WoleProstoHeader

13 lis 2013

Makijażowo - Wear Berries!

Kupiona wczoraj szminka natchnęła mnie do stworzenia makijażu. No dobra...tak prawdę mówiąc, to mam w piątek kolokwium, a nie chce mi się uczyć, więc musiałam się czymś zająć. Powyciągałam z szufladek dużo rzeczy, miałam w głowie milion pomysłów, a skończyło się na czymś bardzo klasycznym, bardzo odmiennym od moich początkowych zamiarów. Na całą twarz nałożyłam żółty podkład w kremie z Kobo, korektorem z Inglota zamaskowałam kilka niespodzianek na mojej twarzy (nie panuję ostatnio nad tym, co dzieje się na mojej twarzy...), nałożyłam cienką warstwę podkładu z Pharmacerisa, całość przypudrowałam pudrem z Kobo. Na policzkach mam bronzer Joko (Marrakech Dream) i róż Paese. Brwi to zestaw do brwi z Oriflame. Na oczach baza Inglot, cienie Sleeka (ciemna szarość i jasna szarość), tusz Lovely. Na ustach bohaterka dzisiejszego posta, czyli szminka Essence Wear Berries!. 
Nijak nie udało mi się uchwycić prawdziwego odcienia szminki, najbardziej zbliżony jest ten na pierwszym zdjęciu, choć szminka jest trochę ciemniejsza. Już teraz wiem, że będę ją często eksploatować, jest naprawdę piękna. W porównaniu do poprzedniej wersji szminek Essence, te nowe wypadają dużo lepiej - właściwości nawilżające nadal są spore, szminki są dość śliskie, nie wysuszają ust, ale jednocześnie są dużo lepiej napigmentowane od tych starych. Kusi mnie jeszcze kilka odcieni (Barely there, On the catwalk) i pewnie w najbliższym czasie się w nie zaopatrzę. 

Teraz to już chyba nie mam wyjścia i muszę zabrać się za naukę :). Nie żeby mi się chciało...

Pozdrawiam,
Panna Joanna

36 komentarzy:

  1. Świetnie pomalowane brwi :):) Kolor ust też mi się bardzo podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, a ja miałam pisać nawet żebyście nie patrzyły na brwi, bo "coś nie wyszło", ale uznałam, że nie będę na nie zwracać uwagi dodatkowo :D Także nie jest to szczyt formy jeśli chodzi o brwi :) Ale dziękuję :)

      Usuń
  2. mam tę szminkę :)ale u mnie wygląda inaczej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona chyba na każdym wygląda inaczej, oglądałam dzisiaj jej swatche w internecie to aż nie dowierzałam :) Na mojej koleżance, która ją ze mną kupowała, też prezentuje się całkiem inaczej ;)

      Usuń
  3. Na pierwszym zdjęciu jest najpiękniejszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najbardziej zgodny z rzeczywistością :)

      Usuń
  4. Mam szminkę on the catwalk i ją uwielbiam! Co prawda mogłaby się dłużej utrzymywać, ale za tę cenę nie spodziewałam się prawdziwej szminki longlasting. Następną planuję kupić w kolorze wear berries i teraz mnie tylko w tym utwierdziłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzyma się nieźle jakby porównać z niektórymi szminkami (choćby Essence w tej starszej wersji) :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te szminki, sama mam 3, w tym właśnie ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo a jakie jeszcze masz? Możesz któreś polecić?:)

      Usuń
  6. Piękny makijaż bardzo do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mejkap, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem trzeba coś mocniejszego nałożyć na twarz, a nie ciągle tak na mdło :)

      Usuń
  8. Cudna :). Miałam ją ostatnio kupić w Naturze, nawet mój brat (!) mnie na nią namawiał, ale się rozmyśliłam. Może jednak przemyślę swoją decyzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyśl to dobrze, bo szkoda, żeby taka ładna szminka się w drogerii marnowała :D

      Usuń
  9. Podoba mi się takie mocne oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz na prawdę ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie pierwsze z lewej mega! Masz piękny kolor oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny bardzo, ale ja bym jednak mocniej wykonturowała twarz. Reszta bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, chociaż ja stronię od kolorów na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że kolokwium jakoś poszło ;) Ciekawa jestem jak ta szminka prezentowalaby się na moich ustach, bo sam odcień podoba mi się. Taki jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękną masz szminke na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż, super podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...