WoleProstoHeader

04.12.2013

Lakierowo - blink blink

Zobaczyłam go na sklepowej półce wśród wielu innych blink blinków i nie zastanawiając się specjalnie nad zakupem, wrzuciłam do koszyka. W świetle dziennym zaczęłam się nim zachwycać, bo w butelce wyglądał naprawdę pięknie, od razu zaczęły mi się nasuwać na myśl skojarzenia świąteczne, lakier przypominał mi bombki, które wieszaliśmy kiedyś na choince. Nie mogłam się już doczekać, aż nałożę go na paznokcie. Tego samego dnia Mallene opisała ten lakier na swoim blogu jako bubla, na zdjęciach rzeczywiście wyglądał tak se, a ja wrzuciłam lakier do szuflady mocno zniechęcona. Jednak coś mnie tknęło i stwierdziłam, że spróbuję dać mu szansę. Nałożyłam warstwę ciemnej czerwieni, a potem dołożyłam dwie warstwy Blink blink z Wibo o numerze 3 i z niepokojem wyostrzyłam wzrok, aby zobaczyć jak wygląda całość. I oniemiałam. To zdecydowanie jeden z piękniejszych lakierów, jakie mam w swojej kolekcji, na paznokciach wygląda rzeczywiście jak bombka, ale taka...potłuczona. Baza z czerwonego, drobnego pyłku i mnóstwo większych drobin, głównie czerwonych, ale pojawiają się i takie, które błyszczą dosłownie wszystkimi kolorami tęczy. Ja jestem zachwycona, lakier na pewno znajdzie się w moim zimowym top 3. 
Na zdjęciach niżej mam bazę, jedną warstwę czerwonego lakieru La Rosa, dwie warstwy Blink blink nr 3 z Wibo i top coat SH Insta Dri.

Prawda, że piękny?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. Cudny jest, ale to już pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki jaki lubię najbardziej, czyli błyszczący :) W dodatku czerwień piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wygląda super :D Ale sama czerwieni nie lubię, więc wzięłam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się wahałam między tym czerwonym a niebieskim i w końcu wybrałam niebieski.. :) a mogłam wziąć oba, ehh :D śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ! A z pomadką, którą masz na ustach tworzy wyjątkowo fajny duet. Świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda idealnie ! Patrząc na buteleczkę nie podejrzewałabym że będzie wyglądać tak świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne paznokcie! efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem sroka do kwadratu, więc takie blink blinki na mnie działają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda, faktycznie kojarzy się ze Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskakująco piękny! Też bym taki chciała. Na święta :-) i jeszcze dodam - śliczne masz usta

    OdpowiedzUsuń
  13. zastanawiam się kto stworzył CI taki fantastyczny nagłówek bloga? jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt końcowy jest świetny:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie, wygląda bardzo świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne!
    Wibo powiadasz... muszę odwiedzić drogerię :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki efekt podoba mi się nawet bardziej niż np. dużo droższy Toggle to the top Essie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam czerwony blink blink Lovely i był straszny. Ciągnął się jak guma po 20 minutach od pomalowania, nijak miał się wygląd paznokcia do tego co było w buteleczce. Ten Twój wygląda o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Rewelacja *_* Twoje paznokcie wyglądają jak żelowe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Woah, woah! Jest naprawdę rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  21. I really enjoy this theme you have got going on in your web site. What is the name of the template by the way? I was thinking of using this style for the internet site I am going to put together for my class room project.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews
    .

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, piękny :) Też go mam :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...