WoleProstoHeader

06.12.2013

Ho ho ho!

...czyli Asia bawi się w świętego Mikołaja. Do wygrania zestaw kilku kosmetyków, co konkretniej - zobaczycie na zdjęciu. 


Zasady bardzo proste - wystarczy dać znać w tym poście (lub na fb, gdy ktoś nie ma konta na googlach, tam zaraz też pojawi się odpowiedni post), że chciałoby się wygrać. Prosiłabym o nick pod jakim obserwujecie bloga i adres e-mail, żebym mogła się z Wami skontaktować w razie wygranej. Konkurs trwa od dziś (6.12.2013 r.) do przyszłego piątku (13.12.2013 r.), a w dzień później, w sobotę ogłoszę zwycięzcę.*


W skład zestawu wchodzą: dwa podkłady Virtaul (jeden jest bardzo jasny, drugi umiarkowany), lakier Joko z serii Vintage Romance, lakier Virtual z serii Fashion Mania, tusz Virtual, błyszczyk Virtual, cień Virtual, podwójne cienie Joko, bb krem z AA (do cery jasnej) oraz antybakteryjny żel do mycia twarzy. 

Ktoś chętny??:))

*wysyłka odbywa się na terenie Polski

Pozdrawiam,
Panna Joanna

73 komentarze:

  1. Ja chętna!
    Obserwuję jako Skarletka, mój adres to ania.kutela@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że chciałabym wygrać!
    To mówię ja, Malowana Lala (malowana.lala88@gmail.com) (:

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym, oj chciała :D tym bardziej, że mam jaśniutką cerę! ;)
    obserwuję jako 1way to beauty, a email to 1waytobeauty@gmail.com
    buziaki i miłych Mikołajków :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również chętna.:)
    Obserwuję jako: klamarta.
    Mail: kajaaa22@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :) świetny zestaw kosmetyków do wygrania :)
    Obserwuję od dawna jako: Ann
    Mail: petiteannie90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super nagrody!
    Obserwuję jako LadyMakda
    Mail: ladymakda@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie spróbuję szczęścia :)
    obserwuje jako alex,
    mail: alexx.m91@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chcę wziąć udział :)
    obserwuję jako: Magdalena M
    e-mail: od_rzeczy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym wreszcie coś w życiu wygrać :D
    obserwuję jako: Milie P.
    email: galganekanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kce!
    Obserwuję jako ivonizzle, a mój mejl to: ajwonizle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem chętna :)
    Obserwuję jako Cassidy
    e-mail: cassidy.vinci@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja tez bardzo chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako: Madeline M
    Mail: passorfail111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nic nie wygrałam więc może się uda teraz :) a chętnie zobaczyłabym u siebie żel antybakteryjny :)
    obserwuję jako Marta uchto
    martauchtowr@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. liczę na wygraną , chociaż raz w życiu :D
    Obserwuję jako: insidiious
    mail: gregoritta@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętna :)
    Obserwuję jako WalkingOnAir
    e-mail: ankak1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Bądź moim Mikołajem! :D
    Obserwuje jako tattoo
    e-mail : maxxoo007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie by było wygrać :)
    obserwuję jako Aleksandra F
    mail formaliniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością zgłaszam się do rozdania :)
    Obserwuję jako: nika88
    e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się zgłaszam karolkak1988@gmail.com
    Obserwuję jako Karolina

    OdpowiedzUsuń
  20. wielką przyjemnością przyjęła bym do siebie tyle wspaniałości:D
    obserwuję : kosmetycznapasjaa
    e-mail moniapyrkos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się, obserwuję jako arachne, mail: arachne_mb@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Foksio
    mail: foksemilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także chętnie się zgłaszam :)

    obserwuję jako Alieneczka
    mail: alieneczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako deedee_1
    E-mail: marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem chętna :)
    Obserwuję jako: Ola Drzewiecka
    E-mail: olka17040@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja też się zgłaszam!
    Obserwuję jako Asia :)
    asia.gutow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!:-)
    Obserwuję jako: Glamourka89
    mail: glamourka@op.pl
    baner: http://glamourka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam że w piątek jest 13 :) czekam na jakiś post by udostępnić na fb, chyba ze udostępnić ten?
    Możesz mi napisać który z tych podkładów jest jaśniutki, na wypadek gdybym nie wygrała :D bo takim bladziochom to ciężko :)

    Obserwuję jako EwelinaHell
    ewe_hell_m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie trzeba udostępniać :) Na fb wystarczy też napisać, że się bierze udział, ale jak już się zgłosiłaś tutaj, to na fb nie musisz :) Podkłady są w miarę jasne, jedynie ten Virtual Natural efect jest trochę ciemniejszy :)

      Usuń
  29. Zgłaszam się ;) obserwuję jako Doodoti, doodoti@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę, chcę :D

    Obserwuję jako: Gilgotki
    placki.ziemniaczane@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja tez chetnie dolacze do rozdania :)
    obserwuje jako: Monikqq
    mail: monikabujas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Joanna Berent
    mail: asia.blog848@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Buduar Margotki
    mail: margotka1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Natalia D
    Lubie na facebook: Natalia Drąg
    mail: natieeee@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się i ja
    obserwuję jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: sylviaaa100
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie bym przygarnęła :)
    kasiula990
    kasiula990@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się !
    Obserwuję jako Miu.
    e-mail: muffini@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja tez ja też
    obserwuje jako FoxyLAdy

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również się zgłaszam :D
    obserwuję jako Joanna N.
    na facebooku: Joanna N.
    mail: ashimaru91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja też jestem chętna:-) Obserwuję jako Ampicylina, email titatita0t@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Magdusia500
    Mail: Magdusia500@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. SUper, zgłaszam się i ja :)
    Obserwuję jako Agnieszka Błoch-Drzazgała
    mail agnieszka2200@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przygarnę taki zestaw ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. z wielką chęcią przygarnę :)
    obserwuję jako Ewelina Wróbel
    na FB lubię jako Ewelina Wróbel
    na Bloglovin również pod tą samą nazwą :)
    e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak tu się nie zgłosić:), Zgłaszam się!
    obserwuję jako Agnieszka Ł,
    e-mail: agneszka211@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja bardzo chętnie :)
    obserwuję jako Inulec
    mail: ineczka_17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem chętna!
    Obserwuję jako Kinga
    e-mail karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem chętna !!
    Obserwuję jako: Cukss
    e-mail: cukssik@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja jestem chętna! :)
    Obserwuję jako Alexwo13
    e-mail:alexwo13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też, ja też!
    Obserwuję jako: KachaKaskaKasienka
    email: kachakaskakasienka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuje jako: madzia71a
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Też wyrażam chęć :)
    Obserwuję jako: ewlyn
    email: marybru.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym chciała ^^
    obserwuję jako: alicjamagdalena
    email: alkatraz007@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Chcę wygrać! : )
    obserwuję jako: majjjj
    email: maja.szafron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudeńka :) aż mi się oczy śmieją na ich widok ;)
    Obserwuję jako: Joanna K
    e-mail: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Obserwuje jako Skyscraper
    e-mail martylka94@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Magdalena Jezierska
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie :)
    Może w kiedyś mi się poszczęści :D
    obserwuję jako: Katarzyna Badziak
    e-mail: kasbad@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Obsewuję jako illona Szostek z bloga butterflyilona
    e-mail:ilona_szostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. chciałam kupić ten podkład i krem, ale nie byłam pewna czy dobrze wydam pieniądze. Chciałabym przetestować, bo od dawna sie ''czaiłam ''na te kosmetyki
    obsersuje jako : Martyna Stęc , Hasandra
    email: martyna1367@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  63. hmmm, rzadko kiedy wygrywam, ale nie zaszkodzi spróbować :)
    Obserwuje jako: qillathe
    e-mail: qillathe1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się
    obserwuję jako Natalia
    e-mail: natalia.chylinska1998@wp.pl
    baner: http://testujrazemzemna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam swoją ochotę na wygraną :)
    obserwuję jako 08mirinda
    email mirinda08@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne kosmetyki! biorę udział!
    miapolkj
    miapolkj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ooogromną mam chrapkę na taką świąteczną paczkę.

    Obserwuję jako: Endrietta24
    e-mail: andzia344@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Być może piątek trzynastego okaże się szczęśliwym dniem dla mnie:)

    Obserwuję jako Maxi A
    Na facebooku jako Anna U
    Mój mail to anna.nabru@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. oj chciałoby się, chciało...
    Obserwuję jako: Kamila Żuławińska
    fb: Kamila Żuławińska
    mail: milka74@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. obs. jako Milena M
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...