WoleProstoHeader

4 paź 2013

Mikołajkowe spotkanie śląskich blogerek - start!

Pisałam Wam ostatnio, że podczas niedawnej wizyty u Eweski omawiałyśmy pewien pomysł. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić tym, co wymyśliłyśmy :). Razem z Eweską postanowiłyśmy zorganizować blogerskie spotkanie - w Katowicach, 7 grudnia, pod szyldem "Mikołajkowe spotkanie śląskich blogerek". Z racji miasta spodziewamy się raczej blogujących dziewczyn ze Śląska, ale oczywiście pod tym względem nie przewidujemy żadnych ograniczeń -  zgłosić się może każdy. Przewidujemy plotki, duuużo plotek, o kosmetykach, makijażu i życiu, chcemy też zapewnić trochę rozrywek w formie "wykładów" czy prezentacji. Przewidywana przez nas ilość osób - około 15. Jesteśmy w trakcie załatwiania lokalu, więc na razie listę zamykamy po 15 osobie, gdyby okazało się, że pomieści się nas więcej - wtedy będziemy kontaktować się z osobami z rezerwowej listy. Chętne osoby proszę o kontakt albo na mojego maila (pannajoannablogspot@gmail.com) lub na maila Eweski (zych81@tlen.pl). Gdy będzie nas już komplet utworzymy wydarzenie na facebooku i w ten sposób będziemy się z Wami kontaktować - podejrzewam, że tak będzie najwygodniej, a Wy będziecie na bieżąco z godzinami, miejscem i będziecie przy okazji miały wpływ na przebieg spotkania :) 


My czekamy na wiadomości od Was, a ja tymczasem życzę Wam udanego weekendu (ciepłego i słonecznego!). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

21 komentarzy:

  1. Wzięłabym udział, ale nie wiem, czy się liczę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się z Wami spotkała :) Świąteczny czas jest taki magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł:) Szkoda, że do Katowic mam dość daleko...:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, szkoda, że nie bliżej, albo nie wakacje, chociaż grudzień to wspaniały czas...może kiedyś mi się uda wziąć udział w takim spotkaniu, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę szkoda, że mam wtedy szkołę ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie wybrałabym się na spotkanie z Wami, mimo tej odległości, niestety termin porodu mam w grudniu, więc dalsze wyprawy są nie wskazane. Mimo wszystko życzę Wam udanego spotkania i dużo uśmiechów i ploteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, jak na złośc siedzę teraz w Krakowie! A na początku roku jęczałam, ze naŚląsku nie ma spotkań blogerskich...

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Napisalam do Eweliny na fejsie, mam nadzieje, ze taka opcja tez sie liczy ;)

      Usuń
  9. Wysłałam maila, ale nie wiem czy doszedł...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby to było bliżej Szczecina już bym się szykowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego 7???? Nie mogłyście poczekać na mnie???? Buuuuu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wezmę udział!!! :D
    Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłoszenie wysłane. Ciekawe tylko, czy nie jest już za późno.

    OdpowiedzUsuń
  14. jako rodowita slazaczka chetnie bym sie z Wami spotkala, ale niestety nie jestem w stanie okreslic czy 7 grudnia byla bym w stanie przybyc w rodzine rejony :( szkoda, bardzo chetnie bym Cie poznala Asiu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...