WoleProstoHeader

24.11.2013

Lakierowo - wow, coż za glitter

We wczorajszych zakupach pokazywałam Wam m.in. dwa glittery z Wibo, jest to kolejna do - paznokciowa nowość, jaką wypuściła ostatnio ta firma. Początkowo chciałam kupić wszystkie 4 wersje, jednak rozsądek wygrał i wybrałam te dwa, które wg mnie najczęściej bym wykorzystywała. Wersja biało - srebrna mnie urzekła, mogłabym się tak ot, wpatrywać w te błyskotki, bardzo mocno kojarzą mi się z zimową aurą. Dlatego nie chcąc tracić czasu, już wczoraj wymyśliłam sobie, że użyję tego glittera na paznokciach i tak oto powstał prosty mani z bardzo błyszczącym akcentem. 




Jak widać drobiny brokatu są dość duże, mienią się na srebrno - biało. Dobrze przyczepiają się do lekko mokrego lakieru (u mnie nudziak z Wibo), ja całość dla utrwalenia pokryłam top coatem (SH Insta Dri). Widzę je w połączeniu z błękitem, granatem, czernią, szarością, mam też plan, żeby wykorzystać ten glitter w zimowym makijażu, bo drobiny są spore i bez problemu można pojedynczą drobinę chwycić np. pęsetą. Zdecydowanie nie żałuję zakupu i nie mogę się doczekać, żeby wypróbować inne połączenia kolorystyczne, no i oczywiście - aby sięgnąć po drugi, niebieski glitter. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

76 komentarzy:

  1. Rozglądałam się za tymi glitterami, ale najwyraźniej albo jeszcze do nas nie dotarły, albo rozeszły się na pniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie były ostatnie sztuki z każdego koloru, ale to nowość jest, więc na pewno są pochomikowane w szufladach pod szafami :)

      Usuń
  2. zakupiłam wersję czarną, ale nie mam cierpliwości do zdobień, więc przesypałam go do bezbarwnego lakieru i teraz mam brokatowy top o jakim marzyłam - z czarnymi piegami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chyba najprościej go używać :) Mi szkoda, bo chcę też glittery wykorzystać w makijażach, więc siłą rzeczy muszę je utrzymywać w stanie suchym :)

      Usuń
  3. O nie! Jak mi się ten efekt podoba.
    Jak go nałożyłaś? (jestem zielona w tematach lakierowych :D) I ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztował chyba coś około 4-5 złotych, ja nakładałam palcami :) Wysypałam odrobinę na podkładkę, nabrałam drobiny na opuszek palca i dociskałam do lekko mokrego lakieru :)

      Usuń
    2. Kupiłam go dzisiaj "przez Ciebie" :) :* Jutro "próbuję" zrobić coś takiego jak Ty :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tobie by się pewnie bardziej podobało, gdyby to było złotko, a nie srebro :D:D

      Usuń
  5. Mam go, jest cudny! :)) Piękne mani Kochana :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to przepięknie! Nie miałam pojęcia, że Wibo ma coś takiego. Z przyjemnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te glittery wyszły jakoś teraz w listopadzie, więc to świeża nowość :)

      Usuń
  7. Efekt zabójczy i bardzo elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby się błyszczy, ale wciąż jest dość elegancko ;)

      Usuń
  8. Mnie nie przekonuje ten lakier szczerze, choć podoba mi się jak się u Ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowita przeplata :D to samo można kupic na allegro za 2 zł :P Bo nie z Wibo, ale interes dobry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele drożej mnie to nie wyniosło, a jeszcze doszedłby koszt przesyłki, więc w sumie na jedno wychodzi ;)

      Usuń
  10. wygląda fajnie :)
    ja u siebie ich nie widziałam w ogóle niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze się nie pojawiły, z tego co wiem, to nie wszędzie już są ;)

      Usuń
  11. Ten motyw wygląda jak rybia łuska - podoba mi się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś musi być w tej rybiej łusce bo już druga osoba o tym pisze :D

      Usuń
  12. rzeczywiście duże te drobinki. Mnie najbardziej podobają się połączenia takich rzeczy z czarnymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czarny też przyjdzie pora, najpierw chciałam coś delikatnego wypróbować :)

      Usuń
  13. Ładne te ozdoby Wibo wypuściło, ale moim zdaniem bardziej się opłaca w sklepach z ozdobami do paznokci, dużo taniej wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No całkiem możliwe, ale jak już te były w promocji to szkoda nie wziąć ;)

      Usuń
  14. Musze się po niego wybrać. Złoty na czerwonym lakierze by wyglądał bardzo świątecznie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo żałuję, że nie ma złotej wersji...

      Usuń
  15. Bardzo ładny efekt! Super połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bardzo nudziaka w połączeniu ze złotem lub srebrem :)

      Usuń
  16. Nawet się nad tymi glitterami wcześniej, ale jak teraz na niego patrzę to mi się zaczyna podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca promocji daleko, może jeszcze je złapiesz ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. On chyba na wszystkim będzie ładnie wyglądać :)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie to do siebie pasuje. Lubię te wszystkie brokaty i różne topy które sprawiają, że w domu można sobie zrobić paznokcie jak od kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, ja bardzo lubię jakieś błyskotki, choćby w formie małego akcentu na paznokciach, od razu mani jakoś tak..profesjonalnej wygląda ;)

      Usuń
  19. Też się zastanawiałam nad jednym z glitterów,tylko nie byłam pewna, czy jako ciapa będę umiała je nałożyć ;) No właśnie,czym nakładałaś go na lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palcem :) Nabrałam trochę glitteru na opuszek palca i na lekko mokry lakier dociskałam delikatnie :)

      Usuń
    2. Dzięki :) Chyba się też skuszę bo coraz bardziej mi się podoba ;D

      Usuń
  20. Ja się zastanawiałam, czy nie kupić, ale jak teraz patrzę, to jednak nie dla mnie. Wolę, gdy drobinki są mniejsze albo różnych wielkości. Mimo że efekt mi się u Ciebie podoba, to jednak już po nie nie skoczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chciałam coś równego, okrągłego :)))

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Ja chyba ten biały dokupię jeszcze jeden, tak na zapas :D

      Usuń
  22. Wszystko fajnie do siebie pasuje, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie ten efekt jakoś nie zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny! Rzeczywiście kojarzy się z płatkami śniegu:) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam, żeby wyglądał jak płatki śniegu, ciesze się, że nie tylko ja je tam widzę :D

      Usuń
  25. Świetny! Mam nadzieję, że jeszcze zdążę go upolować ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czwartku daleko, dasz radę :)

      Usuń
    2. Udało się! ;D rzeczywiście jest piękny!

      Usuń
  26. a to takie cuś ;) widziałam to w rossku, ale nie miałam śmiałości wziąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie je wykorzystałaś, wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładnie to wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam go kupić ale zamówiłam w jednym sklepie internetowym podobne brokaty i zrezygnowałam z Wibowego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. też chce go kupić, ale nie wiem jaki kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...