WoleProstoHeader

3 lis 2013

Makijażowo - paryski look

Nietypowo jak na mnie, dzisiaj drugi post. Pisany na "gorąco", bo właśnie na wizażu pojawiły się wyniki konkursu współorganizowanego przez wizaż właśnie i Sephorę. Nie liczyłam może jakoś szczególnie na wygraną, ale zestawów było aż 21 sztuk, przy czym 10 prac wybieranych było za "lajki" czyli brana była pod uwagę ilość ocen i średnia, a 11 pozostałych miało wyłonić jury. I tu zagadka dla Was, bo z kilkoma osobami się nad tym zastanawiamy i nie możemy znaleźć odpowiedzi - "co jury miało na myśli?".
Tutaj znajdziecie linka do wyników konkursu - KLIK. I choć nie przeczę, że jest tam kilka prac, które mi się podobają, tak przy znakomitej części, moja twarz wyrażała naprawdę duże niezrozumienie sytuacji. Przezornie (najwidoczniej) w wynikach podane zostały same nicki, bez zdjęć czy linków prowadzących do prac. Jednak wystarczy trochę pokopać i do prac można bez problemu dotrzeć. 
Niesmak pozostanie chyba na długo, z tego co wiem - nie tylko u mnie. Wizaż po raz kolejny strzela sobie w stopę, typując na zwycięzców prace niezgodne z regulaminem czy tematyką konkursu. 
Swojej pracy wcześniej nie pokazywałam na blogu, a że teraz już mogę to się pochwalę. Byłam zadowolona zarówno z makijażu, jak i zdjęć, więc szkoda, żeby się marnowały w konkursowej galerii ;).



Wyładowałam frustrację i już mi lepiej, dziękuję za uwagę :P.

Pozdrawiam,
Niewystarczająco paryska Panna Joanna :)

45 komentarzy:

  1. Przepiękna modelka, makijaż i zdjęcia! A niektóre prace to faktycznie jakaś kpina. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie modelka, to ja :) Sama sobie modeluję ;)
      Kpina czy nie kpina, ale jak ktoś natrzaskał ponad 300 lajków nie mając na sobie makijażu to aż się oczy szerzej otwierają ;P

      Usuń
  2. Piękny makijaż, zdecydowanie warty wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy warty tego nie wiem, było sporo prac, które wg mnie były dużo ładniejsze niż to co ja stworzyłam ;) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Asiu podzielam Twoją opinię, niestety nie po raz pierwszy widzę taką sytuację na Wizażu, a szkoda....Twój makijaż powinien wygrać i tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój Aniu tym bardziej ;)

      Usuń
    2. Asiu, my już rozmawiałyśmy na ten temat i dalej podtrzymuję swoje zdanie.
      To nie pierwszy konkurs tego typu, czasem mi się wydaje, że komisja nie istnieje, a zdjęcia są wybierane na chybił trafił i nikt do tego nie zagląda z redakcji...

      a makijaż prześliczny *_*

      Usuń
    3. Miałaś nosa Malinko, że sobie odpuściłaś malowanie ;)

      Usuń
  4. Cudny! Niesamowicie szykownie i elegancko w nim wyglądasz :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Matowy błyszczyk z Essence, lubię go strasznie :)

      Usuń
  6. Joanno, rozumiem, że jest Ci smutno. Olej to! Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze swojej pracy i masz poczucie jej wartości.
    A na wizażu od dawna już nie bywam. Zniechęciłam się blisko dwa lata temu i nie mam ochoty tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie jest mi smutno, bo w końcu nie zawsze się wygrywa, ale ja tak po prostu...nie ogarniam :) Najchętniej bym panią jurorkę (jeśli w jury była kobieta) wysłała na makijaż do którejś z tych pań, które wygrały i niech potem idzie tak np. na wesele czy coś ;)

      Usuń
    2. Ha ha ha, doskonały pomysł :) Odrobinę perfidny, ale doskonały :D

      Usuń
  7. Dziwne to wszystko.. Ale co jak co! Ale makijaż to masz super! :) uwielbiam taki styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż! Taki kobiecy i elegancki. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie zwala z nóg... Idę obadac te wyniki, zaintrygowalas mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń ;)

      Usuń
  10. Klasycznie i z klasą! Na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż :) Jestem pod wrażeniem zdjęć, są bardzo profesjonalne :)


    i tak, zgadzam się w całości z tym co napisałaś... długo mnie nie było na wizażu, kiedyś konkursy były jakieś takie bardziej ogarnięte, wybór prac przemyślany... a teraz.. nie wiem czy się śmiać czy płakać. Było tyle pięknych prac, doskonałych w swojej perfekcji, a wybór padł na hmmm.... nie do końca zgodne z tematem, nie do końca dobrze przedstawione, nie do końca perfekcyjne.
    Niesmak na długo pozostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co tu dużo mówić - to chyba mój ostatni konkurs na wizażu ;)

      Usuń
  12. Dziewczęcy, bez przepychu, a jaki ładny! Nie mogę napatrzeć się na Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. znalazłam ze 4 prace zanim ostatecznie mi sie odechciało i to było chyba zamierzeniem szanownego żyri ;) żeby się na końcu nie chciało przekopywać... :/ troszeczkę żenujące te niektóre prace, panny młode (ha wiedzialam) i inne sesje... nie mówię - w tym konkursie było sporo prac ładnych i na temat (tak jak Twoja, Asi Ferrou czy Kaś Greyka i tylkoKasi itp!) ale niestety jakimś dziwnym zrządzeniem losu wygrały niektóre dość dziwne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia - ja nie wiem gdzie trzeba mieć oczy, żeby nie widzieć, że foto jest robione np. na ślubie właśnie albo żeby nie zauważyć, że na zdjęciu nie ma makijażu albo jest niezgodny z tematyką...

      Usuń
  15. Makijaż piękny :) w Paryżu miała byś niezłe powodzenie (ale i tak pewnie masz ) :) cóż co do konkursu to fakt czasem takowe portale wybierają jakoś dziwnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny, dokładny, schludny i nie mam mu nic do zarzucenia.

    Również się nie załapałam, chociaż miałam sporo tych "lajków"...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ogarniam... przypomniałam mi się rozłożona laska z okularami gdzie w ogóle nie widać makijażu, za to cycki owszem... ech

    OdpowiedzUsuń
  18. A wiesz co? Chyba rok temu pokazałaś na blogu taki Królewnowo-Śnieżkowy makijaż z czerwonymi ustami w roli głównej. Zapamiętałam go, bo bardzo mi się podobał (Ty mi się w nim spodobałaś :p) - i pewnie prawem podobieństwa teraz sobie o nim przypomniałam. Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż, który strasznie do Ciebie pasuje. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny makijaż, a jury się nie zna :))

    OdpowiedzUsuń
  21. WYGLĄDASZ TUTAJ ZJAWISKOWO ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Wizaż chyba nie pierwszy raz odwala takie numery. Śliczny makijaż i zdjęcia, możesz być dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja byłam z kolei niewystarczająco Smokey. nie mam pojęcia co jury miało na myśli, poważnie. a twój paryski look jest świetny. :)

    przy okazji zapraszam do rozdania u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super makijaż Joasiu, jak dla mnie total paris look :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O woow! zachwycajacy makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  26. jej jesteś taka fotogeniczna ;) chłonę Twojego bloga jak gąbka wodę haha ;) z przyjemnością Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...