WoleProstoHeader

02.12.2013

Metamorfoza po raz trzeci

Miałam w planach opublikować tego posta dopiero wieczorem, a teraz wrzucić Tydzień w zdjęciach, jednak w trakcie zmieniłam zdanie i najpierw pochwalę się Wam kolejną metamorfozą, a wieczorem stworzę podsumowanie tygodnia wraz z planami na nadchodzący i ogólnie - przywitam się z grudniem ;)). 


Dzisiaj miałam przyjemność malować Asię. Asia ma bardzo duże oczy, bardzo ładną powiekę, wprost stworzoną do malowania. W końcu mogłam sobie poszaleć trochę z kolorami, więc zdecydowałyśmy się na fiolety w śliwkowych odcieniach, ja od siebie dodałam trochę złota, żeby rozjaśnić spojrzenie. Mimo, że Asia jest blondynką, ma bardzo delikatną urodę, to zdecydowałam się na dość mocny makijaż oka, moim skromnym zdaniem ładnie podkreślił urodę Asi i dodał jej wyrazistości, ponadto dobrze zgrał się z dość ciemnymi brwiami. 
Makijaż zaczęłam od bazy, użyłam bazy matującej z AA. Brwi właściwie nie wymagały podkreślenia, więc jedynie delikatnie poprawiłam ich kontur. Na oczy nałożyłam bazę Inglota. Cienie, które wykorzystałam w makijażu oka to dwie palety Sleeka - Vintage Romance i Darks. Rzęsy pomalowałam tuszem Pump Up z Lovely. Cienie pod oczami lekko zamaskowałam korektorem z Inglota, a na całą twarz nałożyłam cieniutką warstwę Colorstaya do cery tłustej w odcieniu 150 Buff. Podkład utrwaliłam pudrem fixującym z Glazela. Twarz wymodelowałam kulkami brązującymi z Kobo i różem Mary Kay w odcieniu Sunny Spice. 

Powyższe trzy zdjęcia są robione z lampą pierścieniową, stąd różnica w oświetleniu. 
I jeszcze takie na dokładkę, blondynki pięknie wyglądają w czarno - białej wersji <3


Jak Wam się podoba?:)
Zdradzę, że mam taki mały plan, aby bardziej rozwinąć dział metamorfozowy, więc już w tym tygodniu prawdopodobnie pojawi się kolejna, tym razem na brązowookiej Patrycji :). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. Makijaż pięknie wyeksponował oczy Asi :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie :) Piękny makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :-) choć dodałabym jakis delikatny błyszczyk na usta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o błyszczyku zapomniałam, dlatego w usta wklepana jest odrobina różu :)

      Usuń
  4. Asia wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna metamorfoza, ale te dolne zdjęcie u mnie wyglądają na fioletowe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie te czarno białe? Dziwne, u mnie są całkiem normalne, czyli czarno - białe :D

      Usuń
  6. Super zmiana. Pięknie wyszło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zmiana wbrew pozorom wcale nie duża, wystarczyło wyeksponować oko i cała twarz inaczej wygląda ;)

      Usuń
  8. Super metamorfoza, aczkolwiek Asia również bez makijażu wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A po sobocie na niebieskookiej e-Lenie :D Can't wait ^^,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, Ty też będziesz mieć sesje :D

      Usuń
  10. Piękna metamorfoza!! :)))) Zupełnie inna kobieta :) Jak dobrze, że Ciebie dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i polecam się na przyszłość ;)

      Usuń
  11. Przepięknie!
    I faktycznie - czarno-białe zdjęcie jest wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają czarno białe zdjęcia, a ja na nich wyglądam mocno średnio, więc przynajmniej tu miałam pole do popisu :D

      Usuń
  12. och, jak zazdroszcze talentu. chętnie bym siebie poddała takiem metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, trzeba ćwiczyć :))

      Usuń
  13. podoba się podoba :) masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asia rzeczywiście wygląda inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy super, podkreśliłabym bardziej usta, nie koniecznie na ciemny kolor, ale trochę więcej połysku:p

    OdpowiedzUsuń
  16. Asi pasuje mocny makijaż oczu:) Zazdroszczę jej powiek, na których można coś zdziałać. Moje opadające fałdy skóry nie pozostawiają dużego pola do popisu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna przemiana, ale dałabym na usta coś bardziej wyrazistego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo się podoba:) Fajnie się ogląda takie metamorfozy.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...