WoleProstoHeader

05.12.2013

Metamorfoza po raz czwarty

W końcu trafiła mi się do malowania posiadaczka brązowych oczu. Mimo, że lubię niebieską tęczówką, już od dłuższego czasu marzyło mi się jakieś kolorowe szaleństwo przy ciemnych oczach. Dzisiaj przed Wami wystąpi Patrycja, z którą znam się dosłownie od samego "brzucha". Wczoraj spędziłyśmy sympatyczne popołudnie - przy asyście Bąbla (jej maltańczyk), Somersby i oczywiście - pędzli :). 


Od razu wiedziałam, że postawię na kolor. Wahałam się między kobaltem i odcieniami fioletu, a turkusem. W końcu wybrałam ten drugi, dołożyłam do niego trochę złota i odrobinę granatu i voila!

Tradycyjnie zaczęłam od brwi - lekko skorygowałam ich kształt paletką do brwi z Oriflame. Na powieki nałożyłam bazę (Inglot). Użyłam cieni z palet Sleeka (Darks, Vintage Romance, Sparkle) oraz złotego pigmentu z Glazela. Złoto powędrowało do wewnętrznego kącika, turkus na resztę powieki, granatem wzmocniłam zewnętrzny kącik. Granicę cieni roztarłam opalizującym, dość jasnym brązem. Podobnie podkreśliłam dolną powiekę. Rzęs wytuszowałam maskarą Pump up z Lovely i Dolls Lash z Wibo. Kilka zmian oraz obszar pod brwiami pokryłam korektorem (Inglot), na twarz nałożyłam mieszankę matującego podkładu z Glazela i Colorastaya. Całość utrwaliłam pudrem ryżowym z Marizy. Na policzki powędrował bronzer Joko Marrakech Dream, róż Joko, oraz rozświetlacz Glazel. Usta obrysowałam konturówką (Catrice) i nadałam im błysku błyszczykiem z Virtuala. 


Mam nadzieję, że to nie ostatni nasz makijaż :)).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

24 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie z tego potrójnego - świetne. Rewelacyjne oczy no i spojrzenie! :)))) ładnie dobrane cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne oczy to i spojrzenie ładne :D Dzięki :)

      Usuń
  2. Pięknie skorygowałaś jej powieki. Bardzo udana metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jej oczu pasują głównie tak wyciągnięte cienie :))

      Usuń
  3. Bardzo ładnie zrobiłaś opadającą powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie powiększyłaś oczka tym makijażem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Partycjo - wyglądasz wspaniale w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne robisz te metamorfozy :) ciekawa jestem jak mnie byś zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to nie metamorfoza, nie wiem czy już to pisałam ;P ale wygląda naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycja świetnie wygląda w zaproponowanym przez Ciebie zestawieniu kolorystycznym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, ale super :) Świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra metamorfoza :) Pięknie podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...