WoleProstoHeader

08.01.2014

Dekalog codziennej pielęgnacji - wyniki

Tak jak obiecałam - dzisiaj przybywam z wynikami konkursu z Kolastyną. Miałam ciężki orzech do zgryzienia, bo wszystkie Wasze odpowiedzi bardzo mi się podobały, nawet te najprostsze (też nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez wody ;)), ale udało mi się wybrać dziesiątkę zwycięzców i poniżej możecie zobaczyć listę. Bardzo Wam wszystkim gratuluję i idę pisać do Was maile z prośbą o dane adresowe :).

Nagrody trafiają do....
1way to beauty
miapolkj
kosmetycznapasjaa
Anita B.
EwelinaHell
Monika Raciborska
Wioletta Wyroślak
Marta/Marta Kaszyńska
Madeleine
alicjamagdalena

Na Wasze dane do wysyłki czekam 3 dni, jeśli nie odpowiecie na mojego maila, będę musiała ponownie wyłonić zwycięzców :).

Przy okazji ogłoszenia wyników, chciałabym przedstawić Wam grafikę, jaka powstała w związku z akcją Dekalog Codziennej Pielęgnacji organizowanej przez markę Kolastyna.

Z dużym zaciekawieniem czytałam "dekalogi" pozostałych dziewczyn, a Kolastyna zrobiła świetną robotę zbierając to wszystko w całość. 

Znajdujecie w grafice jakieś Wasze własne pielęgnacyjne przykazania?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. Wow, nie spodziewałam się wygranej, dziękuję i gratuluję pozostałym dziewczynom :)

    w dekalogu odnajduję najważniejsze działanie względem mojej skóry, czyli nawilżenie, bo bez niego wyglądam jak sucharek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Dane do wysyłki już wysłałam na maila:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie ciesze !!! Dziekuje za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny dialog, same pożyteczne wskazówki ! Dziękuję za wygraną ^^ Już odpisuję na emaila !:))

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jak się cieszę :) Super, ekstra, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można się zainspirować wypowiedziami dziewczyn albo po prostu przypomnieć sobie, czego nie robimy a powinniśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. juhuu! pierwszy raz wygrałam kosmetyki :D z chęcią je wypróbuję ;) A dekalog świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! I gratuluję pozostałym obdarowanym. :-)

    W ogóle ten pielęgnacyjny dekalog to świetna inicjatywa. Są takie rzeczy, o których - im bardziej oczywiste - tym łatwiej zapomnieć, pominąć, odłożyć na bliżej nieokreślone "później"... A tu mamy doskonałą okazję do przypomnienia sobie, co jest ważne, do rozliczenia swoich urodowych grzeszków, i do noworocznych postanowień. ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wygraną i gratuluję innym zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam już paczkę od Kolastyny! Wspaniałe kosmetyki, a akurat takie, jakich potrzebuję. :D Dziękuję jeszcze raz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie też już dotarły kosmetyki :) pasują mi wszystkie :D nawet krem do twarzy dostałam 20+ do cery mieszanej więc idealnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu umieściłam zdjęcia z nagrodą, jeśli któraś chciałaby te produkty zobaczyć :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...