WoleProstoHeader

03.12.2013

Tydzień w zdjęciach

No dobra, mała obsuwa, przyznaję bez bicia - post miał być wczoraj, ale jakoś się zagapiłam, nagle zrobiła się noc i same rozumiecie ;). Miałam być regularna i ćwiczyć się w wytrwałości, więc nie odpuszczam cotygodniowego przeglądu zdjęć i kajając się, przybywam z nim dzisiaj.
W tym tygodniu było mi łatwiej, bo przyzwyczaiłam się do robienia zdjęć przy każdej możliwej okazji, w czym pomogło mi założenie instagrama. Do tej pory nie rozumiałam fenomenu tego serwisu, ale bardzo szybko się wciągnęłam i chyba zostanę top spamerem :D. Większość zdjęć z tego przeglądu wisi również na instagramie, ale pewnie nie wszystkie z Was tam wchodzą, więc mam nadzieję, że nikt nie będzie miał nic przeciwko za taką małą powtórkę. 
1. Zrobiłam interes życia i w sklepie plastycznym kupiłam trzy pędzelki, każdy po 3 złote. Prosto ścięty świetnie sprawdza się przy brwiach, pozostałe dwa różnią się minimalnie grubością i idealnie sprawdzają się do malowania kresek. Nie wiem czemu, ale wcześniej nie wpadłam na to, żeby odwiedzić taki sklep :D. 
2. Kilka miesięcy olejowania i w końcu widać nie tylko wyleczenie paznokci, ale także konkretną poprawę ich kondycji. Zrobił mi się już całkiem spory przyrost, końcówki się wybieliły, dla mnie bomba. 
3. Pazury odrosły, więc Asia się wzięła za malowanie i kombinowanie. Brokat z L'oreala mnie urzekł, bardzo podobny do Circus Confetti z Essence, który kiedyś nosiłam prawie non stop.
4. Były też ploty z Margaretką. Co ciekawe obie wpadłyśmy do knajpy w mocnych ustach, przy czym ja nosiłam na ustach Wear Berries, która jest naprawdę genialna, a Gosia męczyła się z jakąś straszną szminką, która w ogóle nie chciała się "wczepić" w usta (ale kolor miała mega). 
5. Nie wiem co mi się stało z tym świeczkami ostatnio, ale codziennie robię sobie coś na kształt aromaterapii i palę świeczkę. Najświeższy nabytek to połączenie czekolady z wiśnią, pachnie bardzo apetycznie.
6. Była i mała sesja, której efekty mogłyście zobaczyć wczoraj na blogu. Aparat jak już ze trzy razy usłyszał, że poleci do wymiany, to nagle zaczął trzaskać dobre zdjęcia. No bywa i tak :D.
7. Niedzielne ciacho upieczone przez ciocię, którą też ostatnio Wam pokazywałam na blogu (przedostatnia metamorfoza). Dobre było, nawet mi przez myśl przeszło, że może tak nauczyłabym się piec?:P
8. Pogoda ostatnio dopisywała - jak rano obudzi mnie słońce, to dzień od razu staje się przyjemniejszy. Mimo to, czekam już na ten śnieg i płatki spadające sobie leniwie na ziemię. Podobno od czwartku ma być jakaś apokalipsa, orkany i śnieżyce. Pożyjemy, zobaczymy.
9. Ostatnio ktoś mi powiedział, że na zdjęciach wyglądam na wredotę. Nie mówię, że nie, mam świadomość tego, że mam "szable w oczach" (zawsze miałam przez to przekichane, zwłaszcza w szkole), ale uśmiechać też się potrafię. Tadaaaa.

Ten tydzień zapowiada mi się intensywnie, w sobotę obieram kierunek Katowice i pędzę na spotkanie blogerek. Powoli też wyczuwam klimat świąt i świerzbi mnie, żeby trochę zmienić w domu dekoracje na bardziej świąteczne. A jak Wam zapowiada się tydzień? Jakieś ciekawe plany?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. mmmmm ciacho :)
    czy mogłabyś wziąć przepis od cioci ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym, zapytam przy najbliższej okazji :) Wiem, że była marchewka, mąka, jajka, cukier, a na wierzchu jest mascarpone z bitą śmietaną i konfitura, ale o proporcjach jakichkolwiek nie mam pojęcia :)

      Usuń
    2. Byłabym bardzo wdzięczna :) wygląda i brzmi naprawdę smakowicie.

      Usuń
    3. 4 jajka 2 tyzeczki proszku do pieczenia,sody i cynamonu
      2,5 szklanki maki
      1i 1/4szklanki oleju
      2 -4 starte marchewki
      szczypta soli

      jajka utrzec z cukrem na puszysta mase i polaczyc z innym iskladnikami

      Usuń
  2. fajny mix, ale to ciasto - ahh rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyszne było!;) Muszę się w końcu kiedyś przełamać i spróbować coś upiec ;))

      Usuń
  3. ładne pazurki z brokatem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. to ostatnie zdjęcie jest przepiękne do twarzy Ci z usmiechem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod komentarzem wyżej. Ostatnie zdjęcie rewelacja! Wyglądasz na nim pięknie!:)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I would like to consider the chance of saying thanks to you for your professional suggestions I have always enjoyed going to your site. We are looking forward to the actual commencement of my college research and the complete prep would never have been complete without dropping by your site. If I might be of any assistance to others, I will be delighted to help as a result of what I have learned from here.
    jeux de aventure

    OdpowiedzUsuń
  7. pazury super :) tak też będe robiła klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny mix i jakie smakowite ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tych pędzli już od jakiegoś czasu i muszę przyznać, że do produktów kremowych są świetne, a cena po prostu fantastyczna. Nawet jeśli zrujnujemy włosie jakimś kosmetykiem, to i tak nie ma tragedii, bo to w końcu 3 zł.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...