WoleProstoHeader

18.11.2013

Tydzień w zdjęciach

Biorąc pod uwagę, kiedy ostatni raz ukazał się post z cyklu "Tydzień w zdjęciach", powinnam założyć na głowę papierową torbę i udawać, że wcale mnie tu nie ma. Dawno nie zaniedbałam tak haniebnie żadnej serii, ale ostatnio się ponownie zabrałam za codzienne migawki, tak w ramach ćwiczenia własnego charakteru. I dzisiaj w końcu mogę pokazać Wam fotograficzną relację ostatniego tygodnia. 
1. Popularny ostatnio na blogach cykl "raw beauty" zapoczątkowany przez Agatę, co ma nosa, w końcu i mnie do siebie zachęcił. Fotka strzelona z samego rana, w 10 minut po przebudzeniu. Włos rozczochrany, twarz bez makijażu, nie bądźcie takie całkiem bezlitosne :).
2. Odkryty niedawno, jeden z piękniejszych (dla mojego nosa) zapachów. Tendre Jasmin z Yves Rocher mnie zachwycił bez dwóch zdań i ostatnio co dziennie otulam się jaśminową wonią.
3. Ze względu na coraz niższe temperatury i coraz większą zmienność temperatur (ponownie - mój organizm w całości nie lubi się z sezonem grzewczym), moje usta zaczęły cierpieć. Dlatego w każdej torbie, kieszeni w kurtce, koło łóżka, na biurku, wszędzie trzymam różnorakie nawilżające mazidła do ust. Na zdjęciu tylko kilka ulubionych.
4. Najsłodsza piżama jaką me oczy widziały. Dorwana w Tesco, przeceniona z 70 na niecałe 50 zł. Mięciusia, cieplutka, no i ten miś :D. 
5. Sezon świeczkowy trwa w najlepsze. Nigdy nie przywiązywałam specjalnej wagi do domowych zapachów, a teraz nie mogę się powstrzymać przed zakupem kolejnych. Na szczęście nie wpadłam jeszcze w woskową manię, a w świeczki zaopatruję się po taniości - w Biedronce czy Pepco. Te dwie większe ze zdjęcia to moje dwa ulubione warianty - granat z czymś (wyrzuciłam kartonik i nie pamiętam co to, to drugie "coś") i pieczone jabłko.
6. Ostatnio u Iwetto widziałam urocze zimowe, długie kolanówki. Dzisiaj dokładnie takie same sprezentowała mi mama. 
7. Wieczorami albo oglądam seriale (seria serialowa...wiedziałam, że o czymś zapomniałam...) albo sobie czytam. "Sztuka urody - kolor" autorstwa Beaty Kozak wydaje się być całkiem ciekawą propozycją, jednak ja dalej pojęcia nie mam nawet czy jestem chłodna czy ciepła, a co dopiero podział na wiosnę/lato itd., że o tych jeszcze bardziej skomplikowanych podziałach (typu klasyczna zima, południowa zima itp.) nawet nie wspomnę. Może po lekturze coś mi się wyklaruje.
8. W sobotę wybraliśmy z Osobistym do zabrzańskiego Wiatraka na koncert Meli Koteluk. Piękna oprawa koncertu, sama Mela i wyglądała i śpiewała zachwycająco. Jestem bardzo zadowolona, że Osobisty mnie wyciągnął, miał nosa. Cały urok psuły jedynie dwie nawijające jak katarynki babsztyle, które dokładnie cały koncert spędziły na krzyczeniu do siebie. 
9. Przygotowania do Mikołajkowego spotkanie w Katowicach idą pełną parą, zaczęły przychodzić do mnie paczki z pierwszymi prezentami. Mam nadzieję, że uczestniczki spotkania wyjdą zadowolone i uśmiechnięte, a ja nie mogę się doczekać, aż będę mogła się zabawić w Panią Mikołajową :D.

Kolejny tydzień szykuje się na szczęście bez większych wrażeń, jutro jedynie muszę przeżyć wizytę u dentysty, a później pójdzie już z górki. Tym razem mam ochotę na leniwy weekend i mimo, że dopiero poniedziałek, już zdążyłam zapowiedzieć Osobistemu, że zakopujemy się pod kocyk, odpalamy Breaking Bad i czekamy na ten śnieg, co to zapowiadają, że ma spaść :). A ja Wam mija czas? Utknęłyście w jesiennej szarudze, czy już powoli szykujecie się na zimę?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

41 komentarzy:

  1. Piżama i skarpetki słodziaśne ;)
    Lubię muzykę Meli Koteluk, wkrótce ma być też w Katowicach, nie wiedziałam że jesteś ze Śląska :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem, z Gliwic dokładniej :))
      A na Melę polecam się wybrać, na płycie brzmi po prostu fajnie, ale na żywo jest sto razy lepsza ;)

      Usuń
  2. Niebieską świeczkę mam i uwielbiam jej zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachnie, właśnie mi się pali w pokoju :)

      Usuń
  3. Jeju dawno kupiłaś tę piżamę? Jest ekstra!!!! Szkoda że u mnie w mieście nie ma Tesco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj :) Było ich jeszcze sporo, inna wersja kolorystyczna jeszcze była - biało czerwona z reniferem :))

      Usuń
    2. Kurcze! Chyba sprawdzę czy Tesco jest dgzieś niedaleko uczleni...piżama wspaniała! A w jakiej cenie jest ten floslek do ust?:)

      Usuń
  4. Też mam właśnie Breaking Bad na tapecie :D Drugi sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Osobistym kończymy pierwszy powoli :) Długie odcinki to dość wolno idzie, ale bardzo dobrze się ogląda :D

      Usuń
    2. Ja przy pierwszym sezonie ucieszyłam się, że szybko pójdzie, bo tylko siedem odcinków, ale w drugim jest już ... trzynaście :DDD

      Usuń
    3. Łooo to mamy serial przynajmniej na połowę zimy :D Ja się chcę jeszcze zabrać za House of cards, Suits i The walking dead :)

      Usuń
  5. jaką masz idealną cerę <3. Piżama jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż idealną to nie, ale nie narzekam :))

      Usuń
  6. Nie tylko Iwetto:) Dziś u Agabil widziałam identyczne:D Aż się wróciłam do Ciebie żeby się upewnić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Agi też je dzisiaj widziałam, ale u Iwetto najpierw :D

      Usuń
  7. Słodka piżama i skarpeciochy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki:) piżamka jest rozbrajająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wystarczy, że na nią spojrzę i już mi cieplej :D

      Usuń
  9. śliczna cera :)
    a buźka taka młodziutka bez makijażu :D jak nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mela w Wiatraku?;O ekstra:D a ja się nie mogę doczekać aż was wszystkie poznam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, ja już też siedzę jak na szpilkach :)) A Mela była niesamowita :)

      Usuń
  11. mnie byś po przebudzeniu zobaczyła, szopa jakich mało i podpuchnięte oczy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na głowie mam przeważnie cebulę na samym czubku (śpię w spiętych włosach), a oczy to też z wąskim polem widzenia :P

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Raz można zaszaleć, a nie tylko czarne i czarne :D

      Usuń
  13. :OOO
    Zobaczyłam pierwsze zdjęcie i uciekam.
    Jak można tak straszyć! :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam napisać na samej górze, że post zawiera drastyczne zdjęcia :P Przepraszam!:)))

      Usuń
  14. Masz piękną cerę! Gdzie tu można być bezlitosnym? Podkolanówki kupiłam identyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cera jak cera, ale wiesz...brwi nie mam, kości policzkowych też nie tylko dwie pucie :D

      Usuń
  15. Uff,a myślałam,że tylko ja nie potrafię określić swojego typu urody :D Pozdrawiam również ze Śląska ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wazelinka z Oriflame faktycznie jest świetna. Piżamy z Tesco są moimi ulubionymi. Dodam jeszcze, że ładni Ci bez makijażu i masz niesamowite oczy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta piżama, kupię ją na Mikołaja siostrzenicy, a bez makijażu wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...