WoleProstoHeader

12.12.2013

Lakierowo - srebrny pył

Wczoraj pokazałam Wam jak prezentuje się kilka kosmetyków z nowej edycji limitowanej Snow Princess wypuszczonej przez Lovely, a dzisiaj chciałabym zaprezentować jedną z nowości w akcji. Jak nietrudno się domyślić, w pierwszej kolejności w ruch poszedł lakier do paznokci. Miałam ciężki dylemat, bo nie wiedziałam którą wersję wybrać - złoto czy srebro. W końcu stanęło na sreberku i na chwilę obecną mogę śmiało napisać, że ładniejszego lakieru jeszcze nie miałam. Na paznokciach wygląda po prostu obłędnie, miałam kiedyś dokładnie takie same bombki. Jest bardzo przyjemnym obiektem do fotografowania - jednocześnie błyszczy, ale mimo, że to srebro to jest dość dyskretny, nie daje "bazarowego" efektu. Moim zdaniem jest bardzo elegancki, paznokcie pomalowane na taki kolor stanowią ozdobę, dodatek, w moim przypadku po prostu zastępują biżuterię. Na paznokciach mam dwie warstwy, nie kładłam na nie żadnego topa, ponieważ piaskowe, lekko chropowate wykończenie bardzo dobrze komponuje się z kolorem lakieru. Kolor to prostu srebro - mnóstwo drobniutkich sreberek przeplecionych większymi płatkami, odbijającymi światło niczym lustro. Gdzieniegdzie pojawiają się również czarne punkty, ale w ilościach śladowych. Zdjęcia, choć wyjątkowo jestem z nich zadowolona, nie oddają do końca jego uroku :).






Jesteście na tak czy na nie?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

45 komentarzy:

  1. Piękne! Chcę go zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam dzisiaj ten biały mmmmm nie moge się napatrzec na swoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Jak go dorwę, na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tak, tylko szkoa, ze to piach;(((

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny!!! A jakie piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go właśnie na paznokciach i jest mega <3 jutro lecę zaopatrzyć się w resztę limitki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U kogoś- ekstra, u siebie- niekoniecznie. Jednak dla mnie to już za dużo blasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile wczoraj nie byłam pewna tego lakieru, o tyle dzisiejsze zdjęcia rozwiały moje wątpliwości. Srebrne drobinki wyglądają rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj też długo zastanawiałam się, który wybrać i również zdecydowałam się na srebro. Jeszcze nie testowałam ale na Twoich paznokciach prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  10. jutro będzie mój :) wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny :) pamiętam, też gdzieś widziałam takie bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zdecydowanie na tak!!! Chyba muszę nawiedzić tego Rossmanna w końcu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chce ten lakier! teraz, zaraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie na tak! Jutro lecę do Rosmanna po o cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczny <3 pewnie tylko zmywanie bedzie koszmarem;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że na tak. Czas najwyższy wstąpić do Rossmanna.;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny jest :). Ale pewnie bym go malowala na jednym palcu, a na pozostalych inny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, ale genialny lakier! Bajeczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest, mnie kusi szczególnie złoty, ale i ten coraz bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNY! Nie.. Cudowny! :D O ile nie podobają mi się jasne kolory, to to jest magiczne.. !

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze wygląda zjawiskowo, nawet lepiej niż Essie Beyond Cozy, który do tej pory był moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie dzisiaj go kupiłam, kusi mnie też złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziś nie mogłam zdecydować, który kolor kupić i w końcu wybrałam złoto, te lakiery prezentują się świetnie! Jedna warstwa jest wystarczająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jest to jeden z ładniejszych piasków jakie ostatnio widziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely idzie z duchem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obawiałam się, że będzie kiepski ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam właśnie na paznokciach złotko i mam identyczne spostrzeżenia co do tego lakieru jak Ty do sreberka. No, może tylko nigdy nie miałam takich bombek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ile nie lubię takich wykończeń, tak w tym przypadku jestem na TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kupiłam biały i złoty, ale muszę jeszcze kupić srebrny bo świetnie wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. myslalam ze ominie mnie oczarowanie ta kolekcja ale... chcęęęę :(

    OdpowiedzUsuń
  31. ojjj piękny!!! podoba się bardzo ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardziej uderza we mnie złoty ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...