WoleProstoHeader

07.01.2014

Lakierowo - błyszczący granat

Ostatnio wyjątkowo upodobałam sobie pewien granatowy lakier. Noszę go na paznokciach bardzo często i równie często dokładam do niego jakiś błyszcząco - migoczący mani. W weekend po raz kolejny sięgnęłam po właśnie taką kombinację - do lakieru Denim Blues z Joko dołożyłam brokat z Wibo z serii "wow glitter" w wersji nr 3. 




Glitter choć początkowo wydawał mi się po prostu niebieski, na paznokciach pokazał swoje drugie oblicze. W rzeczywistości sporo w nim fioletu, a między niebiesko - fioletowymi drobinkami pojawiają się również zielone. Bardzo mi się podoba efekt jaki daje nałożony na ciemnoniebieski lakier - przyjemnie migocze w sztucznym świetle, ale i w cieniu widać, że coś się na paznokciu dzieje. Po udanych próbach z białym i niebieskim glitterem nabrałam ochoty na pozostałe dwa - róż i czerń. 

Zmykam do nauki na kolokwium, ale już jutro pojawię się, aby ogłosić wyniki konkursu z Kolastyną, jeśli brałyście w nim udział - oczekujcie :). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. cieeeemne paznokcie. <3 Chyba z pół roku nie miałam ciemnych paznokci.
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny granat, a efekt z glitterem jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat ślicznie prezentuje się z takim mieniącym się glitterem!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj ten granat przyciąga już sam w sobie wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, głęboki granat i do tego brokat - super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! serdeczny wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię jak w mani coś się dziele a tu się dzieje i to tak w sam raz ten glitter pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor, wygląda obłędnie ^^

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...