WoleProstoHeader

01.01.2014

Lakierowo - sylwestrowy mani

Witam po raz pierwszy w Nowym Roku. Pewnie na fali tych wszystkich postów z zeszłorocznym podsumowaniem, ulubieńcami i postanowieniami na nowy rok, również i ja powinnam coś podsumować i postanowić, ale póki co się wyłamię. Kosmetyczno - blogowe podsumowanie na pewno się pojawi na blogu w najbliższych dniach, ale postanowienia mam głęboko w poważaniu, bo im bardziej postanawiam, tym mniej mi wychodzi, więc po co się denerwować. W tym roku będę spontaniczna (tak postanowiłam :P)!
Pokazywałam Wam w poniedziałek cotygodniowego fotomixa i wspomniałam, że inspiracji do mojego sylwestrowego mani dostarczyła mi Idalia i jej proste i piękne zdobienie z piaskiem Lovely. Koncepcję w końcu zachowałam i na paznokciach rzeczywiście zagościł piasek i idaliowe trójkąty, jednak zmieniłam nieco (całkiem) kolorystykę, tak aby bardziej pasowała mi do makijażu i stroju.





Postawiłam na bardzo ciemny granat (Joko, kolekcja New vintage, 209 Denim Blues) i srebro z Lovely (seria Snow Dust). Miałam w planach, tak jak Idalia, kształt tych trójkątów odmalować od taśmy, ale ja się taśmą nie umiem posługiwać w przypadku paznokci, więc zrobiłam je ręcznie, cieniutkim pędzelkiem. Całość pokryłam top coatem (Sally Hansen, Insta Dri). 

Mani przetrwało imprezę sylwestrową (bardzo udaną ;)) i ma się dobrze, a ja na pewno często będę korzystać z takiego "pomysłu na..." manicure :).

Pozdrawiam i życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku!!!
Pozdrawiam,
Panna Joanna

48 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mani :) Zarówno to Twoje jak i u Idalii :) Widzę, że Twoje paznokcie są w coraz lepszej kondycji po tej niemiłej akcji z produktem Eveline... To bardzo dobrze :) Oby tak dalej :))
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Paznokcie w końcu są całkowicie wyleczone, na szczęście już śladu nie ma po spustoszeniu po tej odżywce :) Nie było się niestety bez wycinania i długich tygodni żmudnej pielęgnacji, ale w końcu się udało ;)

      Usuń
  3. Zdobienie jest naprawdę śliczne, zarówno w wersji Twojej jak i Idalii. Ja jednak stwierdziłam, że wypełnianie postanowień nawet dobrze mi idzie i nadają jakąś wartość w moim życiu, więc postanowienia są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki za pozytywne zrealizowanie wszystkich postanowień :)

      Usuń
  4. recznie takie trójkaciki zrobiłas? o.O wow!

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toż to proste ;) Najpierw pasek pionowy, potem dwa skośne do czubka i tylko wypełnić luki :D

      Usuń
  5. Genialny jest, odgapię w najbliższych dniach, tak bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na imprezę sylwestrową można zaszaleć :)

      Usuń
  7. pięknie :) chciałam zrobić tak na swoich,ale obawiałam się,że na krótkich nie będzie tego efektu,a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich paznokciach wystarczy zrobić mniejsze trójkąty i po problemie :D

      Usuń
  8. wow - bez przesady naprawdę jeden z najładniejszych, jakie ostatnio miałam przyjemność widzieć! piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Idalia pięknie to wymyśliła :)

      Usuń
  9. Świetnie to wygląda! :) Kiedyś zrobiłam sobie taki mani, ale w innych kolorach (bodajże czerń i złoto).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń i złoto też muszą ładnie wyglądać :)

      Usuń
  10. Śliczne zdobienie. Zarówno eleganckie jak i karnawałowe ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje :) Ten srebrny akcent jest na tyle delikatny, że nie efekt jest dość subtelny ;)

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem precyzji, z jaką namalowałaś trójkąty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że tak dość prosto wyszły :) Ale zawsze jak coś "ujedzie' to można potem poprawić lakierem bazowym :)

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wygląda, a najlepsze jest w tym to, że zmienię kolory i będę mieć manicure codzienny.
    Lubię inspiracje wielokrotnego użytku :D
    Zapraszam do siebie: maczka-maczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach w najbliższych dniach zrobić taką bardziej dzienną wersję, na pewno pokażę :)

      Usuń
  13. Świetne mani, w sam raz pasuje do szampańskiego nastroju :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie :) Ja niestety nie mam cierpliwości do takiego malowania ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Miało pasować do makijażu, a makijaż w końcu był całkiem inny :)

      Usuń
  16. Bardzo fajne, eleganckie i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  17. takie równe trójkąty to by mi nawet od taśmy nie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od taśmy nic nie wychodzi :P Próbowałam kilka razy i za każdym razem pozbywałam się z taśmą większości lakieru oO

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...