuń
  22. mój nr 1 nudziakowy
    nawet pozbyłam się Sleek'owej AuNaturel, bo ta z MUA bije ją na głowę ;)
    z dobrą bazą można naprawdę fajny makijaż z nią zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pod nią nałożyłam cień On and on bronze z Maybelline, to chyba idealna baza pod tę paletkę :)

      Usuń
  23. Dobry sposób na wymarzone i trafione prezenty - zrobić listę i ogłosić ją na blogu, a potem delikatnie podrzucić ją znajomym :D
    A paletka cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie średnio dyskretne :D:D A tak przynajmniej miałam niespodziankę, bo się nie spodziewałam, że się Osobisty w komentarzach dokopie do wyznania chęci posiadania tej paletki :D

      Usuń
  24. Piękne kolory, ale dla mnie zbyt świecące. Wolę matowe cienie;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój jakoś jeszcze na to nie wpadł, żeby szukać inspiracji na blogu ;)
    Paletka piękna i coraz bardziej skłaniam się do zakupu ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie piękne kolorki!:)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      takbardzonielubielinkowdoblogawkomentarzach

      Usuń
  27. Ale masz niesamowitego faceta! Jak ja bym chciała żeby i mój robił mi takie niespodzianki...
    Mnie na szczęście (albo i nie..) nikt nie szpieguje ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda, jest niesamowity :)))
      Może mu zasugeruj żeby czasem bloga poczytał?:D

      Usuń
  28. Zdecydowanie za dobry ten Twój Osobisty. ;) Ale dobrze, że jednak ja kupił, bo przy okazji mi się spodobała, a jakoś do tej pory omijała mnie wiedza o jej istnieniu. :P I teraz już WIEM, że istnieje i całkiem mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna, może dodałabym kilka marów, ale generalnie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod względem matów/satyny itd. jeszcze chyba nikomu się nie udało zrobić takiej idealnie wyważonej paletki, ale ciągle czekam.

      Usuń
  30. A to dobry chłop :D Paletka świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłop się na pewno teraz cieszy, jak siedzi i czyta jaki jest dobry :D

      Usuń
  31. Dzięki Mojemu Szpiegowi mam ukochane lusterko BaByliss i pędzle Real Techniques :-) Szczesciary z nas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak to lusterko? Faktycznie takie fajne jak piszą?:D

      Usuń
  32. Szkoda, że mój Luby nie potrafi tak sprytnie szukać i słuchać. Od miesiąca nadaję o pędzlach i spodziewałam się, że dostanę je pod choinkę, a sprezentował mi RAM do komputera i jeszcze jakieś "coś". Wspomniałam o tym, że mi netbook wolno chodzi tylko raz.
    Paletka jest super! Zdecydowanie moje kolory i chyba sobie taką sprezentuję, jak już kupię pędzle. Poza tym pozdrawiam jako 2000 obserwatorka i ubolewam, że nie trafiłam tu wcześniej! Od kilku tygodni chłonę treści blogów związanych z makijażem (a nie tylko włosami, jak to zwykle bywało) i dopiero dziś trafiłam na Twój. Zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamięć wybiórcza znaczy się :D
      Bardzo mi miło Cię powitać w moich skromnych progach :)
      A paletkę jak najbardziej polecam, ogólnie paletki z MUA są naprawdę niezłe :)

      Usuń
  33. Ta paletka jest świetna...bardzo mi się podoba. Mój chłopak też robi mi takie niespodzianki. Raz kiedy płakałam, że skończyła mi się odżywka z Himalaya Herbals kupił mi ją następnego dnia ( a w moim mieście można kupić ją tylko w jednym miejscu:) Innym razem kupił mi miętowy lakier z mojej ulubionej serii ( skąd on wiedział jaki to kolor pozostaje tajemnicą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, że zapamiętał taką trudną nazwę :D Chwali mu się :)

      Usuń
  34. Czasem bliscy mnie podczytują, ale nie robią tego tak dokładnie jak Twój luby:) Paletka, która wpadła w Twoje ręce, jest piękna. W makijażu oczu stawiam na neutralne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam :) W pierwszej chwili w ogóle nie pamiętałam, gdzie ja takie coś napisałam :)

      Usuń
  35. No no, taki Osobisty to prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko pozazdrościć tak sprytnego faceta.
    Faktycznie musi coś do Ciebie czuć jeśli jest w stanie przeżyć ten róż i wszechobecny zachwyt nad wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Paletka rzeczywiście jest bardzo fajna, mnie tak nie szpieguje :P ale i tak zawsze wie co bym chciała xD

    OdpowiedzUsuń
  39. super masz faceta :D mnie mój nie szpieguje, jedynie czasami jak widzi, że mam włączonego bloga, to patrzy na zdjęcia, ale czytać niczego mu się nie chce ;) kolory śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam do pewnego momentu, że Osobisty tylko ogląda obrazki, potem okazało się, że wczytywać też się wczytuje :D

      Usuń
  40. Można te paletke kupic stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tego nie wiem, ale w Polsce raczej na pewno nie... Natomiast internetowo to na cocolicie :)

      Usuń
  41. Ale niespodzianka :) Szkoda że nie ma jej w Polsce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie nie, ale przez internet można zamówić :)

      Usuń
  42. Wow, faktycznie jest się czym chwalić :) Osobistego masz fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie piękna ta paletka! Fajny, domyślny Osobisty!
    Dodaję do obserwowanych i będe zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawe gdzie Twój kupił tę paletkę! Bo ja chciałam wczoraj ją zamówić na cocolita, już miałam ją w koszyku, ale po naciśnięciu "Złóż zamówienie" wyskoczył mi okropny napis, że nie ma tej paletki w magazynie, o! :( Ale za to czekam na przesyłkę z pędzlami Hakuro, więc nie jestem aż taka zła.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. O zazdroszczę paletki, przepiękne kolory ;) I świetnego masz chłopaka - śledczego :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...