WoleProstoHeader

14.12.2013

Makijażowo - w odcieniach świąt

Święta kojarzą mi się głównie z bielą (jeśli już spadnie śnieg), zielenią choinki, czerwienią i złotem. Jakiś czas temu widziałam gdzieś (no właśnie - gdzie??!!) piękny makijaż, wyraźnie zainspirowany świątecznymi odcieniami. Wczoraj dotarło do mnie bardzo przyjemne dla oka grudniowe Shiny - w tym miesiącu pudełko również zostało "ubrane" w barwy czerwono - biało - zielone. Dzisiaj chwyciłam za pędzle i tak powstał bardzo prosty i bardzo świąteczny makijaż.


Na twarzy mam - kamuflaż Catrice, podkład Colorstay z Revlona, puder Glazel, bronzer Joko i czerwony róż ze Sleeka. Brwi to paletka do brwi z Oriflame i żel Wibo. Na oczach - biały i ciemnozielony cień z paletki Darks ze Sleeka, czerwony pigment Kobo, czerwony brokat no name, tusz Lovely. Usta to szminka Avon (2000 red).
Z racji tego, że nie jestem zagorzałą fanką klasyki, całkiem możliwe, że właśnie taki makijaż zagości na mojej twarzy w któryś świąteczny dzień. Wiem natomiast, że wiele z Was preferuje bardziej "eleganckie" makijaże, więc i taka propozycja na blogu się pojawi w najbliższych dniach. Tymczasem mam dla Was jeszcze dwa zdjęcia, w wersji bardzo uśmiechniętej, bo ostatnio często czytam/słyszę, że za rzadko się uśmiecham na zdjęciach i tym samym prezentuję minę pt. "zabiję Cię we śnie". Więc proszę bardzo - Asiowy wyszczerz :D. 


Przy okazji podaję wyniki mikołajkowego rozdania - zestaw wygrywa Inulec ;) Idę skrobnąć do Ciebie maila, gratuluję!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. makijaz ladny, choc jak dla mnie troche za duzo tej czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że za dużo czerwieni:)
    Piękny zielono-czerwony makijaż zrobiła Karolina Zientek, może to jej tutorial widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, jakby to była Karola, to bym pamiętała, że to ona ;)

      Usuń
  3. Cudnie to wygląda :) Istna Pani Mikołajka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wpadłabym na czerwoną kreskę - bardzo oryginalnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba bym się nie odważyła na czerwoną kreskę, ale Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Asiowy wyszczerz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądasz z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zabiję Cię we śnie -> lol!! :D

      Usuń
  9. Piękny i bardzo oryginalny :) a Twój usmiech śnieżnobiały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny, tylko mam wrażenie ze zmniejszył ci oczka taki obrys kreskami.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie i bardzo odważnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż :) podoba mi się gama kolorów !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor na ustach i mimo intensywnych kolorów nie jest taki ostry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dla samej czerownej kreski na powiece- tak dla ust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i prosty makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny makijaż ! U siebie bym się nie odważyła, ale TY wyglądasz w nim super !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna inspiracja dla mnie, dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...