WoleProstoHeader

11.12.2013

Królowa śniegu, czyli o kilku zimowych kosmetykach

Czekałam na tę limitkę odkąd zobaczyłam jej zapowiedź. Początkowo chciałam jedynie złoty piasek, potem podobało mi się dosłownie wszystko, jednak rozum zwyciężył i wybrał to, co było moim zdaniem w limitce najładniejsze. Wibo i Lovely ostatnio nadążają za trendami, najpierw blogosferę opanowały piaski, myślę, że jak ta limitka na dobre zagości w Rossmannach, to i na blogach zrobi się o niej głośno. A moim zdaniem warto, aby usłyszało o niej jak najwięcej osób, bo kosmetyki, choć tanie i zapakowane w zwykły plastik, mają w sobie to coś i idealnie komponują się z zimową aurą. 


Jak widzicie skusiłam się "jedynie" na cztery kosmetyki - dwa lakiery i dwa róże do policzków. Białego lakieru nie chciałam, bo widziałam na blogach, że słabo kryje, trzeci róż był taki jasno - pomarańczowy i nie do końca widziałam go na swojej twarzy, a nad wypiekanym pudrem myślałam i myślałam i w końcu bojąc się, że jednak będzie za ciemny - nie wzięłam. Żeby dopaść tę limitkę musiałam odwiedzić dwa Rossmanny, w pierwszym pani nie miała zielonego pojęcia o czym do niej mówię, więc lekko poirytowana powlokłam się do kolejnego, znacznie mniejszego. Tam w szafie też nie widziałam śladu po limitce, jednak Pani otworzyła szufladę pod szafą i kazała mi szukać czego potrzebuję. Limitka sobie tam stała zapakowana w folię i na mnie czekała, więc pokazałam Pani co chcę, wzięłam co potrzebuję i serdecznie podziękowałam (można? można!). Także jeśli w Waszych Rossmannach nie ma tej limitki w szafie - spytajcie, może też leży w szufladzie i czeka akurat na Was :).






Na razie wiele napisać o jakości tych kosmetyków nie mogę, ale po pierwszych testach mam wrażenie, że będę z nich zadowolona. Róże, mimo, że wypiekane, są dość miałkie i dobrze nabiera się je na pędzel. Początkowo miałam wrażenie, że tego różowego różu nie widać na policzkach i że daje on bardziej efekt rozświetlacza aniżeli różu, ale po bliższym przyjrzeniu mu się, okazało się, że te biało - złote smugi są dużo bardziej miękkie od samego różu i pędzel nabierał głównie właśnie tę błyszczącą warstwę. Po kilku maźnięciach palcem po powierzchni różu, udało mi się zetrzeć ten połysk (co nawet widać na zdjęciu) i potem już wszystko działało bez zarzutów. Jednak, mimo to, róże i tak należą do kategorii tych rozświetlających, więc fankom matowych wykończeń raczej bym je odradzała. Pigmentację mają dobrą, ale moim zdaniem lepiej będą wyglądać na jasnych cerach. Piasków jeszcze nie testowałam, właśnie na nie zerkam i usilnie zastanawiam się, którym pomalować paznokcie. Co wolicie zobaczyć najpierw - złoto czy srebro?:))

Jak podoba się Wam limitowana edycja "Snow Princess"? Jesteście na "tak" czy na "nie"?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

67 komentarzy:

  1. Widziałam ją dzisiaj, ale ostatecznie nic nie wzięłam. Ciekawiła mnie bardziej paletka wzorowana na palecie naked ;p Z tym, że jej już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na tę paletkę też się czaję, ale u mnie jej jeszcze nie było (nawet w szufladzie :P) :))

      Usuń
  2. Lakiery mnie nie kręcą (nie wierzę, że to piszę :DDD), ale ten różowy róż chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę, coś kręcisz :D
      Róż ładny jest, jak na wypiekańca całkiem prosty w obsłudze ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Srebrny już mam na paznokciach, jutro zrobię fotki :D

      Usuń
  4. Mi się ta limitka podoba, ale siebie w niej nie widzę, choć już sięgałam po róże :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dobrze czuję w takiej "zimowej" kolorystyce, więc się nie zawahałam :D Tylko ten pomarańczowy róż mi tam pasował jak pięść do nosa i on akurat został na półce (znaczy się w szufladzie) :)

      Usuń
  5. sama zdecydowałam się na biały piasek i róż:) ale możliwe, że wrócę po więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam poczekać początkowo na swatche, żeby zobaczyć co toto jest w ogóle, ale stwierdziłam, że jednak się boję, że potem nie będzie :D

      Usuń
  6. ja dziś pobiegłam po piękne piaski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wiedziałam, że kto jak kto, ale Ty na pewno kupisz co najmniej ten złoty :D

      Usuń
  7. Ja się zastanawiałam nad lakierem srebrnym, ale nie wiedziałam, ze to piaski! Dobrze, że nie kupiłam, bo piasków nie lubię. Róż mam, więc byłam twarda;) ale mam paletkę:D a nawet 1 zapasową i będzię do wygrania u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski, wszystkie trzy piaski :)
      Nazwa bloga zobowiązuje, a że paletka Nude... ;)

      Usuń
  8. Ciekawa limitka, lubię takie mroźne klimaty :) Szczególnie lakiery są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie uwielbiam zimowy klimat, więc czemu by go nie przenieść do makijażu?:))) A lakiery udane bardzo, na sylwestra czy do świątecznych zdobień będą idealne :)

      Usuń
  9. Wibo ostatnio coraz bardziej zaskakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej złoty piasek musi byc cudowny!! lece jutro do rossmana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widziałam swatche i złota i srebra i oba są naprawdę cudowne :D Sama mam właśnie sreberko na paznokciach i wygląda obłędnie ;D

      Usuń
  11. Wibo faktycznie ostatnio daje rade, najpierw zaskoczyły mnie piaski, w których się zakochałam i teraz to, róże wyglądają bardzo ciekawie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski szybko stały się hitem, tutaj podobny los wróżę złotemu piaskowi :)

      Usuń
  12. Właśnie ostatnio pisałam o tym złotym i uwielbiam go bardzo bardzo:)
    Dopiero po 2 dniach tortur (mam na myśli umycie okien na całym piętrze i mycie szafek i innych drobiazgów) zaczął odpryskiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się dość dobrze trzymają lakiery, więc pewnie kilka dni spokojnie by posiedział, ale nie wiem czy nie zmyję wcześniej niż to będzie konieczne po to, żeby wypróbować kolejny :D

      Usuń
  13. Srebrny lakier wygląda zachęcająco:) Być może go przygarnę, ale nie czuję, że muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce nie wygląda nawet w połowie tak ładnie jak na paznokciach ;)

      Usuń
  14. Wygląda ciekawie:) Lakiery podobają mi się bardzo ale ja mam obsesję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo niestety, ale niespecjalnie z tym walczę ;)

      Usuń
    2. Najważniejsza jest równowaga. W tej dziedzinie szalejemy za to w innych pełna moderacja:D

      Usuń
    3. U mnie z tą moderacją w innych dziedzinach też ciężko :D

      Usuń
  15. Miałam nie polować na tą limitkę, ale ten szary lakier. Pragnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz żałować jak go upolujesz ;)

      Usuń
  16. Świetne róże :) a lakiery idealne na święta i Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, czasowo wstrzelili się bardzo dobrze z tą limitką :)

      Usuń
  17. Te piaski mi się bardzo podobają, muszę się za nimi rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery wyglądają zachęcająco :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Piaski <3 dziś udało mi się kupić wszystkie trzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tego białego jakoś nie mam przekonania, ale te dwa są świetne :))

      Usuń
  20. mam nadzieję, że jutro trafię na te piaski bo są boskie, a co wchodzę na jakiegoś bloga to kuszą mnie one ze zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już je od tygodnia widuję na blogach, a u mnie ich nie było i nie było...

      Usuń
  21. TAK TAK TAK
    zwłaszcza na złoty piasek. Zrób sobie nim paznokcie, jak się spotkamy W TEN WEEKEND!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam na pazurach sreberko :D A z weekendem to nie wiem, bo ja i piątek i sobotę mam zajęte, ale to z Gośką gadaj, może na kiedy indziej coś wymyślicie ;)

      Usuń
  22. Piękności! Ciągnie mnie do wszystkiego, ale staram się podchodzić do zakupów racjonalnie. Wziąłem tylko nową paletkę Nudę, o której teraz wszyscy piszą : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo i jak wrażenia odnośnie paletki? Bardzo jestem jej ciekawa, chcę ją kupić, ale jeszcze jej u mnie nie było niestety :)

      Usuń
  23. ta limitka jest naprawdę piękna! :) muszę się rozejrzeć za tymi piaseczkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozglądaj się, bo szkoda, żeby Ci takie ładne piaski umknęły :D

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Nie sposób przejść obok nich obojętnie ;)

      Usuń
  25. ale zrobiłaś mi ochotę na ten różowy róż;) daj znać jak z jego trwałością;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go dzisiaj na buzi i po kilku godzinach (5-6) kolor zblaknął, ale została taka ładna błyszcząca poświata :) Ale wiadomo - na każdej cerze i przy różnych kosmetykach stosowanych na/pod się może inaczej trzymać :)

      Usuń
  26. wyglądają bardzo interesująco ;) czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden lakier już jest na blogu, na dniach kolejny :)

      Usuń
  27. Ten różowy róż wygląda przyjemnie, wydaje się, że będzie ładnie ożywiał buzię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ożywia ;) Jest dość błyszczący i daje faktycznie efekt takiej buzi smagniętej zimnym powietrzem :D

      Usuń
  28. Hmmm.. ciekawa jestem tych lakierów, wyglądają nieźle.

    (coraz-mniej, mam nowy nick :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelce to one nawet w połowie tak ładnie jak na paznokciach nie wyglądają :D

      Usuń
  29. na żywo nie jest taka ładna ta kolekcja:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardziej podoba na żywo niż na zdjęciach promocyjnych :P

      Usuń
  30. piękne kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kosmetyki, zawsze wyhaczysz coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...