WoleProstoHeader

30.12.2013

Tydzień w zdjęciach

Kolejny poniedziałek, kolejny fotomix. W poprzednim tygodniu mój aparat zdominowały święta i powolne przygotowania do Sylwestra, więc czas minął nadzwyczaj szybko, a tu już za progiem Nowy Rok i nowe plany.


1. Początek tygodnia był pracowity. Musiałam zrobić zdjęcia makijaży do kolejnego numeru e-makeupowni, na zdjęcia czekały też kosmetyki Kolastyny do nowego projektu. Na zdjęciu widać bardzo profesjonalne umocowanie lampy do statywu z aparatem, jestę inżynierę...
2. ...za to artystyczną duszą ani trochę. Miało być subtelnie, miało być ładnie, a wyszło jak zawsze :P. To jedno z kilku ujęć dowodzących tego, że nie potrafię chwilę siedzieć nieruchomo. Na szczęście po dużym przesiewie, kilka fotek nadało się do publikacji.
3. Miałam okazję pokopać trochę w babcinej szafie. Szukałyśmy z babcią jakiegoś "czegoś" na pompon do czapki (nie cierpię czapek bez pomponów :P), a znalazłyśmy trochę...lisa. Lisi szal i lisia czapa zostały przymierzone, ja stwierdziłam, ze urodziłam się w złej epoce, zrobiłam pamiątkowe zdjęcie i lis wrócił do szafy. Ps. zdjęcie zrobione telefonem, trochę fotoszopa i wygląda chyba całkiem nieźle nie?:)
4. W wigilijny wieczór użyczyłam na stół mojego pojemnika na pędzle. Jako lampion (tzn. to jest lampion właściwie) sprawdził się wyśmienicie i okazał się niezwykle fotogeniczny ;).
5. W salonie nie mamy za bardzo miejsca na choinkę, więc żeby było bardziej świątecznie, na okno powędrowała dziwna kompozycja, lampkowo - stroikowa. Miało być klimatycznie.
6. Mój pies jest strasznym przytulasem, kompletnie niezdającym sobie sprawy z własnych gabarytów. Misio stwierdził, że nie będzie siedzieć na ziemi, a że kanapa była zajęta...wbiła się na kolana do babci. Można i tak.
7. Przygotowania do sylwestra czas zacząć. Dostałam polecenie przygotowania sałatki, ale okazało się, że jedyna sałatka, która mi wychodzi (gyros) jest już zarezerwowana przez kogoś innego. Na szczęście ciocia mieszkająca po sąsiedzku mnie poratowała i wpuściła mnie w swój kulinarny kajet :D. Wybór padł na ogniste sombrero - tego się chyba nie da zepsuć prawda?
8. Skoro już wymyśliłam co z sałatką, wypadałoby się w końcu zająć upiększaniem siebie. Kompletnie nie mam pomysłu ani na makijaż, ani na paznokcie...Jednak krążąc po Waszych blogach natknęłam się na piękny mani u Idalii i póki co mam faworyta w kwestii paznokci :D. Dawno nie widziałam czegoś tak ładnego i prostego zarazem.
9. Udało mi się też zaliczyć wyprzedażowe zakupy. Choć same wyprzedaże nie zachwyciły, to zupełnie przypadkiem dorwałam paletkę Lovely, którą bardzo chciałam mieć. Zapał do niej minął po pierwszym użyciu, o czym zdążyłam Wam już napisać, ale i tak cieszę się, że udało mi się ją "upolować":D.

A jak Wasze plany sylwestrowe?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

16 komentarzy:

  1. jaki zaciesz na drugim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co mnie tak ucieszyło :D Widocznie operator aparatu mnie rozbawiał :P

      Usuń
  2. fajny mix:) piesio z babcią- słodko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies jest bardzo specyficznym zwierzęciem, tak jakby czasem wcale się nie czuła zwierzakiem :D

      Usuń
  3. Zaciesz być musi :)
    Paznokcie Idalii to ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, piękne są :) Ja chyba zamienię róż na fiolet co prawda, żeby mi się lepiej zgrały z makijażem, ale zamysł jest świetny :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tym lisku :)) I powtórzę to jeszcze raz paznokcie są prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę sekret odbijającej się okrągłej ramki na tęczówkach makijażowych blogerek :) Możesz napisać więcej o tej lampie ze statywem? Kupiłaś jako zestaw, czy osobno? Do jakich zdjęć się sprawdza? Będę wdzięczna za info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, przyjrzałam się i widzę taśmę :D
      W takim razie napisz tylko, co to za lampa (a ja robię zawstydzonego fejspalma... ;))

      Usuń
    2. Statyw mam aparatowy, a lampę mocuję różnie :D To lampa pierścieniowa fluorescencyjna, ze światłem stałym :) Ja mam o mocy 28W, są jeszcze 40 i 60 :) Do zdjęć sprawdza się każdych, do makijaży, do doświetlania przedmiotów, ja sobie bez niej nie wyobrażam życia :)

      Usuń
  6. faktycznie piękny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix, a fotka nr 6 mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Misio wymiata :D Mój Sylwester zapowiada się marnie. W Nowy Rok do pracy na 6, więc będzie krótki i trzeźwy ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for the informative site. I have Tweeted your site on Twitter and will return to read more soon!
    jeux camion gratuit

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...