WoleProstoHeader

25.11.2013

Makijażowa metamorfoza po raz drugi

Dawno, dawno temu, ponad dwa lata temu, pokazywałam Wam makijażową metamorfozę mojej cioci (klik!). Dziś, gdy patrzę na zdjęcia z tamtego posta, widzę, że wiele rzeczy zrobiłabym całkiem inaczej. Wtedy miał to być użytkowy makijaż, konkretniej weselny, teraz dla odmiany miałam okazję się trochę bardziej "pobawić". Ciocia na co dzień się maluje bardzo delikatnie, a była ciekawa jak będzie wyglądać w mocniejszym makijażu. Korzystając więc dzisiaj z chwili wolnego, spakowałam lampę, aparat i oczywiście górę kosmetyków i zabrałam się do pracy.

W pierwszej kolejności pomalowałam oczy, przy smoky eyes nie trudno o zabrudzenie obszaru pod oczami, więc odwróciłam nieco kolejność, którą zazwyczaj stosuję podczas makijażu. Na oczy nałożyłam bazę (Inglot), następnie całą ruchomą powiekę pokryłam szarym linerem (Essence). Obszar pod brwiami rozjaśniłam cielistym cieniem, liner pokryłam błyszczącym szarym cieniem, a w załamanie nałożyłam odrobinę matowej szarości. Przy samej linii rzęs zrobiłam "rozmytą" kreskę czarnym cieniem. Dolną powiekę podkreśliłam matową szarością i czernią (wszystkie cienie na oku to paletka Showstoppers ze Sleeka). Rzęsy ciocia wytuszowała sobie sama, ale nie wiem niestety jakiego użyła tuszu ;). Po makijażu oczu przeszłam do makijażu twarzy. Niedoskonałości (naczynka, pojedyncze wypryski) zakryłam korektorem (Ingot w kremie, nr 64), korektor nałożyłam również pod oczy (wyciągnęłam go dość mocno poniżej cieni pod oczami). Następnie na całą twarz nałożyłam podkład (Pharmaceris, wersja matująca Ivory - tu mała ciekawostka, ja posiadam wersję kryjącą, ciocia matującą i po porównaniu odcieni tych podkładów, zauważyłam, że wersja kryjąca jest jaśniejsza), całość utrwaliłam pudrem fixującym (Glazel). Policzki podkreśliłam bronzerem Africa z W7. Przy użyciu paletki do brwi z Oriflame, nadałam kształt i kolor brwiom. Kontur ust obrysowałam konturówką z Catrice (Lost in the rose wood), a same usta pomalowałam różową szminką (Wibo, Eliksir nr 06). Gotowe :). Ciocia była zadowolona, mimo, że nie jest przyzwyczajona do tak mocnych, ciemnych makijaży to czuła się w nim podobno bardzo dobrze. 
Zdjęcia były robione z lampą pierścieniową i przy różnych ustawieniach aparatu, stąd tak duża różnica w odcieniu zdjęć.

Jak podoba się Wam kolejna metamorfoza?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. Pięknie wygląda :) Makijaż świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się ten poprzedni bardziej podobał :) pięknie otwierał oczy i unosił kąciki
    ale co ja się tam znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak się nie znasz jak się znasz?:P Tamten zły nie był, ten jest całkiem inny, więc też ciężko je porównać :)

      Usuń
    2. racja!
      najważniejsze, że wizażystka i modelka zadowolone :)

      Usuń
  3. super metamorfoza! ale myślę, że można było lekko wyciągnąć ten cień ku górze, aby zniwelować efekt opadających powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień był roztarty dość wysoko pod brew, tylko nad załamaniem był jaśniejszy szary mat, który trochę zginął na zdjęciach ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż :) No i pasuje do Twojej cioci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że pasuje, mimo, że ma delikatny typ urody :)

      Usuń
  5. A ja troszkę z innej beczki- muszę Ci powiedzieć, że jesteś podobna do Cioci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się tak wydaje :) P.S. Makijaż piękny :)

      Usuń
    2. Sporo osób nam to mówi, więc pewnie macie rację ;)

      Usuń
  6. piękny makijaż w ogóle pomalować starszą osobę jest dużo trudniej jak młodą ale wyszło ci to świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak trudno też nie było :) Ale fakt, ja jestem przyzwyczajona do swojej, młodej cery i całkiem inaczej się maluje ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajna metamorfoza, mimo, że to ciemny makijaż to wygląda lekko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam żeby był zbyt przytłaczający, dlatego też dolna powieka jest lekko podkreślona i nie roztarta daleko w dół :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie ciocia wygląda w takim ciemniejszym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, fajnie wydobyłaś piękne oczy Twojej cioci :) Zdjęcie z szerokim uśmiechem the best! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła metamorfoza. Bardzo pasują twojej cioci takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką Twoja ciocia ma piękną cerę! Bardzo ładny makijaż wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do cery i makijażu. Świetnie :)

      Usuń
  12. Masz talent dziewczyno! Ale tyle razy Ci to mówiłam, że aż nudą powiało..

    Więc napiszę inaczej: I mnie, i mnie, i mnie zmetamorfozuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spotkanie Cię zmetamorfozuję :D Się szykuj ;>

      Usuń
  13. Twoja ciocia wygląda przepięknie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...