WoleProstoHeader

21.12.2013

Niespodziewanka - niespodzianka, czyli post czysto chwalipięcki

Kto nie lubi niespodzianek? Ja uwielbiam. Zwłaszcza jeśli są to prawdziwe niespodzianki, takie, których kompletnie się nie spodziewam, a okazują się trafione w dziesiątkę. Wczoraj zaskoczył mnie kurier, wręczając mi paczkę. Przesyłek żadnych nie oczekiwałam, więc w głowie zaświtały mi dwie myśli - albo się ktoś machnął, albo to jakiś prezent. Nie pomyliłam się - po rozerwaniu opakowania moim oczom ukazał się pięknie zapakowany prezent (lubię takie szczegóły) i kartka z życzeniami. Nadawcą okazała się firma Lirene, konkretniej dwie przemiłe Panie opiekujące się marką - Ania i Magda. W czarnej tubie znalazłam nowość Lirene - balsam Rubin Charm, który pachnie tak pięknie, że nie spocznę dopóki nie znajdę perfum o takim zapachu oraz śliczną bransoletkę, którą już noszę na nadgarstku. Bardzo miły gest, sprawiło mi to dużo radości. Lirene - dziękuję :))).



Jeśli lubicie niespodzianki to mogę Wam zdradzić, że już za kilka dni na blogu pojawi się pewna niespodzianka, tym razem skierowana w Waszą stronę :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie za bardzo lubię niespodzianki, ale z takiej na pewno byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie paczuszki są zawsze mile widziane ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nikt nie lubi i mi nie daje niespodzianek :P
    Super, świetnie lubię niespodziewajki :D Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam taki wspaniały zestaw, balsam pachnie nieziemskoo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również dostąpił ten zaszczyt. Ten balsam z pewnością użyję w sylwestrową noc, daje piękny połysk skórze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. niespodzianki sa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaintrygowałaś mnie zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła niespodzianka :D Baaaardzo lubię ten balsam za kolor,zapach,działanie,opakowanie i ten brokat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ale ta branzoletka rzeczywiście jest piękna:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaka miła niespodzianka.Uwielbiam tak ładnie zapakowane prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności, super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna bransoletka, ale balsam pierwszy raz widzę na oczy - wygląda elegancko, ale zapachu nie potrafię sobie wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...