WoleProstoHeader

16 lis 2013

Rossmannowe love - lista zakupów :)

Pytałam Was niedawno na fb, czy planujecie już zakupy podczas rossmannowej akcji -40% na kolorówkę. Wtedy informacja nie była jeszcze potwierdzona, a teraz już zaczynają pojawiać się daty. Wieść niesie, że promocja ma obowiązywać od 22 listopada (piątek) do 28 (czwartek). Ja szaleństw co prawda nie planuję, ale pewnie i tak się wybiorę do Rossmanna, więc stwierdziłam, że lepiej zawczasu się na taką okoliczność przygotować i idąc w ślady niektórych z Was, stworzyłam sobie "listę zakupów". 

źródła zdjęć: klik, klik, klik

Na pewno zrobię zapas mojego ulubionego tuszu z Lovely (Pump up mascara), zastanawiam się czy kupić dwie sztuki tego żółtego, czy żółty wziąć tylko jeden, a na wypróbowanie dołożyć wersję Dolls Lash ultra volume (miała któraś z Was ten drugi?). Cień Permanent Taupe z serii Color Tattoo bardzo lubię, więc korzystając z okazji chciałabym kupić kolor On and on bronze, który "chodzi za mną" już od jakiegoś czasu. Lakiery Wibo z serii Express Growth sprawdzają się u mnie świetnie, a Wibo wypuściło ostatnio kilka nowych kolorów, między innymi piękną czerwień z czerwono - złotymi drobinkami, kolor w sam raz na święta :). Ostatnio średnio co tydzień zmienia mi się koncepcja podkreślania brwi, ale mimo dużej ilości cieni do brwi wciąż brakuje mi jakiegoś żelu, który podkreśliłby strukturę włosków i utrwalił makijaż brwi. Pomyślałam więc, że być może skuszę się na Eyebrow Stylist z Wibo. Ostatni kawałek cielistej kredki z Basic poleciał do kosza, bo już nawet nie dało się go zastrugać, a z Schleckerów wycofali niestety szafy Basic, więc pozostaje mi poszukać zamiennika. Dużo dobrego słyszałam o cielistej kredce z Max Factora, więc być może sięgnę właśnie po nią. Wibo ostatnio rozpieszcza nas paznokciowymi nowościami, kolejnym produktem, który zagościł (no właśnie, czy te glittery już są dostępne w Rossmannach? miały być od listopada, ale nie wiadomo kiedy konkretnie) na półkach w szafach Wibo, są glittery w słoiczkach. Przyznam bez bicia, że kuszą mnie dokładnie wszystkie cztery wersje, widzę je nie tylko na paznokciach, ale również w makijażu. 

Jak widać na załączonym obrazku, większość produktów, które planuję kupić, to produkty firmy Wibo. Ostatnio bardzo się z tą firmą polubiłam, a że ich kosmetyki są tanie, to szkoda nie skorzystać - po 40% obniżce będą kosztować grosze. Pozostałe dwa produkty (kredka i cień) to już impreza powyżej 20 złotych, więc te 40% już pozwala zaoszczędzić co nieco.

A Wy już zrobiłyście listę zakupów?:)

Przy okazji pozwolę sobie poinformować o wynikach rozdania - odżywki Joko wygrywa Kamyczek! Kamyczku, lecę pisać do Ciebie maila :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna 

63 komentarze:

  1. O, super pomysł z tą listą, chyba zrobię swoją :)

    Kredka MF najlepsza w swojej kategorii, będziesz zadowolona. Chyba też kupię nową, bo został mi już ogryzek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista jest zawsze dobra, lepiej iść przygotowanym, niż potem brać co popadnie :D
      Mam nadzieję, że będzie okej, z tej z Basic byłam bardzo zadowolona, ale cóż poradzić :)

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten tusz Dolls od Wibo.:)

    Ps. Cienie Color tatoo są w sklepie ezebra.pl za 8.99 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to coś ciekawego, aczkolwiek jednak na miejscu jak kupię to mam od razu w ręce no i odpada przesyłka, więc chyba na jedno wyjdzie :) Ale dzięki za info :)

      Usuń
  3. Ale się cieszę, dziękuję :)

    Moja lista się tworzy, może też pokażę co polecam. Także zastanawiam się nad cielistą kredką, ale poszukuje jeszcze miękkiej brązowej. Co do tuszu, to jeśli jeszcze nie miałaś Wibo w zielonym opakowaniu to warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo :)

      Z brązowych kredek do moich ulubieńców należ Flashy linery z Sephory, no ale to nie Rossmann :) Zielonego Wibo zużyłam chyba z 10 opakowań, ale przerzuciłam się na żółty Lovely, bo tamten ekspresem wysychał, a tu jakoś nie ma tego problemu :)

      Usuń
  4. Jak mam ten tusz Dolls i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Fajnie podkreśla rzęsy, nie robi grudek i nie osypuje się. Wytrwał u mnie całą noc na weselu kolegi bez żadnego uszczerbku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuję za informację :) Chyba w takim razie skuszę się na ten i tylko jeden Pump up. Trzeba próbować czasem czegoś nowego :)

      Usuń
  5. Dziękuję, że dałaś tę informację, bo nawet bym nie wiedziała:) A to tylko kolorówka czy coś jeszcze jest objęte tą promocją/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, to tylko kolorówka :) Ale w kolorówkę wlicza się wszystko co jest w tych "kolorówkowych" szafach, przynajmniej ostatnio tak było :)

      Usuń
  6. świetna lista :) mam z niej ten tusz Wibo Doll Lash i nie lubię go. ma strasznie mokrą konsystencję, choć używam go regularnie od poprzedniej promocji -40 .. zdecydowanie bardziej wolę tusz z Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, widzę zdania są podzielone...Ale z drugiej strony, Pump up taka sucha też znowu nie jest, wg mnie jest sporo bardziej mokra niż np. zielony Wibo ;)

      Usuń
    2. U mnie też się ten tusz nie sprawdził. Strasznie odbija się na powiecie i osypuje w ciągu dnia.

      Usuń
    3. Z tym osypywaniem to ogólnie dziwna sprawa...mnóstwo osób narzeka, że zielony Wibo się bardzo sypie, a u mnie np. ani trochę ;) Ciekawa jestem od czego to zależy ;)

      Usuń
  7. Tusz z Lovely lubię, jest naprawdę dobry, ale pokonał go zielony z Wibo. Do żółtego pewnie już nie wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, a u mnie było dokładnie odwrotnie :) Zielony po miesiącu (w porywach) nadawał się do kosza, a ten żółty póki co nie zapowiada się, żeby miał się kończyć, mimo, że mam go znacznie dłużej :) Więc choć oba dają niezły efekt, to za wydajność jednak wolę żółty :)

      Usuń
    2. U mnie na odwrót. :D Co rzęsy to opinia. :D

      Usuń
    3. Dlatego trzeba próbować na sobie :D

      Usuń
  8. Ten zel z Wibo do brwi ma brokat;((( i ja chce tylko korektor z L'orela:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to brokat? Że drobiny takie?oO Jakim cudem i po co?:P

      Usuń
    2. E, nie ma brokatu. Owszem na szczoteczce jest złotawy, ale na brwiach tego nie widać. Używam go od pół roku i polecam :)

      Usuń
    3. Ja go w sumie i tak potrzebuję tak do użycia na cień, nie samodzielnie, bo chcę trochę zniwelować "suchy" efekt jaki dają cienie, a z woskami się moja skóra nie lubi ;)

      Usuń
  9. Ta kredka również jest na mojej liście już od dłuzszego czasu. Może teraz uda mi się ją dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze zdążę ją złapać w piątek rano :)

      Usuń
  10. tez sporządam listę i kredka jest godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie co najmniej tak dobra jak Basic, a jak lepsza, to się nie pogniewam :)

      Usuń
  11. Może i ja skuszę się na kredeczkę z MaxFactor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista ja już swoją zrobiłam zresztą już widziałaś :D
    Te glittery są kuszące ja chcę jedynkę i też już widzę go w jakimś makijażu sylwesrtowo-karnawałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam i nawet w sumie trochę zgapiłam jakby nie było :D
      Jedynka to ten biały? Mi się podobają wszystkie, pierwsze trzy z obrazka wezmę na pewno, a na czarny muszę popatrzeć na zywo :)

      Usuń
  13. miałam tusz Dolls Lash, o który pytasz :) tzn. nadal go mam i jestem z niego mega zadowolona :) jest naprawdę dobry! nie skleja rzęs, ładnie wydłuża, podkręca i pogrubia :) jest lepszy jak już trochę podeschnie, mam go od lipca i maluję się codziennie, a tusz nadal daje z siebie wszystko :) polecam! ja na pewno kupię go w promocji -40, w planach mam jeszcze wypróbowanie innych właśnie z Wibo czy Lovely :) ja też ostatnimi czasy polubiłam ich produkty, godne polecenia :) udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuszę się na niego, w końcu kiedy jak nie teraz jak będzie prawie o połowę tańszy?:))
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  14. Chyba sama będę musiała zrobić taką listę ;D
    Już sie nie mogę doczekać piątku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już też tak trochę nerwowo przebieram nogami tak uczciwie mówiąc :D

      Usuń
  15. z tej listy mam zamiar kupić tusz i glitter. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że tym razem uda mi się trzymać listy, to mój priorytet :)

      Usuń
  16. glittery na pewno już są, widziałam je na początku listopada :) jednak ja radzę rozejrzeć się na allegro, bo wybor jest ogromny, a ceny bardzo niskie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niby tak, ale te mi jakoś szczególnie wpadły w oko ;)

      Usuń
  17. Och jak dobrze, że dziś nie kupiłam tego z Maybelline tatto :D czekam na promocje i kupię ze 3 kolory, bo podobno te cienie są genialne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden (Permanent Taupe) i bardzo go lubię, dlatego na pewno wezmę On and on bronze, który jest bardzo chwalony, a inne kolory najpierw pooglądam :)

      Usuń
  18. Ten żółty tusz w Wibo mnie też kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za regularną cenę szkoda nie spróbować, a co dopiero jak jest za półdarmo :D

      Usuń
  19. Dorwałam kredkę MF w poprzedniej akcji -40%, fajna jest, chociaż u mnie krótko się trzyma :)

    PS. Ciekawe uczucie - zobaczyć na żywo "człowieka z internetu" w Alchemiku, wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na linii wodnej i tak kosmetyki się za dobrze nie trzymają, więc cudów się nie spodziewam ;)

      O proszę, a ja tam dosłownie 15 sekund byłam, brawa za spostrzegawczość ;)

      Usuń
  20. ja mam w planach kupić tylko jeden kosmetyk, :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoo, to trzymam kciuki, żeby się udało :D

      Usuń
  21. niestety promocja trwa od 22 do 29 a ja w rossmanie bede.. 30 : P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, a nie da rady kogoś podesłać po zakupy?:)

      Usuń
  22. O!

    Dzięki Ci dobra kobieto za tę informację o promocji! Przyda się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. O super też zrobię listę, ale od razu odradzam Ci ten żel do brwi, miałam go , skusiłam się na niego na ostatniej promocji i szału jak nie było tak nie ma : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, jak oglądałam jego zdjęcia i czytałam opinie to raczej złe nie były...ale przyjrzę się mu jeszcze na żywo może ;)

      Usuń
  24. Oj trzeba się szykować na tą promocję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już się powoli szykuję, na wszelki wypadek staram się omijać wszelkie drogerie :)

      Usuń
  25. Też myślę o tym tuszu rzęsy jak ta lala, dałam go mojej mamie w prezencie, czasem sama go używałam, i nie jest zły. Nie osypuje się, nie skleja rzęs, ładnie je podkreśla i wyciąga. Musisz popatrzeć na innych blogach, dziewczyny o niej dużo pisały :)
    Color tatoo też właśnie chcę ten sam co Ty ;) a reszta, chyba tylko jakiś podkład z Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja coś pewnie zakupię ale jakis większych szaleństw nie planuję, w sumie wszystko na chwilę obecną mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też muszę stworzyć sobie taką listę, bo poźniej wyjdę stamtąd z nie tymi produktami co potrzebne ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sprawa z taką listą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko nie wykup mi wszystkich tych żółtych tuszy, bo też planuję co najmniej dwa ;)
    Jeżeli chodzi o żelik do brwi, to szczerze Ci odradzam. Ja kupiłam na poprzedniej '-40%' i nawet te grosze mogły pójść na coś innego! A jak chcesz wypróbować to oddam Ci moj, bo leży i się kurzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też na pewno wybiorę się do rossmanna ;) Tą kredkę chciałam kupić już wcześniej,ale została jedna i w dodatku wymacana :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten cień Maybelline jest naprawdę świetny i twarzowy, jestem bardzo zadowolona. Dałam sobie bana i tym razem nie idę na promocję do Rossmana

    OdpowiedzUsuń
  32. O! Promocja! Ja zakupię cień z Maybelline, jakiś podkład (najprawdopodobniej Healthy Mix albo Flower Perfection) i tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też muszę zrobić listę, ale aż tak bardzo szaleć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...