WoleProstoHeader

09.12.2013

Mikołajkowe spotkanie śląskich blogerek urodowych - relacja

W końcu udało mi się opanować zdjęcia ze spotkania, porobić zdjęcia prezentów i posklejać wszystko do kupy. Siadam więc teraz w towarzystwie parującego kubka z karmelową herbatą i psa, który leży sobie obok i mnie grzeje i postaram się jak najlepiej oddać klimat Mikołajkowego spotkania śląskich blogerek, którego byłam współorganizatorką. Ostrzegam, że post będzie prawdopodobnie dość długi i napakowany dużą ilością zdjęć :). To już trzecie tego typu spotkanie, na którym byłam (oczywiście nie liczę tego miliona mniejszych spotkań z moją okoliczną ekipą :)), ale pierwsze, podczas którego stanęłam po tej drugiej stronie - organizatora. Chciałabym więc opisać też całe spotkanie również nieco z tej perspektywy, może komuś, kto kiedyś będzie chciał się zabrać za organizację takiego spotkania, coś z tych informacji się przyda. 

Spotkanie odbyło się w minioną sobotę w katowickim klubie Geneza. Nie mam niestety dobrego rozeznania w lokalach spoza Gliwic, więc miejsce wybrałam całkowicie w ciemno. Zależało mi przede wszystkim na w miarę jasnym, przestronnym pomieszczeniu, bez konieczności uiszczania kosmicznych kwot za rezerwację, najlepiej w pobliżu centrum, tak aby nikt nie miał problemów z dotarciem. Jedyny znany mi katowicki lokal to Kredens, jednak wolałam poszukać czegoś innego, ze względu na fakt, że w Kredensie jest po prostu *bardzo* ciemno i pamiętam jak rok temu na spotkaniu ciężko było we wnętrzu zrobić jakiekolwiek zdjęcie, a i rozkład stolików średnio mi się widział, ponieważ ciężko było wszystkim usiąść "w kupie" i w efekcie każdy stolik był trochę tak sam sobie. Na maraton po lokalach nie miałam zwyczajnie czasu, więc posiłkowałam się jedynie internetem i wszelkimi stronami typu gastronauci itp. W końcu zirytowana tym, że nic ciekawego nie mogę znaleźć, zadzwoniłam pod pierwszy numer jaki znalazłam i miałam dziwne przeczucie, że to będzie *to*. Pani właścicielce zadałam szereg pytań, na które mi odpowiadała bardzo cierpliwie i tak dowiedziałam się, że dostaniemy całą jedną salę (jasną!), nie musimy płacić za rezerwację, a dodatkowo lokal zostanie otwarty dla nas te kilka godzin wcześniej niż standardowo. Do samego końca nie wiedziałam jak to będzie wyglądać, ale okazało się, że trafiłam naprawdę dobrze. Geneza w środku prezentuje się bardzo przyjemnie, lokal rzeczywiście był wystarczająco jasny, osobna sala w której urzędowałyśmy, w zupełności nam wystarczyła. Po przybyciu na miejsce i wypakowaniu na osobny stolik upominków zarządziłam złączenie stołów. W sali były trzy spore stoliki, a my zmontowałyśmy z nich jeden duży i to była zdecydowanie dobra decyzja, bo w ten sposób mogłyśmy rozmawiać wszystkie ze sobą, bez potrzeby krążenia między stolikami. Obawiałam się nieco, czy wszystkie dziewczyny dotrą - pogoda była naprawdę średnia, wciąż szalały resztki huraganu, było bardzo zimno, ale na szczęście wszyscy szczęśliwie pojawili się na miejscu. Złożyłyśmy zamówienie na kawki, herbatki i jedzonko i szybko oddałyśmy się zdecydowanie najprzyjemniejszej części spotkania - plotkom. A te trwały i trwały. Ja miałam wrażenie, że nie zamyka mi się buzia ;). Okazało się, że sporo dziewczyn nie tylko hobbystycznie zajmuje się kosmetykami - kilka z nich również w sferze zawodowej i naukowej ma z nimi sporo wspólnego, więc dość długo dyskutowałyśmy o przeróżnych zabiegach, różnych "kwiatkach", jakie zdarzają się w salonach. W międzyczasie Ewelina i Milena pstrykały zdjęcia, które ja sobie ochoczo teraz podkradam:


Ja na większości tych zdjęć mam katastrofalne miny, bo cały czas mówię albo się śmieję. Mam nadzieję, że na zdjęciach widać, że dobrze się bawimy? Ode mnie dodam tylko, że wszystkie dziewczyny były absolutnie fantastyczne :). Poniżej lista blogów dziewczyn, które uczestniczyły w spotkaniu:
Asia joannapanna.blogspot.com/ - organizator
Ewelina pedzlem-malowane.blogspot.com/ - organizator
Agnieszka dressed-in-mint.blogspot.com
Asia bycpiekna24.blogspot.com
Joanna  asiablog.pl
Bożena e-lenabloguje.blogspot.com/
Iv pocketful-of-inspiration.blogspot.com/
Ania blog.makijazoczu.pl/
Naomi naomi-bloguje.blogspot.com/
Alexis93 mojakosmetycznapasja.blogspot.com/
Angees kolorowy-kuferek.blogspot.com/
Karolina karolinazientek.blogspot.com/
Basia dusiolek-makeup.blogspot.com
Siulka siulka.pl/
Margaaretkaa 
youtube.com/user/Margaaretkaa
Milena Sobieraj milenasobieraj.blogspot.com/


Przesiedziałyśmy w lokalu kilka dobrych godzin. Jak wchodziłam do środka to na zewnątrz nie było grama śniegu, a jak z niego wychodziłam, to okazało się, że śnieżyca zdążyła bardzo konkretnie zasypać Katowice ;).

Jako, że było to spotkanie mikołajkowe, postarałyśmy z Eweliną o jakieś drobne upominki. Dzisiaj w końcu udało mi się cyknąć tymże prezentom kilka zdjęć, więc na kolażu niżej możecie zobaczyć, co takiego przyniósł nam święty Mikołaj :).


Bardzo mocno, kolejny raz, chciałam podziękować Wam wszystkim za przybycie i mam nadzieję, że się Wam podobało. Liczę, że uda nam się spotkać jeszcze nie raz, nieważne czy w mniej czy bardziej zorganizowany sposób :). 
Podziękowania kieruję również do firm, które zechciały nam przekazać upominki, abyśmy mogły się z Eweliną pobawić w Panie Mikołajkowe :) - goodies, Floslek, AA Oceanic, Mary Kay, Miraculum i Promoto

Ktoś dobrnął do końca posta?:)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Dziewczyny - jesteście PRZEPIĘKNE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście trudno znaleźć lokal, w którym można usiąść większą ekipą przy wspólnym stole. Widzę, że spotkanie należało do udanych. Podczas zlotów czas pędzi jak szalony. Zawsze można poznać nowe osoby i poszerzyć swoje horyzonty o ciekawe informacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu niby też stoliki były osobne, ale akurat nie było problemów z zsunięciem ich :) Czas zleciał nam bardzo szybko :))

      Usuń
  3. Ja dotrwałam :) Ale Wam Fajnie było :D
    Zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, widać, że dobrze się bawiłyście ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajnie było was wszystkie zobaczyć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w końcu można było pogadać na żywo ;))

      Usuń
  6. spisałaś się na medal!!! nasza Pani Organizator <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Wam za miłe spotkanie :)

    PS. Jest mały błąd bo mój nick to Alexis93 a nie olastella. Po prostu mam taki dziwny mail, który założyłam kilka lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiam, przepraszam za pomyłkę, ale to lista z mojej excelowej tabelki tej co Wam opowiadałam, że nie mogłam się Was doliczyć :P

      Usuń
  8. Hej hej :) mogę Ci podkraść fotki prezencików? :) (oczywiście zamieszkę info, ze fot jest Twoje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :D Widzę, że moje lampki się podobają, bo Ewes też te foty przygarnęła :D

      Usuń
  9. Obserwuje ;) Może kiedyś uda sie kolejne spotkanie i mi również uda sie na nie załapać :) Bo też ze śląska jestem :) Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna atmosfera na tych zdjęciach.

    A pierwsza myśl na ich widok; jakie piękne włosy macie! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sklejałam foty to też mi się to rzuciło w oczy :D

      Usuń
  11. Fajnie, sama bym w końcu polazła na takie spotkanie ;P

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...