WoleProstoHeader

20.12.2013

Makijażowo - w świątecznym klimacie

Wciąż w kwestii makijażowo - paznokciowej pozostaję w świątecznej kolorystyce. Ostatni makijaż oparty był na dwóch kolorach - zieleni i czerwieni. Dziś do takiej mieszanki dorzuciłam jeszcze złoto i oto z tego wyszło. 
Makijaż wciąż jest mocny, ale nieco bardziej stonowany od ostatniej propozycji. Na powiekach mam dwa pyłki z My Secret, złoty oraz choinkowo zielony. Usta to tym razem matowy błyszczyk z Essence. Twarz, brwi, rzęsy - standardowy zestaw :).



Święta świętami, ale powoli trzeba już zacząć myśleć nad makijażami sylwestrowymi. Macie jakieś propozycje? Może widziałyście ostatnio coś ciekawego? Podrzućcie swoje inspiracje :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. Ślicznie! :) Kolor błyszczyka typowo świąteczny, piękny, nasycony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Proszę o krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna opaska w starym stylu :) a usta mmmmm jak Pani Mikołajowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pewnie coś z brokatem będę kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity jest ten błyszczyk :O Przepiękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny :) a co do sylwestrowego makijażu to ja swojego spędzę w pracy niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. kojarzy mi się z makijażem dla seksownej pomocnicy Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W czerwieni wyglądasz obłędnie:) Ostatnio zastanawiałam się nad sylwestrowym makijażem. Na razie wybrałam kolor pomadki, makijaż oczu postaram się dostosować do jej tonacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie, ale ja jakoś do czerwonych, mocno zarysowanych ust, wolę lżejszy makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny makijaż, dla mnie bomba! I usta i oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...