WoleProstoHeader

15.12.2013

Lakierowo - złoty pył od Lovely

Lovely zaskoczyło mnie po raz kolejny. Myślałam, że ich zimowa kolekcja jest po prostu ładna, przyjemna dla oka, a okazuje się, że co jeden kosmetyk z tej serii jest bardziej "fotogeniczny" od poprzedniego. W sreberku na paznokciach czułam się świetnie, ale złotko krzyczało do mnie z półki, że teraz jego kolej. Nie oparłam się i dzisiaj zmieniłam nieco wystrój na paznokciach. Zdjęć będzie dużo, bo lakier fotografowało mi się naprawdę fantastycznie.


Nie będę kłamać - zmywanie srebra było koszmarem, ale sama jestem sobie winna, bo byłam leniwa i nie chciało mi się nakładać bazy. Teraz nie popełniłam tego błędu i na paznokcie najpierw nałożyłam warstwę lakieru podkładowego. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Piasek, jak to piaski z reguły mają, wysechł w tempie ekspresowym, po 10 minutach był całkowicie suchy. Lakier ma bardzo podobną (jeśli nie identyczną) strukturę co srebro - mnóstwo drobnego złota, przeplecione większymi drobinami (sporo chłodniejszymi), raz na jakiś czas trafia się jakiś "czarny pieg". Pędzelek jest szeroki, więc nakładanie jest bezproblemowe, lakier nie rozlewa się na skórki, ogólnie - jest bardzo przyjemny w użytkowaniu. Trwałość srebra mnie zaskoczyła - nosiłam je od środy do dziś i nie zauważyłam ani jednego odprysku czy startych choć minimalnie końcówek. Dla mnie bomba.






Wg mojego postrzegania kolorów, złoto to jest raczej chłodne, nie wpada mocno w żółć. Kolor jest po prostu świetny, to zdecydowanie mój typ na święta, choć mam plan by połączyć go z czerwienią :). 

A Wam jak się podoba? Jesteście na tak czy na nie?:)


Pozdrawiam,
Panna Joanna

38 komentarzy:

  1. Aaaa <3! Cudowny, must have na święta :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny świąteczny lakier ;)
    Super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny :) a lakiery piaskowe to moje ulubione - przez szybkie wysychanie i dobrą trwałość. Zmywanie - no cóż nie należy do najmilszych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ale nie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę go *,*! A przez to, że tak pięknie go przedstawiłaś to jeszcze baaaardziej!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dobrze, że wczoraj kupiłam to złotko bo pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na sylwestra ! jutro muszę go kupić !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny! muszę go sobie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie mnie piaski na ruszają, ale w tym przypadku serce mocniej zabiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam,więc jestem bardzo na TAK! :) Śliczny i kojarzy mi się ze świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja póki co zdecydowałam na biały piasek ale chyba dokupię jeszcze złoty i srebrny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem na tak:D I chcę go! Połączenie z czerwienią na pewno będzie wyglądało super.

    OdpowiedzUsuń
  13. czy muszę mówić, że jestem w nim zakochana? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam go w rossmannie ale nie pomyślałabym że jest taki fajny , muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zdecydowanie na tak. Oj kusisz tymi lakierami, a ja do świąt zrobiłam sobie szlaban na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak u Ciebie to złoto pięknie się prezentuje ;) chyba najładniejsze zdjęcia i światło ze wszystkich jakie widziałam.
    Piękny ten piasek..ja kupiłam srebrny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier się genialnie prezentuje w obiektywie, więc poszalałam ze zdjęciami, mam ich chyba ze sto :D

      Usuń
  17. czy bombki też pomalowałaś lakierem? ha ha coś niesamowitego - trudno rozpoznać co bombka a co pazurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda by było takiego ładnego lakieru na bombki :D Ale akurat takie bombki wiszą u mnie na choince i dostrzegłam podobieństwo :D

      Usuń
  18. Choć nie przepadam za złotem, tym razem jestem na tak:) Przemówiły do mnie srebrne, chłodne tony, które można dostrzec w emalii Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny, zastanawiałam się nad kupnem, ale nie mogłam się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba go jednak kupię! z czerwienią też go widzę na wigilię!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam wszystkie trzy:) Przez Was:P

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż mogę powiedzieć, mam i uważam, ze to jeden z lepszych piasków jakie w tym roku udało mi się kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widialam dzis u przyjaciolki i bylam zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...