WoleProstoHeader

17.01.2014

black&white - makijaż konkursowy

Witam po przerwie. Wiem, że się blogowo obijam, ale nic nie poradzę jeszcze przez chwilę, ponieważ moja uczelnia funduje mi ostatnio mnóstwo rozrywek w postaci kolokwiów, egzaminów i projektów, więc niestety jestem praktycznie odcięta od normalnego życia. Wczoraj np. zaczęłam kończyć i składać projekt, zeszło mi rana, więc dzisiaj prezentuję wariant Panna Joanna - zombie. Ale, że spać nie mogłam jak już wróciłam (projekt na szczęście przeszedł i nie muszę go już więcej oglądać), a do myślenia się dzisiaj zdecydowanie nie nadaję, pomyślałam, że może zrobi mi się trochę lepiej jak wyżyję się "artystycznie". Zaczęłam dumać  nad tym, co by tu wykombinować, przypomniałam sobie, że jakiś czas temu dostałam informację o konkursie organizowanym przez Pierre Rene, więc stwierdziłam, ze zaryzykuję i spróbuję swoich sił. 
Tematem konkursu jest makijaż w stylu Black&White. Ja poszłam na całość - jak miało być czarno - biało, to jest. Chciałam zrobić coś innego niż wszyscy. Widziałam już kilka świetnych prac, każda w zupełnie innym stylu, ale ja poszłam jeszcze inną drogą. Wypaprałam się przy tym niemiłosiernie, zużyłam niemal cały czarny sypki cień, sporo białego cienia w kremie, przestraszyłam kilka razy psa, rozsypałam biały brokat i stworzyłam wokół siebie ogromny rozgardiasz. Na sam koniec nie mogłam się domyć, więc moja skóra dodatkowo dostała to, czego od jakiegoś czasu już mocno potrzebowała - solidny peeling. Jaki jest efekt tego wszystkiego?


Po raz kolejny przekonałam się jaka jestem przeraźliwie blada - na pół twarzy nałożyłam biały cień w kremie i na większości ujęć niemal nie odznacza się on od koloru szyi. Czyżby czas na soczki z marchewki?:)

Z racji piątku przewiduję dziś małe odprężenie, ale od poniedziałku znowu możecie trzymać za mnie kciuki - jak dobrze pójdzie, to w najbardziej optymistycznej wersji wydarzeń, od przyszłego piątku będę miała już dłuuugie ferie.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

60 komentarzy:

  1. w pierwszej chwili myślałam, że to dwie twarze dwóch osób - Joasia - coś niesamowitego. Prosto ale efektownie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to tak trochę miało być, że niby biel skóry, czerń skóry, a jedna twarz, a jednak jakby dwie ;) Dzięki wielkie ;))

      Usuń
    2. No właśnie! To dokładnie tak wygląda - jak dwie twarze! Rewelacja! Fantastyczny efekt :)

      Usuń
    3. Zgadzam się z Siouxie! świetnie to wygląda!:)

      Usuń
    4. Dzięki dziewczyny, miło mi to czytać :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miało być trochę inaczej, ale wyszło koniec końców tak :)

      Usuń
  3. bardzo kreatywny makijaż :) świetne wykonanie:)
    a jak z demakijażem? pewnie ciężko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie było, ale szczerze mówiąc bałam się, że będzie gorzej. Pianka do mycia twarzy, gąbka i jakoś zeszło :)

      Usuń
  4. Mimo tych przygód, widać że warto było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły w siebie nie wierzę i jestem wiecznie niezadowolona z tego co robię, ale teraz pierwszy raz czuję, że coś mi wyszło :)))

      Usuń
  5. super, coś niesamowitego! takie a la złudzenie optyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być najpierw sam kontrast, takie a'la yin&yang, ale w trakcie zmieniłam koncepcję :)

      Usuń
  6. Super! też myślałam o zrobieniu takiego kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mocy kontrast w sumie jako pierwszy chyba przychodzi do głowy przy czarno - białej tematyce, choć widziałam, że jednak większość dziewczyn raczej skupiło się na makijażu oczu :)

      Usuń
  7. mam nadzieje że wygrasz ! trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Jak się uda, to na pewno się pochwalę :)

      Usuń
  8. genialne! brawo za pomysł i ciekawą interpretację tematu:)
    Dorzuciłabym jeszcze tutaj usta pomalowane na czarno na białej części twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ale to ciężko by było zrobić, bo ponad pół ust robi mi za profil ust, więc w zasadzie niewykonalne byłoby zrobienie czarnych na białej części ;)

      Usuń
  9. Fantastyczna praca ! ekstra robota :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu zwaliło mnie z nóg, jak nigdy nie komentuję prawie nigdzie z braku czasu to aż usiadłam i piszę:) niesamowite, kreatywne, staranne, piękne i dobrze fotografowane, wow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać i cieszę się, że znalazłaś chwilę na komentarz :)

      Usuń
  11. Zaszalałaś. Genialny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat na dużo pozwalał, to sobie pozwoliłam, dziekuję :))

      Usuń
  12. Odebrało mi mowę! Naprawdę fenomenalny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie! Mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zobaczymy, widziałam już parę innych prac i nie nastawiam się jakoś mocno :P

      Usuń
  13. genialne... to zludzenie optyczne sprawilo ze zaniemowilam! nie moge sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marie :) Nie sądziłam, że spotkam się z aż tak licznym miłym odzewem :)

      Usuń
  14. Piękny makijaż, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaintrygował mnie brokat, który nałożyłaś na usta:) Makijaż wygląda fenomenalnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na początku usta miały być białe, ale żeby się lepiej odcinały od "twarzy" stwierdziłam, że potrzebny będzie mocniejszy akcent :)

      Usuń
  16. Mistrz, tylko tyle mam do powiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fantastyczny makijaż! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny efekt, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O wow!!!! Zdolniacho ty... Efekt jest powalajacy i zjawiskowy podziwiam ;)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne! Wg mnie powinnaś mieć wygraną w kieszeni, boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na razie się nie nastawiam, bo jest mnóstwo świetnych prac :)

      Usuń
  21. Super wyszło :) widziałam oryginał i fajnie, że dodałaś od siebie usta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze, co ciśnie mi się na usta - WOW! Wygląda to super :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, mam nadzieję, że wygrasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiedziałam! wszystko wyszło na jaw ;) masz w sobie ten czarny charakterek ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...