WoleProstoHeader

9 lis 2013

Komu, komu?

Po raz kolejny w biegu, między jednymi porządkami, a drugimi. Kilka dni temu dostałam przesyłkę niespodziewajkę od firmy Joko. W środku znalazłam między innymi dwie dopaznokciowe nowości - odżywki szybkiego reagowania. Jako, że ja takowych nie używam i u mnie na pewno będą się tylko kurzyć, postanowiłam puścić je w świat. Jeśli ktoś ma ochotę przygarnąć taki oto zestaw, wystarczy zostawić po sobie ślad w komentarzu, wyrazić chęć udziału i podać maila. Za tydzień w sobotę, 16 listopada, ogłoszę szczęśliwego zwycięzcę.


Żeby potem nie było niespodzianek - Aktywna kuracja utwardzająca ma w składzie formaldehyd, ja nie sięgnę więc po nią z oczywistych względów, jednak wiem, że ciągle wiele z Was używa formaldehydowych odżywek. Wolę uprzedzić, bo jednak równie dużo osób tego składnika unika :).

Pozdrawiam i czekam na Wasze zgłoszenia,
Panna Joanna

48 komentarzy:

  1. ja bardzo chętnię, ciągle używam odżywek :)
    mój mail: jatezchce8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przyjmę ją od Ciebie. ;)
    fresz0@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mi ta substancja również nie straszna ;) martynkaczarna@wpl.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym :)
    patrycja.nowak07@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę~!
    karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wypróbuję!
    foksemilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyrażam chęć :>

    adazyta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wypróbuję ;)
    cosmeticsnadfashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się:)
    madelaine89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnę, wypadałoby w końcu doprowadzić te paznokcie do porządku :)

    ewaneska@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przejmę.
    karo.ddz@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też już nie tknę kosmetyku z formaldehyd...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam przeciwko formaldehydu, dlatego chętnie przygarnę.
    strawberry.fasion.style@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przygarnę, nawet mój mail trochę pasuję do składu (:
    formaliniak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również chętnie przygarnę
    malkom.87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się zgłaszam :)
    katarzyna_gnacikowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie się zgłoszę, moje dwie Eveline się kończą a Lovely jakoś mi się nie chce obecnie używać ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam niegdyś odżywkę do paznokci z Joko i była delikatniejsza niż Eveline, tak więc jestem chętna.
    anitabarbara35@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja również:)
    adziula77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. wyrażam chęć :D
    taml@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie unikam :)
    rodzynkisultanskie.blogspot (@) gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie przygarnę ;)
    bozenascibik@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością wypróbuję :)
    magdalena_filipska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się:)
    mail: histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja, ja!:-) Zgłaszam się:-)
    glamourka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie wypróbuje, bo ostatnio obiecałam sobie, że do końca listopada będę tylko odżywiała i regenerowała pazurki.. coż za katusze dla lakieromaniaczki ;( no ale skoro pazurki tego potrzebują...

    carinne666@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bym wypróbowała :D bo Eveline też dobrze działa na moje paznokcie, chociaż używam ich odżywek z lekką obawą i nadzieją, że nic złego się nie stanie.

    1waytobeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też chcę :) tygrysek182@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, że Tobie evelinka zrobiła krzywdę, mnie służy
    również się zgłaszam
    lullaby.for.you@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja narazie stosuje domowe metody, moczenie w oliwie i takie tam:) zycze powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  31. spróbuję i ja szczęścia
    pati.bloguje@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Też by mi się przydała taka odżywka na moje połamańce :) minthairr@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Komu, komu?
    Mi, mi! ;)

    basketcase18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przydałaby mi się taka kuracja! Chętnie wezmę udział :)

    d.kolakowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    aga10marta@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo chętnie przygarnę :)

    ewa.and89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyrażam chęć przjęcia ;p
    nie_mysl_ze_cie_znam@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    karolkak1988@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. No więc odpadam ;P
    ale życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zglaszam sie
    czarodzielnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam odżywki joko, często ratowały mi paznokcie
    jak najbardziej chcę je przygarnąć
    kakasiabe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Komu komu bo ide do domu :))
    Bardzo chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ciekawy post i zdjęcia! na pewno będę tu zaglądać częściej :)
    zapraszam do siebie i również liczę na komentarz! http://yelloow-x.blogspot.com/
    obserwujemy?
    zapraszam też tu ---> http://yellow-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się :)
    marti8991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jakim cudem Twój blog zniknął mi z obserwowanych. Dopiero na niego z powrotem trafiłam i to zupełnym przypadkiem ;)

    Ja bym z chęcią przygarnęła, choć moim paznokciom to chyba nic już nie pomoże ;) Dopóki mają na sobie lakier jest ok, jeśli nie bez osłony pękają, rozdwajają się. Niestety w pracy nie mogę pozwolić sobie na luksus pomalowanych paznokci ;/ Dlatego szukam jakiejś odzywki.
    Mój mail : e.welinaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...