WoleProstoHeader

22.01.2014

Makijażowo - Twiggy po raz drugi!

Psze Państwa, robię sobie 10 minut przerwy w nauce do egzaminu, więc nic bardzo twórczego nie zrobię przez ten czas, ale mogę za to szybko pokazać, co zrobiłam jakiś czas temu. Do e-makeupowni nowej (już jest! taki jakby nawet jubileuszowy numer) zmalowałam makijaż w stylu Twiggy. Już kiedyś taki zrobiłam, ale patrząc z perspektywy czasu, ten jednak wyszedł inaczej, trochę bardziej się postarałam. Zdjęcia też wyszły w całkiem innym klimacie. Zresztą, co ja się będę rozpisywać, "zmoś" się sam nie nauczy, więc zostawiam Was z fotograficzną prezentacją tematu:





Krok po kroku możecie zobaczyć w magazynie KLIK!


I tak ogólnie zachęcam do przejrzenia zawartości, magazyn zmienił nieco "wystrój", a na okładce zagościł makijaż zdolnej Patrycji, która dołączyła do naszej ekipy :)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. makijaż jest przepiękny!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... cudnie wyszło :) masz śliczną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) Zawsze podobał mi się taki makijaż :) Spróbuję kiedyś sama taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś dużo ładniejsza niż Twiggy ale podobieństwo i odwzorowanie makijażu jest bezbłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w egzaminach, u mnie też ostatnio wszystko zakręcone. Makijaż perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i w ogóle Ty świetnie wyglądasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakich produktow uzylas do makijazu twarzy, efekt jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na całej twarzy mam cieniutką warstwę kamuflażu z Catrice w najjaśniejszym odcieniu i puder fixujący z Glazela :)

      Usuń
  8. jak laleczka :)))
    świetny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, starannie wykonany makijaż :)
    Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszedł Ci ten makijaż i powiem Ci, że ja chyba też spróbuję wykonać taki u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twiggy potrafi zainspirować:) Piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja propozycja makijażu inspirowanego Twiggy przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjecia do tego postu idealne wprost ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam już na FB, cudowna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż i bardzo ładne fotki :) Lubię Cię w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...